Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ehdotan vaimolle, että saan hakea seksiseuraa muualta?

Vierailija
21.01.2024 |

Sanonko suoraan vai mitä? Jos kotona ei kerran saa niin millä tuon ilmi et halut on kovat.

Muuten perhe-elämä rullailee mukavasti. Ollaan ns. Hyviä kavereita. Ollaan samaa mieltä perusjutuista niin elämän, lasten, työn, rahan ja kaiken muunkin osalta. Kahden keskinen aika ei vain toimi. Tietysti ruuhkavuosina sitä kahdenkeskistä aikaa ei liikaa ole mut, jos ei ole edes halua sitä järjestää niin yksipuolisesti ei sitä pysty järjestämään. 

Molemmilla tietysti stressiä ja näin miehenä seksi ja parisuhdeaika parasta lääkettä. Naisilla näin ei tunnu olevan..  ymmärrystä riittää tietysti johonkin asti mut jotenkin vain mitta tuntuu olevan nyt täysi..

Eihän siinä, jos parisuhde olisi muutenkin perseestä, mut kun kaikki muu toimii paitsi juuri se parisuhde. Voisiko siis ratkaisu olla läheisyyden, seksin hakeminen muualta?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä eroa niin pelätään?

Talo, auto, tasainen arki on ilmeisesti niin tärkeää. Niin kuin moni täällä kirjoittaa, että kaikki on muuten hyvin.

Onko oikeasti??

Olen eronnut nainen. Pidän seksistä.

En voisi olla parisuhteessa ilman seksiä. Tai ainakaan väittää, että suhde on hyvä. Minun ero ei liittynyt seksiin millään lailla, päinvastoin se toimi loppuun asti

Erot ovat vaikeita, mutta joskus se ero on myös sille kumppanille hyväksi.

Tosin uskon, että miehet pelkäävät jäävänsä lopuksi yksin ja se aiemmin haluton nainen panee uuden kumppanin kanssa kuin viimeistä päivää. Ja näinhän siinä usein käykin.

Vierailija
42/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ap ole tuonut tätä vielä tähän asti mitenkään ilmi? Hän ei tiedä, että voisit haluta seksiä? Kenelläkään ei ole oikeutta yksipuolisesti päättää että puolison seksielämä on ohi, mutta ehkäpä ansaitset sen, jos olet sen verran nössö ettet vielä tähän asti ole saanut suutasi auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo vaan suoraan. Mutta pitää varautua siihen että toinen heittää pihalle. Mä niin ymmärrän sua. Meillä mies halunnu aina vähemmän kun mä ja mulla halut kasvaa vuosi vuodelta kun mies taas haluaa entistä vähemmän seksiä. No selitti viimeks että stressi ja työt ym ym. Mutta sanoin että joo no en mä sitä pakota mutta jotain on tehtävä. Melkein pari vuotta si sanoin vaan että haluisin kokeilla parinvaihtoa. käytiin vuosi si kirkkonummella seksibileissä mutta muuten homma jääny. Ja seksi ennallaan. Sanoin taas etten jaksa ku sä tiiät mulla on kovat halut ja sulta saa pikaisen kerran kuukaudessa. Sanoin että mietin joka viikko että sun pitäis kiivetä jonkun muun pillun päälle jos alkaisi taas innostaa seksi ja mun pitäis saada hakea muualta ku se ei hoida hommaansa.

Vierailija
44/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot hänelle _tunteistaSI_ että seksuaalisuus on sinulle tärkeää ja koet, että tarvitset paljon enemmän seksiä mitä tällä hetkellä parisuhteessa on. Että sinulle ei riitä pelkästää oma kätesi, kaipaat toisen ihmisen kosketusta ja hänen kehoaan. Pohdit ääneen ja kysyt ehkä vaimoltasikin mielipidettä siitä, että kokeeko hän ehkä samoin ja että mitä mieltä hän on, että onko seksielämämme laiskempaa kuin suhteen alussa, onko _hän_ tyytyväinen tämän hetkiseen määrään, voisiko ehkä vähän lisätä seksikertoja. Jos vaimo sanoo että ei, niin sittenhän sinä tiedät mitä teet: joko jatkat vähäseksistä liittoa, otat eron, tai sitten vain kysyt vaimolta, että miltä hänestä tuntuisi/suotuisiko, jos sinä hakisit seksin muualta, ihan vain seksinä, ei mitään sivusuhdetta. Tässä yhteydessä ehdottomasti myös kerrot, että et ole tehnyt mitään sellaista, kunhan tuli tuollainen ajatus mieleen, kun kärsin oikeasti niin kovasti seksittömyydestä ja muistelen vain aina sitä miten hyvin meillä oli asiat tässä asiassa silloin ja silloin ja kaipaan sitä ihan hirveän kovasti. (kyllä, naisille pitää näissä asioissa todellakin puhua kaipauksesta ja sanoittaa miten paljon kaipaa ja kertoa miten ihanaa ja miten vieläkin muistelee miten ihanaa se on ollut meillä) Luultavasti vaimo sanoo, että se tuntuisi siltä, että sitten tulee ero, mutta voihan tuo vaikka suostuakin siihen. Suurin osa ei suostuisi, mutta minähänen tiedä kumpaa tyyppiä vaimosi on, siksi ehdotan. Pääasia, että saat kerrottua hänelle, että kaipaat seksiä ja koet olosi turhautuneeksi näillä seksimääräillä ja että asia menee vaimosi suuntaan siten, ettei hän koe, että häntä painostetaan, siksi kyselet paljon häneltä, että miltä hänestä tuntuisi, mitä hän on ajatellut, onko hän tyytyväinen jne,.

