Miten jotkut voi jyskyttää menemään sängyssä? Ihan hirveetä menoa
Ihan hirveetä! Miten joku voi nauttia tuollaisesta kun jyskyttämisessä ei ole mitään järkeä. Sehän sattuu ja paljon sille toiselle paitsi sille jyskyttäjälle. Omituista kerrassaan!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Juna jyskyttää, muusta en tiedä. Minne sängyllä mennään?
Sängyllä mennään hurmioon
Vaihtakaa mainostoimistoa siellä jyskissä. Tämä on tosi huono.
Eri ihmisillä erilainen tuntoaisti? 🤔
Ap sellainen, jolle jyskyttäminen sattuu. Kannattaisiko vaihtaa kumppania tai mennä lääkäriin?
Joskus se jyskyttäminen tuntuu hyvältä, joskus taas haluaa hellempää.
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmisillä erilainen tuntoaisti? 🤔
bdms on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap sellainen, jolle jyskyttäminen sattuu. Kannattaisiko vaihtaa kumppania tai mennä lääkäriin?
En harrasta seksiä mutta naapurissa sattuu ja tapahtuu.
Mies, joka ei osaa rakastella, kuvittelee jyskyttämisen olevan juuri sitä, jokaisen naisen huomioon saattamista. Näin ei tietenkään ole!
Oon kans tuollaista joutunut kuulemaan kun keski-ikäinen miesnaapuri paukutti hampaatonta kasikymppistä. Kyllä siinä sänky vaikersi niin että kuuli haluamattaankin rappukäytässä kulkiessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ei osaa rakastella, kuvittelee jyskyttämisen olevan juuri sitä, jokaisen naisen huomioon saattamista. Näin ei tietenkään ole!
* hurmioon saattamista
Mä haluaisin kerrankin kunnon jyskyttämistä. Eikä niin että tulee kahdessa minuutissa, tai sitten papavauhtia hyvä ettei paikallaan ettei vaan laukea. Eipä oo siitäkään Iloo vaikka menis enemmän kuin kaksi minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kerrankin kunnon jyskyttämistä. Eikä niin että tulee kahdessa minuutissa, tai sitten papavauhtia hyvä ettei paikallaan ettei vaan laukea. Eipä oo siitäkään Iloo vaikka menis enemmän kuin kaksi minuuttia.
Miksei kukaan muu kuin minä halua pelkkää hitautta, hellyyttä ja sylissä pitelemistä. Syvästi inhoan kaikkea nopeaa säheltämistä ja äkkiä purkkiin ja ohi on jo touhua. Yök! Haluan että minua rakastetaan eikä törkätä sivuun kun homma on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan muu kuin minä halua pelkkää hitautta, hellyyttä ja sylissä pitelemistä. Syvästi inhoan kaikkea nopeaa säheltämistä ja äkkiä purkkiin ja ohi on jo touhua. Yök! Haluan että minua rakastetaan eikä törkätä sivuun kun homma on ohi.
Mä en itse saa jos seksi on pelkkää hitautta ja sylissä pitelemistä. Toki niillekin on tilaa meidän suhteessa ja sellaista läheisyyttä on paljon päivittäin mutta orgasmiin se ei johda. Orgasmi vaatii erilaista toimintaa. Ja mulle seksin tavoite on nimenomaan orgasmi. Jos en saisi, mielenkiinto siihen loppuisi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en itse saa jos seksi on pelkkää hitautta ja sylissä pitelemistä. Toki niillekin on tilaa meidän suhteessa ja sellaista läheisyyttä on paljon päivittäin mutta orgasmiin se ei johda. Orgasmi vaatii erilaista toimintaa. Ja mulle seksin tavoite on nimenomaan orgasmi. Jos en saisi, mielenkiinto siihen loppuisi nopeasti.
Olemme erilaisia ja itse inhoan tuollaista suoraa toimintaa, koska tarvitsen rakkautta ja pehmeyttä sekä sylissä pitelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen haluaa joskun myös panna ja nussia. Ja silloin lätisee ja litisee kunnolla.
Tuntuu hyvältä, ei kai siinä muuta syytä tarvita? 🤷🏼 Yleensä yhteen seksikertaan mahtuu kyllä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen haluaa joskun myös panna ja nussia. Ja silloin lätisee ja litisee kunnolla.
Et tunne kaikkia enkä minä halua. -Mies 36v
Juna jyskyttää, muusta en tiedä. Minne sängyllä mennään?