Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys ja menkat

Vierailija
21.01.2024 |

Onko kellään vinkkejä? Meikäläisellä on nyt se aika kuusta, ja jostain syystä hirveä kiima. Kumppania en omista tai mitään leluja, asun vanhempien katon alla. Eli siis, miten tuottaa nautintoa ilman verikylpyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi sisään ja normaalisti räpläämään. Ei ole vaikeaa. 

Oletkohan oikeasti nainen?

Kissamummo
2/7 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamponi sisään ja normaalisti räpläämään. Ei ole vaikeaa. 

Oletkohan oikeasti nainen?

Uskoisin, että pelkkä trolli.

Heipä hei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä, tamponi sisällä ja klittaorkut tai vaihtoehtoisesti suihkussa/saunassa.

Vierailija
4/7 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sen ihmeellisempää ,suihkuun vaan .

Mutta kerran olen ollut yhdynnässä ,siis saanut kunnolla kullia.

Kaksi nuorta miestä kävi tyydyttävässä itsensä,sattui olemaan moonikset. 

Kerroin tilanteen ,vaan eihän heille selvinnyt mitä se on. Otin housut pois,naru roikkui jalkojen välistä.  Laitoin lakanan monin kerroin ja pari isoa pyyheliinat. Kihoitti itseäkin sen verran että annoin panna.

Riitti miehille yksi kerta,ei ollut halua tulla uudestaan. Itsestä tuntui hyvälle saada lastit sisään.

Vierailija
5/7 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/7 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös "ongelma" että just menkkojen aikaan on ihan älytön kiima. Ennen ku olin parisuhteessa, niin puoliso joutui tyydyttämään minua todella usein. Nyt sinkkuna ollessa kun ei ole vaki miestä ja eikä mistään ilkeä lähteä etsimään tyydyttäjää, niin suihkussa lattialla dildolla tyydyttelen itseni. Ei haittaa kun paikat vereytyy..

Vierailija
7/7 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei, niin ainakin miehenä ihan mielenkiintoista lukea, kun en tiedä näitä realiteetteja niin tarkasti.

Ei minulla mitään fetissiä ole kuukautisia kohtaan, ajatus ei erityisesti kiihoita, mutta ei se nyt minua mitenkään ällötäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme