Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä, joilla ei ole naiselle muita ulkonäkökriteerejä kuin laihuus?

Vierailija
21.01.2024 |

Ja vaikka minkälainen hevosnaama käy, kunhan on riittävän laiha?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä avausta, ei minulla ole mitään tiedostettua ulkonäkökriteeriä. Aika lailla eri näköisiä ja kokoisia on tullut treffailtua. Se mikä herättää kiinnostuksen on useimmiten ollut hymy. Tai tuikkivat silmät, mitä se sitten tarkoittaakaan.

Vierailija
22/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisnta on toki se, että mies itse voi olla vaikka minkälainen pesemätön ja haiseva  ihraläskipossu eikä aidosti tiedosta omaa ulkomuotoaan, kuhan ihmettelee miksei helmi kiinnosta naisia. Ja oli ikä mikä vaan niin alle parikymppistä tarttis saada.

Tavallaan surullista, tavallaan, noh, olkoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmoittautuu yksi mies, joka ei pidä laihoja naisia puoleensavetävinä  Mieluummin saa olla vähän ylipainoa kuin yhtään alipainoa. Reilumpikaan ylipaino ei haittaa, kunhan kaikki vaan ei ole keskivartalossa.

Vierailija
24/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex. Mikään ei ole niin suuri synti kuin ylipaino

Vierailija
25/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihasta ei ainakaan naisellisuus tule esiin. Jos kylkiluut ja lapaluut törröttävät. Jalat tikkumaiset, kasvot piirtyvät kallonluiden mukaan. Se on sairaaloista ennemmänkin. Hoikka on eri asia.

Aika harva laiha on tuossa kunnossa, kuvailit juuri todella äärimmäisen pro anan tai keskitysleirivangin, joka ei todellakaan ole hoikasta seuraava. Ihan yhtä lailla sairaalloinen obeesi ei ole pyylevästä seuraava

Lievästi alipainoinen (BMI 16-17) on miehille juuri se ihanne

BMI 16-17 on kyllä jo useimmilla juuri sitä lapaluiden ja solisluiden törröttämistä ja lommoposkisuutta ellei ole todella lihakseton. Mulla on BMI 18 tienoilla, rintakehästä näkee luut ja kylkiluun pystyy selän puolelta laskemaan. Tissejä ei ole näkynyt enää pitkiin aikoihin ja sekä selkärangan nikamien että suoliluiden korkeimpien kohtien kohdalla on arpea, koska pehmusteet puuttuessa nuo ovat hankautuneet monesti auki ihan vaatteiden hiertäessä. 

Ihan vertailun vuoksi, esim. monien maiden muotiviikoilla näytöksissä käveleville malleille on määrätty alarajaksi BMI 18.

Vierailija
26/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä hoikkuus pelkästään mutta on "pakollinen" ominaisuus. Toki haluaisin olla suvaitsevaisempi mutta en voi mitään sille etten innostu ylipainoisista vaikka muuten olisi kuinka mukava ja fiksu.

Onneks naisia ei juurikaan haittaa mistä sä kiinnostut, koska fakta on se et jopa meille av palstan naisille av palsta mies on turn off. 

No tämä on win-win tilanne. Te ette menetä mitään ja vaimon kanssa saadaan monesti hyvät naurut näille jutuille täällä.

Vierailija
27/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa tämä painoasia, kun se niin tosi usein nousee esim. täällä keskustelupalstalla tai lehtien jutuissa esiin. Että aivan valtaosalle miehistä ihan ykkösasia naisessa on se hoikkuus, että ei ainakaan ole ylipainoinen tai lihava. Seksielämäkin lopahtaa, jos naisen paino esim. raskauden takia nousee. 

Onko tosiaan näin, että se paino on noin valtavan tärkeä asia? 

Itse naisena en miehessä katso painoa. Kilot kiinnittävät huomiota ääritapauksissa eli jos on tosi pieni ja laiha mies tyyliä pitkänmatkanjuoksija tai sitten aivan valtavan ylipainoinen, sellainen ettei pääse kävelemään kunnolla. Siinä välissä olevien kilot eivät haittaa eivätkä kiinnosta. Ihan muihin asioihin kiinnitän huomiota ja ihastun.