Vierailija
45/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo vaan suoraan. Mutta pitää varautua siihen että toinen heittää pihalle. Mä niin ymmärrän sua. Meillä mies halunnu aina vähemmän kun mä ja mulla halut kasvaa vuosi vuodelta kun mies taas haluaa entistä vähemmän seksiä. No selitti viimeks että stressi ja työt ym ym. Mutta sanoin että joo no en mä sitä pakota mutta jotain on tehtävä. Melkein pari vuotta si sanoin vaan että haluisin kokeilla parinvaihtoa. käytiin vuosi si kirkkonummella seksibileissä mutta muuten homma jääny. Ja seksi ennallaan. Sanoin taas etten jaksa ku sä tiiät mulla on kovat halut ja sulta saa pikaisen kerran kuukaudessa. Sanoin että mietin joka viikko että sun pitäis kiivetä jonkun muun pillun päälle jos alkaisi taas innostaa seksi ja mun pitäis saada hakea muualta ku se ei hoida hommaansa.

Tuli mieleen erään exäni isä, joka oli ammatiltaan urologi. Oltiin viettämässä suuremmalla joukolla jotain kesäjuhlaa ja kuulin, kun hän jossain sanoi keskustelukumppaneillee, että mies ei ole terve, jos seksiä tarjotaan eikä siltikään maistu (poislukien esimerkiksi aseksuaalit yms ja kun puhutaan tilanteesta, jossa miehelle on seksi maistunut aiemmin). Silloin on jotain voi olla pahasti vialla ja miehen pitää ymmärtää käydä lääkärissä.

Vierailija
46/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein miehekästä laittaa toisen syyksi niitä omia vieraissa käymisen halujaan ja selitellä itselleen pettämisiään vaimonsa syyksi.

Pallo on vaimollasi, jos olet jo päässyt vieraan makuun ja pohdit rahallista tilannettasi ja mahdollista köyhtymistä, siinä voi n.k. tulla vitulle hintaa, jos tulee ero sinun himojesi takia.

Vaimollasi on oikeus päättää haluaako jatkaa.

Ei ole myöskään naisellista pihtaa mieheltään seksiä vaikka tietää että miehet sitä tarvitsevat. Jos ei saa parisuhteessa niin se haetaan muualta. Yhtälailla miehellä on oikeus päättää haluaako jatkaa vai ei. Itse en jatkaisi.

Onhan se tietysti mahdollisuus hakea sitä panoa muualta, mutta siitä on kerrottava ja otettava se riski, ettei se nykyinen suhde kestä.

Teitähän on siinä suhteessa, vaan te kaksi ja kyllä se sille puolisolle niin (vaimolle kuin miehellekin) kuuluu saada päättää omasta puolestaan.

Se on nimenomaan sitä pettämistä, jos jättää kertomatta ja asia paljastuu lopulta kuitenkin.

Eikä toisekseen ketään saa kiristää sillä asialla. Aikuistumista ja rakkautta se yhteiselo vaatii.

Vierailija
47/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle sama oikeus sitten tietysti myös?

Minkä takia pitäisi olla sama oikeus jos ei kerran halua panna ensinkään?

Vierailija
48/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot itsekin, että käytät seksiä stressinlievitys- ja rentoutumiskeinona. Miksi vielä ihmettelet jos vaimo ei ole halukas. Eihän kukaan halua olla mikään elävä stressipallo. Seksin pitäisi olla yhteinen rakkauden tai kiintymyksen ilmaisu. Et tule muuten saamaan seksiä muualtakaan tuollaisella asenteella. 

Kai sama pätee sitten naistenkin kaipaamiin asioihin kuten keskusteluihin, halauksiin tai esimerkiksi niskahierontaan? Kaikki nämä Helpottavat  Stressiä ja hermostuneisuutta.  Täytyykö miehen tällaiseen ryhtyä mikäli ei saa itse tarvitsemaan asioita? 

Vierailija
49/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo. Mutta se että vaimo ei halua seksiä miehensä kanssa ei tarkoita sitä etteikö haluaisi sitä jonkun muun kanssa.

