Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Ranska oli heittämällä vuoden yliarvostetuin. Tylsä biisi, lapselliset sanat, enkä esityksestään karismaa löytänyt vaikka kuinka hinkutteli kameran kanssa. Siihen päälle ne epävireiset nuotit ja avot. En tule koskaan katsomaan uudestaan tai kuuntelemaan studioversiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka täällä ovat haukkuneen Markoa ikävin sanankääntein, niin oletteko muuten pääasiassa miehiä? Voisin kuvitella, että olette. Joku mm. sanoi hänen näyttävän joltain pikkukylän ikisinkulta jne.
Pikkukylän ikisinkku 😂 Markoa on kuvailtu eri kommettipalstoilla myös vaatimattomaksi, ahkeraksi, sinnikkääksi ja epäitsekkääksi. Samoin nöyräksi ja normaaliksi. Pakko arvostaa sitä, kuinka BL:n fanit kommentoivat kauniisti myös Elizabetaa.
No tämä 😂😂 Tommonen mies ei ole hetkeäkään sinkku 😂😂 Ellei sitten nimenomaan halua olla.
No siis hänen ulkonäköään on arvosteltu ikävästi täällä, tuo pikkukylän ikisinkku -kommentti oli sieltä lievimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka täällä ovat haukkuneen Markoa ikävin sanankääntein, niin oletteko muuten pääasiassa miehiä? Voisin kuvitella, että olette. Joku mm. sanoi hänen näyttävän joltain pikkukylän ikisinkulta jne.
Pikkukylän ikisinkku 😂 Markoa on kuvailtu eri kommettipalstoilla myös vaatimattomaksi, ahkeraksi, sinnikkääksi ja epäitsekkääksi. Samoin nöyräksi ja normaaliksi. Pakko arvostaa sitä, kuinka BL:n fanit kommentoivat kauniisti myös Elizabetaa.
No tämä 😂😂 Tommonen mies ei ole hetkeäkään sinkku 😂😂 Ellei sitten nimenomaan halua olla.
No siis hänen ulkonäköään on arvosteltu ikävästi täällä, tuo pikkukylän ikisinkku -kommentti oli sieltä lievimmästä päästä.
Joo mä olen lukenut myös niitä aiempia kommentteja ja mietin, että mihinköhän syrjäkylän kylänraitille sitä pitäisi lähteä, että näkisi tämän tapaisia sinkkuja. Mun lähiprismassa pyörii vaan bensalenkkareita joista sitten tulee elämämkoululaisia. Näyttävät siltä että eivät osaa lukea, joten tuskin osaavat myöskään soittaa mitään soitinta.
^ Bambie Thug tekee syksyllä lähes 30 keikan turneen ympäri Eurooppaa. Helsingin Korjaamollakin hän esiintyy syyskuun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
^ Bambie Thug tekee syksyllä lähes 30 keikan turneen ympäri Eurooppaa. Helsingin Korjaamollakin hän esiintyy syyskuun lopulla.
Joo, onko menijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onko menijöitä?
Itse oon menossa. Loreenin näin viime vuonna myös ja ens vuodelle liput Tukholmaan.
Slimane esiintyy 29.1.2025 Helsingissä Savoy-teatterissa.
Vanhojen viisuartistien Suomen keikoista mielenkiintoisin taitaa olla Måneskinin keikka Provinssissa to 27.6. Samana iltana esiintyy myös viisukaverit Blind Channel.
Vierailija kirjoitti:
Tulee kiroamaan suomen kansan koska antoivat israelille 12 pistettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin saamissa pisteissä oli selkeää politikointia myös raatien osalta. Mikään muu ei selitä sitä, että esim. Suomen raadin mielestä Israel oli huonoin kaikista 26 finalistista, joita pisteyttivät.
Mitä sitä tasapaksua balladia pisteyttämään. Joukossa oli paljon mielenkiintoisempia ja persoonallisempia esityksiä.
Ranskan balladi oli vielä tasapaksumpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin saamissa pisteissä oli selkeää politikointia myös raatien osalta. Mikään muu ei selitä sitä, että esim. Suomen raadin mielestä Israel oli huonoin kaikista 26 finalistista, joita pisteyttivät.
Mitä sitä tasapaksua balladia pisteyttämään. Joukossa oli paljon mielenkiintoisempia ja persoonallisempia esityksiä.
Ranskan balladi oli vielä tasapaksumpi
Joo, Ranskan balladi oli tasapaksu, mutta Israelin ei. Israelilla oli selkeästi finaalin paras balladi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kiroamaan suomen kansan koska antoivat israelille 12 pistettä
Onneksi suomalaiset tietävät että mitään kirouksia ei ole olemassa.
Muuttaakohan Markokin nyt kaupunkiin ja hänestä tulee laulamansa Big city boi 🥺 Velikin asuu Saksassa
Vierailija kirjoitti:
Muuttaakohan Markokin nyt kaupunkiin ja hänestä tulee laulamansa Big city boi 🥺 Velikin asuu Saksassa
Wiwibloggsin viisujen aikaisessa haastattelussa hän sanoi, että hän on itse asiassa muuttamassa pieneen kylään eikä toivottavasti joudu muuttamaan myöhemminkään mihinkään isoon kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggsin viisujen aikaisessa haastattelussa hän sanoi, että hän on itse asiassa muuttamassa pieneen kylään eikä toivottavasti joudu muuttamaan myöhemminkään mihinkään isoon kaupunkiin.
Lisäksi opiskellut Zagrebissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäätte Nemon asusta Voice of Francessa? 😶
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1038845341579719&set=a.51136242432…
Tsiisus. Miksi Nemo ei voi käyttää normaaleja vaatteita? Mielestäni pohjanoteeraus oli se härpäke mikä hänellä oli BBCn talkshowssa.
Miksi pitäisi? Mitä haittaa maailmanhistorian mittakaavassa on yhdestäkään Nemon omituisesta asusta? Ihan samoin arvosteltiin esimerkiksi Elton Johnia ja Freddy Mercuryä. Ensimmäisellä vielä paljon omituisempia asuja kuin mitä Nemon päällä on nähty. Se on vain kangasta, performanssia. Antaa kaikkien pukeutua just noin kuin haluavat.
Niinpä, vaatteet on vain vaatteita. Ja tuo kuva on mielestäni hieno, olisinpa itse yhtä kuvauksellinen. "Normaalius" on vain keksitty sopimus, ei oikeaasti ole mitään väliä vaikka pukeutuisi kuinka ufosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäätte Nemon asusta Voice of Francessa? 😶
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1038845341579719&set=a.51136242432…
Tsiisus. Miksi Nemo ei voi käyttää normaaleja vaatteita? Mielestäni pohjanoteeraus oli se härpäke mikä hänellä oli BBCn talkshowssa.
Miksi pitäisi? Mitä haittaa maailmanhistorian mittakaavassa on yhdestäkään Nemon omituisesta asusta? Ihan samoin arvosteltiin esimerkiksi Elton Johnia ja Freddy Mercuryä. Ensimmäisellä vielä paljon omituisempia asuja kuin mitä Nemon päällä on nähty. Se on vain kangasta, performanssia. Antaa kaikkien pukeutua just noin kuin haluavat.
Niinpä, vaatteet on vain vaatteita. Ja tuo kuva on mielestäni hieno, olisinpa itse yhtä kuvauksellinen. "Normaalius" on
Nemo asuu Berliinissä. Siellä ei kukaan tuijota, vaikka olisi kolmatta päivää reivi-oravaksi pukeutuneena. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Missä hän nykyään asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hän nykyään asuu?
Umagissa, missä oli viikonloppuna ne Sea Star Festarit