Progynovasta?
Ollaan menossa ekaan PAS:siin ja olisi tarkoitus aloittaan ensiviikolla Progynovat. Onko niistä tullut mitään sivuoireita? Kaksi tabletti päivässä, otetaanko ne aamulla ja illalla vai molemmat yhtä aikaa? Ollaan hoidossa Naistenklinikalla ja sieltä tuli puhelimessa niin paljon asiaa, että tuntui kun puolet olisi mennyt ohi korvien. Saihan sieltä vielä kirjallisetkin ohjeet, mutta ajattelin nyt vielä täältä kysellä!
Tässä vähän meidänkin taustaa: Eka IVF 12/00, yksi siirtokelpoinen alkio josta tyttö 9/01, toinen IVF 3/04,neljä ei niin hyvälaatuista alkiota, kaksi siirrettiin, kaksi pakkaseen. Siitä syntyi tyttö 12/04. Nyt olisi sitten tarkoitus yrittää vielä kerran niillä kahdella alkiolla josko onnistuisi. Ollaan kyllä onnellisia näistä kahdestakin lapsesta!
Toivottelen kaikille parempaa vauvanyritys vuotta 2007 ja onnea matkaan!
Kommentit (3)
...vastauksesta. Niinhän se meni: yksi aamulla, yksi illalla, 12 tunnin välein. Soitin nimittäin tänään IVF-yksikköön ja varmistin asian ni menee sit varmasti oikein.
Mulla ei ainakaan suurempia oireita, rinnat kyllä turposi, mutta en tiedä johtuiko progynovasta vai " kiinnittymisyrityksestä" . Ja finnejä tais tulla naamaan tavallista enempi. Ei suurempia oireita.
... etten itse saanut sen ihmeempiä oireita, ehkä päänsärkyä (ei kai mitään mullistavaa, koska en muista... ! Siitä on vuosi aikaa) Otin itse Progynovat yhden aamulla ja yhden illalla.