Väitän että 2/3 seksittömistä suhteista on semmoisia että sille pihtaavalle osapuolellekin seksihalut löytyisi, jos vain tilaisuus halukkaan ja haluttavan vieraan kanssa tulisi, ja varmuus siitä että tästä ei käry käy. Eli se haluttomuus on 1/3 haluttomuutta yleensä, ja 2/3 haluttomuutta siihen omaan puolisoon. Siihen samaan, jota joskus halusi ihan hulluna. Siihen, joka ei osaa siivota oikein. Siihen joka on ärsyttävä nalkuttaja. Siihen jolle joutuu rautalangasta vääntämään joka ikisen pikkuasiankin. Siihen joka on nyt ihan erilainen kun silloin seurusteluaikana.

Vierailija
50/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo. Mutta se että vaimo ei halua seksiä miehensä kanssa ei tarkoita sitä etteikö haluaisi sitä jonkun muun kanssa.

Väitän että 2/3 seksittömistä suhteista on semmoisia että sille pihtaavalle osapuolellekin seksihalut löytyisi, jos vain tilaisuus halukkaan ja haluttavan vieraan kanssa tulisi, ja varmuus siitä että tästä ei käry käy. Eli se haluttomuus on 1/3 haluttomuutta yleensä, ja 2/3 haluttomuutta siihen omaan puolisoon. Siihen samaan, jota joskus halusi ihan hulluna. Siihen, joka ei osaa siivota oikein. Siihen joka on ärsyttävä nalkuttaja. Siihen jolle joutuu rautalangasta vääntämään joka ikisen pikkuasiankin. Siihen joka on nyt ihan erilainen kun silloin

no miksi se nainen sitten on parisuhteessa mikäli tarvitsee luvan panna muiden kanssa? Mielestäni jos nainen ei  Itse hae lupaa niin ei tarvitsekaan tällaista lupaa. Sinähän koitat nussituttaa halutonta väkisin

Vierailija
51/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimolle sellasta pitäis ehdottaa? Ei sekää oo sulta kyselly kun on hakenu jo pitemmä aikaa.

Vierailija
52/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei halua panna miestään. Voihan täysin olla, että haluaa panna ketä tahansa muuta. Vaikka naista. Tuskin se nainen on yhtäkkiä täysin aseksuaaliseksi muuttunut.

Useimpien haluttomien halut kyllä kummasti palautuu eri kumppanin kanssa

Vierailija
53/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa roikutaan yleensä A) lapsien ja B) kulissien takia.

Ajatellaan että kunhan nuo lapset tuosta omilleen lähtee, niin... Ja totta tosiaan, siinä viidenkympin kieppeissä onkin iso piikki avioerotilastoissa. Ja sattumoisin on myös ikä joissa naisille iskee vaihdevuodet.

Vierailija
54/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei halua panna miestään. Voihan täysin olla, että haluaa panna ketä tahansa muuta. Vaikka naista. Tuskin se nainen on yhtäkkiä täysin aseksuaaliseksi muuttunut.

Useimpien haluttomien halut kyllä kummasti palautuu eri kumppanin kanssa

Sä vaikutat mustasukkaiselta. Tod näk olet sitä turhaan. Se vaimosi, jos sinulla sellaista on niin hän on sinun tunteisiisi täysin syytön. Toivottavasti osaat erottaa kuvitelmat todesta.

On hyvin loukkaavaa, jos epäillään jostain mitä itsekin pitää halveksuttavana.

Vierailija
55/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaimolle, että ensi lauantaina aiot panna naista. Annat sitten vaimosi päättää onko se hän vai joku toinen. Helppoa.

Vierailija
56/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro harrastavasi seksiä tulevaisuudessa säännöllisesti. Naisesi saa päättää haluaako olla mukana.

Vierailija
57/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan ehdota ajattelemaan, että miksi se nainen ei halua seksiä. Jos ap pohtisi asiaa hieman, myös raatorehellisesti peiliinkin katsoen, hän voisi miettiä kuinka saada se oman vaimon liekki irti uudelleen... 

Vierailija
58/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle pelastus ruuhkavuosiin oli maksulliset opiskelijatytöt ja oma biseksuaalisuus, hain sitten mutkatonta miesseuraa muista ukkomiehistä.

Nykyään menee taas paremmin tosin paremminkin aina voisi mennä. Kumma kun ei naisia kiinnosta ehdä töitä parisuhteen eteen. :/

Vierailija
59/59 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle pelastus ruuhkavuosiin oli maksulliset opiskelijatytöt ja oma biseksuaalisuus, hain sitten mutkatonta miesseuraa muista ukkomiehistä.

Nykyään menee taas paremmin tosin paremminkin aina voisi mennä. Kumma kun ei naisia kiinnosta ehdä töitä parisuhteen eteen. :/

Ei me naiset olla mikään homogeeninen ryhmä. Ihan samalla lailla meitä kiinnostaa tehdä töitä parisuhteen eteen kuin miehiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme