Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
17741/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim Damianoa 10 vuotta vanhempi Marco Mengoni on omaan silmääni paremmin "säilyneen" näköinen ja paljon komeampi pehmeimpine piirteineen.

Joo samaa mieltä 🥰. No, makuja on monia. Mun mielestä myös Nemo on todella viehättävä ja voisin aivan helposti ihastua hänenlaiseensa ihmiseen. Mutta ymmärrän että moni ei sitä tajua ollenkaan.

Vierailija
17742/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se marko meloni aika suloinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17743/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan Rakastunut Joostiin. Onko muita? 🥰

Vierailija
17744/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten voit, sry 🙈

Vierailija
17745/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella - ei!! 😅

Vierailija
17746/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka täällä ovat haukkuneen Markoa ikävin sanankääntein, niin oletteko muuten pääasiassa miehiä? Voisin kuvitella, että olette. Joku mm. sanoi hänen näyttävän joltain pikkukylän ikisinkulta jne.

En ymmärrä miksi jotkut täällä ovat haukkuneet Markoa niin pahasti? Jos biisistä ei tykkää niin ei tykkää, mutta miksi itse tyyppi saa joillakin noin niskakarvat pystyyn, mitä nyt olen lukenut aiempia kommentteja. Ei Nemoakaan haukuta tuolla tavalla. 

Joku myös kirjoitti että Marko oli taas tyly. Itse en ole kertaakaan huomannut tuollaista. Pidättyväinen ja mahd. ujo ehkä, mutta aina ystävällinen noissa haastatteluissa ja faneilleen. 

Vierailija
17747/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka täällä ovat haukkuneen Markoa ikävin sanankääntein, niin oletteko muuten pääasiassa miehiä? Voisin kuvitella, että olette. Joku mm. sanoi hänen näyttävän joltain pikkukylän ikisinkulta jne.

En ymmärrä miksi jotkut täällä ovat haukkuneet Markoa niin pahasti? Jos biisistä ei tykkää niin ei tykkää, mutta miksi itse tyyppi saa joillakin noin niskakarvat pystyyn, mitä nyt olen lukenut aiempia kommentteja. Ei Nemoakaan haukuta tuolla tavalla. 

Joku myös kirjoitti että Marko oli taas tyly. Itse en ole kertaakaan huomannut tuollaista. Pidättyväinen ja mahd. ujo ehkä, mutta aina ystävällinen noissa haastatteluissa ja faneilleen. 

Se ujous on niiiin söpöä 🥵

Vierailija
17748/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ujous on niiiin söpöä 🥵

Hän on myös herkkä, hän itki sen Dora-voiton jälkeen vastatessaan haastattelijan kysymyksiin (tai joku kroatialainen ohjelma joka tapauksessa), kun bändi istui rivissä haastateltavana, samoin itki kun mainitsi tyttöystävänsä Elizabetan. Ja voitonjuhlissa torilla liikuttui. 

Vierailija
17749/17808 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Nemoa kyllä haukutaan ihan todella paljon ja todella törkeästi... :/ En tajua kummankaan haukkumista. Tavallisia söpöjä ihmisiä kumpikin.

Vierailija
17750/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta ei keskustella siitä sen enempää. Täällä näitä kummastelijoita riittää 😆

Vierailija
17751/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Espanjan miestanssijat olivat kyllä kuumia, etenkin se tummempi :D

Vierailija
17752/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sixpack-Marko ottaa sen voiton joka ei onnistunut läski-Jereltä! Mjauuuu! 😼

Naama ainakin on kuin petolinnun perse, siinä ei paljon päkit auttele. Jerellä se taas on kunnossa 😍

Mitä sen naamalle on tapahtunut tänä keväänä? Vanhoissa kuvissa näyttää ihmiseltä ja nyt pärstä on niinkuin narkkarin mugshotista.

Musta Jerellä oli vaan erilaiset meikit Bölen keikalla?

Ei sillä Markolla kyllä enää mitään sixpäckiä ole, joskus aikaisemmin oli käynyt salilla, nyt tavisvatsa:

https://www.rnz.co.nz/news/world/516045/europapa-or-baby-lasagna-contes…

Vierailija
17753/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sixpack-Marko ottaa sen voiton joka ei onnistunut läski-Jereltä! Mjauuuu! 😼

Naama ainakin on kuin petolinnun perse, siinä ei paljon päkit auttele. Jerellä se taas on kunnossa 😍

Mitä sen naamalle on tapahtunut tänä keväänä? Vanhoissa kuvissa näyttää ihmiseltä ja nyt pärstä on niinkuin narkkarin mugshotista.

Musta Jerellä oli vaan erilaiset meikit Bölen keikalla?

Ei sillä Markolla kyllä enää mitään sixpäckiä ole, joskus aikaisemmin oli käynyt salilla, nyt tavisvatsa:

https://www.rnz.co.nz/news/world/516045/europapa-or-baby-lasagna-contes…

Just söpö maha on nyt. Hän sanoi olleensa aina vähän chubby, joskus painaneensa peräti 107 kg, ennen kuin aloitti jujutsun

Vierailija
17754/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Marko on ollut taas tänään tatuoitavana, ottamassa kissatatskan. Vastahan hän viime viikolla oli...

Vierailija
17755/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17756/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki myös WiWi-Williamin haastattelussa, muistaakseni puhui vanhemmistaan, ja että ovatko he ylpeitä hänestä

Vierailija
17757/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Marko on ollut taas tänään tatuoitavana, ottamassa kissatatskan. Vastahan hän viime viikolla oli...

Eikös hän silloin vain korjauttanut vanhaa tatuointiaan? Mistä näet tuon kissatatskajutun? Toivottavasti ei lähde lapasesta tuo itsensä tatuoiminen...

Vierailija
17758/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itki myös WiWi-Williamin haastattelussa, muistaakseni puhui vanhemmistaan, ja että ovatko he ylpeitä hänestä

Joo, jonkun tuollaisen klipin oon nähnyt.

Vierailija
17759/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän silloin vain korjauttanut vanhaa tatuointiaan? Mistä näet tuon kissatatskajutun? Toivottavasti ei lähde lapasesta tuo itsensä tatuoiminen...

Instan babyn tägätyissä tai @markovisnictattoo (stories)

Vierailija
17760/17808 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ketju hiljentyä. No kiitos seurasta ja ensi vuonna taas tavataan!