Lasten suusta...
Olin aamulla eteisessä pukemassa esikoiselle ulkovaatteita ja mieheni syötti kuopusta keittiössä. Kuinka ollakaan, isipapalta pääsi pieni paukku :-/ Esikoinen, 2-vuotta, valpastui ja kysyi: " Äiti, mikä se oli?" Leikin, etten kuullut koko kysymystä, joten poika jatkoi: " Oliko se ilotulitus?"
Hyvin on jäänyt uusi vuosi pojan mieleen :-DDDD
Kommentit (4)
Vierailija:
Leikin, etten kuullut koko kysymystä,
Ootko jotenkin ahdasmielinen? SÄ kerrot varmaan myös lapsilles että naisilla on etupylly..
Hyviä johtopäätöksiä täällä taas tehdään. Hih, en tosiaankaan ole mitenkään ahdasmielinen :-) Kolmosella sen sijaan taitaa olla joku trauma tästä asiasta, kun heti ollaan piikit pystyssä.
En vain jaksanut alkaa siinä aamuhässäkässä siihen pissa-kakka -meininkiin, mikä esikoisella on tällä hetkellä meneillään. Ruumiintoiminnot ovat tällä hetkellä se in-juttu meidän perheessä ja poika kiljuu riemulla suureen ääneen näitä juttuja aina kun jostain saa siihen syytä.
Ap
Muistutat mun tuttavaa joka häpeissään aina tiuskasee lapsilleen että ' nyt hiljaa!' jos nämä käyttävät sanoja pylly, pippeli tai kakka. Pimppi sanaa heille ei ole taidettu edes kehdattu kertoa. Nämä lapset ovatkin jo oppineet että ne ovat jotain hyvin rumaa ja hävettävää, valitettavasti.
Aivan kuin näissä olisi jotain hävettävää. Mun puolesta lapset saa puhua ruumiinosista ja -toiminnoista, sehän kuitenkin on ihan normaalia.
Mutta jos et (muka) ole tätä häveliästä porukkaa niin hyvä niin. Mua nyt vaan ärsyttää nämä ihmiset jotka opettavat myös lapsilleen että nämä edellä mainitut asiat olisivat jotenkin häpeällisiä.
Se ärtynyt kolmonen. Ilman traumoja. :)
" äiti kato taivaalle, kohta räjähtää!"