Vierailija
28/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa monta miestä, jolla ei ole melkein mitään kriteerejä, kunhan reikä löytyy. Heillä se reikä on pään kohdalla.

Vierailija
29/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, tässä mies jolla on muitakin ulkonäkökriteereitä.  Itse asiassa laihuus ei ole yksikään niistä.  Aika löyhät kriteerit noin muuten, mutta jotenkin pitäis miellyttää omaa silmää.  Anorektikot skippaan suosiolla ja laihat myös. Naiselliset kurvit on aina plussaa.

Vierailija
30/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on. Onhan niitä "feedereitäkin" eli riittää, kun nainen on sairaalloisen lihava. Tai ei tietenkään riitä, kun aina voi olla lihavampi. Eri asia on, kannattaako jokaisen fetissin perässä juosta.

Vierailija
31/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään miestä jonka ihanteena olisi naisen laihuus. Kaikilla tuntuu olevan tärkeää, että naisella on naiselliset muodot,

Katsopa vaikka Instagramista Livvydunne tai lotus_mila jos sulla IG on. Laihoja naisia, varsinkin tuo jälkimmäinen ja miehet käy ihan kiimaisina kommenteissa. Vertaa näitä kommentteja vaikka veerabiancan sisällön kommentteihin, siellä on paljon vittuilua ja solvauksia hänen painostaan lähes yksinomaa miehiltä. Kyllä miehille nimenomaan laihuus on aika pitkälle preferenssi, normaalipaino neutraalia, jota siedetään koska järkeviä negatiivisia argumentteja tavallista tervettä vartaloa kohtaan ei oikein ole. Mutta laiha on ehdottomasti ihanne, sanoisin jopa, että naisen painoindeksi saa olla siellä 13-14 paikkeilla että vasta alkaa haitata miesten esteettistä silmää

Upea toi Lotus.Mila, kiitos kun toit hänet tietoisuuteeni! Meni seurantaan, varsinkin noi kamelinvarvas-kuvat aiheuttaa jöpötystä.

Vierailija
32/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään miestä jonka ihanteena olisi naisen laihuus. Kaikilla tuntuu olevan tärkeää, että naisella on naiselliset muodot,

Katsopa vaikka Instagramista Livvydunne tai lotus_mila jos sulla IG on. Laihoja naisia, varsinkin tuo jälkimmäinen ja miehet käy ihan kiimaisina kommenteissa. Vertaa näitä kommentteja vaikka veerabiancan sisällön kommentteihin, siellä on paljon vittuilua ja solvauksia hänen painostaan lähes yksinomaa miehiltä. Kyllä miehille nimenomaan laihuus on aika pitkälle preferenssi, normaalipaino neutraalia, jota siedetään koska järkeviä negatiivisia argumentteja tavallista tervettä vartaloa kohtaan ei oikein ole. Mutta laiha on ehdottomasti ihanne, sanoisin jopa, että naisen painoindeksi saa olla siellä 13-14 paikkeilla että vasta alkaa haitata miesten esteettistä silmää

"Kyllä miehille nimenomaan laihuus on aika pitkälle preferenssi, normaalipaino neutraalia, jota siedetään..." 

Juu ei. Sun otos koostuu pelkästään niistä hyypiöistä, joilla on tapana tirkistellä nettiä ja lirkutella tuntemattomille pesän toivossa. Tai aukoa päätään. Suuri osa miehistä ei ole tällaisia. Itse asiassa, ei noi edes ole miehiä vaan jotain katkeria vätyksiä.

Kun käyt vaikkapa kaupassa, näet pareja jotka on enimmäkseen ihan tavallisia. Ihan tavalliset ja täysijärkiset tykkää ihan tavallisista ja täysijärkisistä. Esimerkki: olen opettaja, mieheni on pikkupomo it-fimassa. Eilen illalla katottiin Breaking badia (toinen kerta menossa) ja juteltiin ihmisten erilaisista tavoista reagoida kauheisiin tilanteisiin. Hyvä keskustelu oli. Sitten vedettiin iltapalaa ja mentiin nukkumaan. Ihan tavallinen, hieno ilta. Enemmistö tykkää tämänkaltaisesta elämästä.

