Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi jyskyttää menemään sängyssä? Ihan hirveetä menoa

Vierailija
22.01.2024 |

Ihan hirveetä! Miten joku voi nauttia tuollaisesta kun jyskyttämisessä ei ole mitään järkeä. Sehän sattuu ja paljon sille toiselle paitsi sille jyskyttäjälle. Omituista kerrassaan!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna jyskyttää, muusta en tiedä. Minne sängyllä mennään?

Vierailija
2/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna jyskyttää, muusta en tiedä. Minne sängyllä mennään?

Sängyllä mennään hurmioon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa mainostoimistoa siellä jyskissä. Tämä on tosi huono.

Vierailija
4/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisillä erilainen tuntoaisti? 🤔

Vierailija
5/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sellainen, jolle jyskyttäminen sattuu. Kannattaisiko vaihtaa kumppania tai mennä lääkäriin?

Vierailija
6/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se jyskyttäminen tuntuu hyvältä, joskus taas haluaa hellempää. 

Vierailija
7/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, pervoja!

Vierailija
8/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoleon.

Vierailija
9/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmisillä erilainen tuntoaisti? 🤔

bdms on sairasta.

Vierailija
10/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sellainen, jolle jyskyttäminen sattuu. Kannattaisiko vaihtaa kumppania tai mennä lääkäriin?

En harrasta seksiä mutta naapurissa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
11/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei osaa rakastella, kuvittelee jyskyttämisen olevan juuri sitä, jokaisen naisen huomioon saattamista. Näin ei tietenkään ole!

Vierailija
12/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans tuollaista joutunut kuulemaan kun keski-ikäinen miesnaapuri paukutti hampaatonta kasikymppistä.  Kyllä siinä sänky vaikersi niin että kuuli haluamattaankin rappukäytässä kulkiessaan.

Vierailija
13/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ei osaa rakastella, kuvittelee jyskyttämisen olevan juuri sitä, jokaisen naisen huomioon saattamista. Näin ei tietenkään ole!

* hurmioon saattamista

Vierailija
14/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kerrankin kunnon jyskyttämistä. Eikä niin että tulee kahdessa minuutissa, tai sitten papavauhtia hyvä ettei paikallaan ettei vaan laukea. Eipä oo siitäkään Iloo vaikka menis enemmän kuin kaksi minuuttia.

Vierailija
15/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kerrankin kunnon jyskyttämistä. Eikä niin että tulee kahdessa minuutissa, tai sitten papavauhtia hyvä ettei paikallaan ettei vaan laukea. Eipä oo siitäkään Iloo vaikka menis enemmän kuin kaksi minuuttia.

Miksei kukaan muu kuin minä halua pelkkää hitautta, hellyyttä ja sylissä pitelemistä. Syvästi inhoan kaikkea nopeaa säheltämistä ja äkkiä purkkiin ja ohi on jo touhua. Yök! Haluan että minua rakastetaan eikä törkätä sivuun kun homma on ohi.

Vierailija
16/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan muu kuin minä halua pelkkää hitautta, hellyyttä ja sylissä pitelemistä. Syvästi inhoan kaikkea nopeaa säheltämistä ja äkkiä purkkiin ja ohi on jo touhua. Yök! Haluan että minua rakastetaan eikä törkätä sivuun kun homma on ohi.

Mä en itse saa jos seksi on pelkkää hitautta ja sylissä pitelemistä. Toki niillekin on tilaa meidän suhteessa ja sellaista läheisyyttä on paljon päivittäin mutta orgasmiin se ei johda. Orgasmi vaatii erilaista toimintaa. Ja mulle seksin tavoite on nimenomaan orgasmi. Jos en saisi, mielenkiinto siihen loppuisi nopeasti. 

Vierailija
17/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en itse saa jos seksi on pelkkää hitautta ja sylissä pitelemistä. Toki niillekin on tilaa meidän suhteessa ja sellaista läheisyyttä on paljon päivittäin mutta orgasmiin se ei johda. Orgasmi vaatii erilaista toimintaa. Ja mulle seksin tavoite on nimenomaan orgasmi. Jos en saisi, mielenkiinto siihen loppuisi nopeasti. 

Olemme erilaisia ja itse inhoan tuollaista suoraa toimintaa, koska tarvitsen rakkautta ja pehmeyttä sekä sylissä pitelemistä.

Vierailija
18/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen haluaa joskun myös panna ja nussia. Ja silloin lätisee ja litisee kunnolla.

Vierailija
19/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, ei kai siinä muuta syytä tarvita? 🤷🏼 Yleensä yhteen seksikertaan mahtuu kyllä muutakin.

Vierailija
20/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen haluaa joskun myös panna ja nussia. Ja silloin lätisee ja litisee kunnolla.

Et tunne kaikkia enkä minä halua. -Mies 36v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi