Lakko päiväkodeissa
Mitä tekee JHL jos päiväkotien opet menee lakkoon? Ollaanko me muut sitten töissä? Toivottavasti muihin liittoihin kuuluvat varhaiskasvatustyöntekijät ovat tukilakossa. Outoa jos JHL ei lähde lakkoon myös. Tämä on meidän kaikkien yhteinen asia.
Kommentit (9)
Päiväkodeissa on niin vähän Akavalaisia että päiväkodit pyörii ja vain vähän niukemmalla miehityksellä. Näinhän ne on.aina menneet.
Ketään kiinnosta hallituksen toimet. Lakkokateus iskee kaikkiin, jotka ei saa ilmaista lomapäivää.
Vakahoitajathan ovat lakossa 31.1-1.2!
Meidän liitto on ilmoittanut vai yhden päivän lakosta. Mitä mä sitten teen toisena päivänä kun muut lakkoilee ja uutisten mukaan "päiväkoti on kiinni"? Menenkö silti työpaikalle? Maksetaanko palkaa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän liitto on ilmoittanut vai yhden päivän lakosta. Mitä mä sitten teen toisena päivänä kun muut lakkoilee ja uutisten mukaan "päiväkoti on kiinni"? Menenkö silti työpaikalle? Maksetaanko palkaa?
Menet työpaikallasi ja teet vain omat työsi jotka tekisit muutenkin. Ja menet siihen vuoroon mikä sinulle on suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet työpaikallasi ja teet vain omat työsi jotka tekisit muutenkin. Ja menet siihen vuoroon mikä sinulle on suunniteltu.
Ilmoittaudu sairaaksi. Muuten saat yksin hoitaa opejenkin työt ja vaikka se jos jotain sattuu onkin johtajan vastuulla, niin eihän ihmismieli niin toimi, että " no eipä ollut minun vastuu olla yksin vastuussa isosta ryhmästä ja näin tapahtui".
Vierailija kirjoitti:
Saat koko päivän sakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudu sairaaksi. Muuten saat yksin hoitaa opejenkin työt ja vaikka se jos jotain sattuu onkin johtajan vastuulla, niin eihän ihmismieli niin toimi, että " no eipä ollut minun vastuu olla yksin vastuussa isosta ryhmästä ja näin tapahtui".
Tai jos se tosiaan kiinni on, niin sinne vaan sitten tekemään niitä töitä mitkä normaalisti aina jää tekemättä, esim. suunnittelua, valmistelua, järjestelyä, vasujen lukemista jne.
Millä lailla yhteinen asia.