Vierailija
33/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naamasta ihan tavallisen näköinen nainen. Ja kun pudotin painoa 65->51 kg, niin täytyy sanoa, että miesten kiinnostus räjähti. Painavampana ei juuri koskaan lähestynyt kukaan, laihana vähintään viikoittain. Eli ainakin paino on todella, todella tärkeä kriteeri monelle, jos ei ehkä ainoa. 

Vierailija
34/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomoilla ainakin, heitä naiselliset muodot inhottaa.

Vierailija
35/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappihomoilla ainakin, heitä naiselliset muodot inhottaa.

Ja niitä on tällä palstalla monta, siis oikein astumassa täällä. Ikävä kyllä.

Vierailija
36/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan näin, että se paino on noin valtavan tärkeä asia? 

Miehenä sanon, että mulle ei ainakaan ole.  

Ex-vaimoni oli nuorena hoikka, mielestäni vähän liikaakin.  Mutta se ei haitannut minua, kun meillä natsasi muuten hyvin. 

Iän myötä vaimolle tuli lisää kiloja ja jossain 40 ikävuoden tienoilla aloin kiinnittää niihin erityishuomiota. Olin sängyssä oikein tyytyväinen ja vaimon reidet / pohjeet / pakarat oli just nappiin.  Olisin katsellut vaimoa mielellään alasti, mutta häntä se jotenkin ujostutti.  En tiedä oliko kiloistaan herkkänä vai mitä, mutta minä kyllä kerroin että pidän joka sentistä ja osoitin sen myös.

Pitkä suhde päättyi lopulta eroon.  Syynä ei ollut vaimon paino eikä seksin puute, vaan se meidän henkinen yhteys joka romahti täysin.  Välillä sain niin pahaa kohtelua, että se alkoi pitkän päälle painaa.  Kyllä siitä puhuttiin, eikä hän sitä pahalla aina tarkoittanut, mutta ei osannut muuttua.  Enkä minäkään osannut muuttua niin, että olisin suostunut kohdeltavaksi sillä tavalla.  

Omalla kohdallani on paljon muitakin kriteerejä kuin ne, mitkä erottaa silmällä. Ulkonäkö ei paljon paikkaa, jos asenne , luonne ja kommunikaatiotyyli yms. on sellaiset, että ei päästä samalle taajuudelle. 

Vierailija
37/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihan määritelmä on joillekin alipainoinen nainen ja joillekin kaikki naiset alle ylipainon. Kukaan tuntemani mies ei halua alipainoista naista, muutama tykkää pullukoista. Normaalipainoinen on suosituin.

Vierailija
38/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen hoikkuus ole mulle mikään ehdoton vaatimus.

Ei mua haittaa yhtään vaikka naisella olisi vähän ylipainoa, jos vaan peppu on muodokas. 

39/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kyllä vähintään normaalipainoinen kuin laiha ja mielellään oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpaa! Erittäin leveä takamus vielä kruunaisi feminiinisen viehkeän kaunottaren ulkoisen olemuksen, mutta minulle riittäisi ihan vain nuo rinnatkin vain.

Vierailija
40/55 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis yleensähän asia on niin, että kun joku nainen sanoo, että hänellä oli "eniten vientiä vakavasti alipainoisena", niin totuus on, että hän ei ollut PELKÄSTÄÄN ALIPAINOINEN, vaan myös joko lyhyt (taskuraketti), kaunis kasvoista tai iloinen luonne. Tai kaikkia näitä. NÄMÄ ovat niitä pääasiassa viehättäviä piirteitä.

On väärin, että tällainen nainen tai joku hänet tunteva tulee tämän perusteella tänne pätemään, että laihuus muka on se ainut kriteeri. Ei ole.

Jos on alipainoisen laiha, mutta EI LYHYT, ei kaunis kasvoista eikä "bubbly" persoona, niin aivan rauhassa saa olla. Mitä nyt typerää kommenttia saa kuulla, kuten että luut on koirille ja oletko sairas.

t. se BMI 14-15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän