Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
17601/17808 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slimane on näemmä esiintynyt duettona Lara Fabianin kanssa, ja täytyy sanoa, että vaikka molemmat  esittää Je Suis Maladen hienosti, niin Laran tulkinta on täysin omaa luokkaansa. 

Ei tuota laulua edes voi laulaa kukaan muu kuin Lara.

Vierailija
17602/17808 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana haastattelu, ihana Nemo 😊.

Hyvä tuossa lopussa kun kertoo etsivänsä vuokra-asuntoa Berliinissä, että jos jollain olisi vinkkejä 😅. Sieltä kyllä on lähes mahdotonta löytää järkeviä kämppiä normaaliin hintaan...

Nyt jos olisi asunto berliinissä niin vuokraisin nemolle. Nemon vuokraemäntä, se olisi jo jotain🤔

Jep, luulen että kämppiä kyllä tarjotaan kohta runsain määrin. Sanoi haluavansa vähintään neljä huonetta koska haluaa asua kaveriensa kanssa yhdessä, jotta voivat sitten myös tehdä ja äänittää musiikkia yhdessä :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17603/17808 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasagnan eka festarikeikka näkyy menneen hienosti reaktioista päätellen. Albumia odotellaan.

Minkä kanavan kautta muuten näet noita reaktioita? 

Pääasiassa instan ja youtuben kautta.

Vierailija
17604/17808 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nemo on ollut studiossa äänittämässä uutta materiaalia - missähän itse paikka on koska ainakin maaseutua ja hevosia on ympärillä 😊. Onnellisen näköinen on. Ja päällä oli ihan tavalliset housut ja Messin pelipaita, kun hänen asujaan niin tarkkaan seurataan ja arvostellaan 😅.

Oli kyllä söpöt kuvat. Onnellisen näköinen meininki tuolla kotistudiolla.

Kiva että hänellä on menossa mukana samoja kavereita kuin aikaisemminkin. Mulla on itselläni kokemus siitä kun ystävästä tulee kertaheitolla kuuluisa, ja me "ei tarpeeksi coolit" kaverit jäimme kuin nallit kalliolle...

Vierailija
17605/17808 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nemo on ollut studiossa äänittämässä uutta materiaalia - missähän itse paikka on koska ainakin maaseutua ja hevosia on ympärillä 😊. Onnellisen näköinen on. Ja päällä oli ihan tavalliset housut ja Messin pelipaita, kun hänen asujaan niin tarkkaan seurataan ja arvostellaan 😅.

Kiva että hänellä on menossa mukana samoja kavereita kuin aikaisemminkin. Mulla on itselläni kokemus siitä kun ystävästä tulee kertaheitolla kuuluisa, ja me "ei tarpeeksi coolit" kaverit jäimme kuin nallit kalliolle...

Itse en ymmärrä tuota yhtään että sen aseman yhteiskunnassa, oli sitten julkkis, poliitikko tai mikä tahansa, pitäisi vaikuttaa siihen että kenen kanssa olisi "lupa" viettää aikaa vapaa-ajalla tms.

Itse en tuollaiseen jaotteluun edes suostuisi vaikka olisin itse Presidentti ja ne lähimmät ystävat ja kaverit koostuisivat niistä keskuspuiston Reiskan rymyporukasta.

Vierailija
17606/17808 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä tuota yhtään että sen aseman yhteiskunnassa, oli sitten julkkis, poliitikko tai mikä tahansa, pitäisi vaikuttaa siihen että kenen kanssa ol

Niin siis kaverini ihan itse jätti meidät, ei häntä siihen kukaan painostanut tai kieltänyt olemasta meidän kanssa. Nousi julkisuus päähän.

Vierailija
17607/17808 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost on tänään keikalla huutanut "fuck eurovision" monta videota

Vierailija
17608/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla palaamassa ens vuonna 😅

Vierailija
17609/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemo on muuten horoskooppimerkiltään Leijona ja Baby Lasagna on Rapu. Miten voivatkin vaikuttaa noin tyypillisiltä merkkinsä edustajilta? :D

Vierailija
17610/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nemo on muuten horoskooppimerkiltään Leijona ja Baby Lasagna on Rapu. Miten voivatkin vaikuttaa noin tyypillisiltä merkkinsä edustajilta? :D

Mä en tiedä mitään horoskoopeista - mitä nämä tyypilliset ominaisuudet ovat?

Vierailija
17611/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy lukemassa :) Mielellään joku laajempi kuvaus. 

Vierailija
17612/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy lukemassa :) Mielellään joku laajempi kuvaus. 

Joo, mutta kaikkihan ne sanoo eri asioita sen mukaan kuka on sattunut ne kirjoittamaan 😅. Eli mistä voi tietää mitkä on niitä "virallisia" tai yleisimmin määriteltyjä/hyväksyttyjä ominaisuuksia millekin merkille? Jos tuota googlaa niin tulee tulokseksi kaikkea maan ja taivaan väliltä. 

Vierailija
17613/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei...

Vierailija
17614/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei...

Samaa mieltä. Se sekoilu on nyt nähty. Ihmettelen kyllä että hänen selkeästi väritetty traaginen tarinansa uppoaa kansaan näin varauksetta, vaikka kyseessä on selkeästi esitystä varten rakennettu rooli.

Vierailija
17615/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sama ei päde Kroatiaan. Kroatia on paljon helpommin sisäistettävä, englanninkielinen, eikä biisin rakenteessa ole mitään kovin outoa. 

Sekä Baby Lasagnalta että Joostilta puuttuu vain laulutaitokriteeri, ja sekään ei ole Baby Lasagnalla mitenkään olematon, vaikka biisi ei laulajaa vaadikaan. Joten totaalityrmäystä raadeilta ei ole luvassa. Ei kannata liikaa tuijottaa sitä yhtä kohtaa, kun kaikki muu toimii, ja viime vuoden jälkeen raadeilla on paine ottaa huomioon eri seikkoja. 

Raadit on aina huumorbiisien kanssa se suurin kysymysmerkki, mutta Kroatia on eniten "mainstream" näistä eikä oikeastaan edes hupibiisi."

Artistin laulutaito ja äänialan kapasiteetti on tosiaankin vain yksi neljästä raatien arviointikriteeristä, joten se ei yksinomaan ratkaise pisteiden saantia tai pisteittä jäämistä, mutta on kuitenkin tärkeä elementti, joka vaikuttaa myös kahteen muuhun arvioitavaan osa-alueeseen; lavaesityksen laatu

"Kun ajatellaan, että Suomi sai viime vuonna 150 raatipistettä hypetetyllä omaperäisellä biisillä ja viimeisen päälle tarkasti suunnitellulla ja toteutetulla, innovatiivisella biisin sanomaa tukevalla, näyttävällä ja hauskalla esityksellä, niin miten ihmeessä voitaisiin olettaa, että Baby Lasagna saisi yli 200 raatipistettä mainstream Rammstein-rockillaan, jonka esitys ainakin kansalliskarsinnoissa oli melkoisen sekava sillisalaatti."

BL sai kuin saikin 210 raatipistettä, ja live-esityshän kehittyi loistavaksi Euroviisulavalle.

Vierailija
17616/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sama ei päde Kroatiaan. Kroatia on paljon helpommin sisäistettävä, englanninkielinen, eikä biisin rakenteessa ole mitään kovin outoa. 

Sekä Baby Lasagnalta että Joostilta puuttuu vain laulutaitokriteeri, ja sekään ei ole Baby Lasagnalla mitenkään olematon, vaikka biisi ei laulajaa vaadikaan. Joten totaalityrmäystä raadeilta ei ole luvassa. Ei kannata liikaa tuijottaa sitä yhtä kohtaa, kun kaikki muu toimii, ja viime vuoden jälkeen raadeilla on paine ottaa huomioon eri seikkoja. 

Raadit on aina huumorbiisien kanssa se suurin kysymysmerkki, mutta Kroatia on eniten "mainstream" näistä eikä oikeastaan edes hupibiisi."

Artistin laulutaito ja äänialan kapasiteetti on tosiaankin vain yksi neljästä raatien arviointikriteeristä, joten se ei yksinomaan ratkaise pisteiden saantia tai pisteittä jäämistä, mutta on kuitenkin tärkeä elementti, joka vaikuttaa myös kahteen mu

Selvää on, että tänä vuonna raadit suosi Kroatiaa, toisin kuin Suomea viime vuonna. Syynä mitä ilmeisimmin halu keinolla millä hyvänsä torpata Israelin voitto, kun Israelia samaan aikaan raatipisteissä syrjittiin. Ihan kuten montaa muutakin maata, joiden ei ehkä oletettu pärjäävän yleisöäänissä riittävän hyvin Israelin kukistamiseksi kuten Kroatian kohdalla saattoi olettaa.

Vierailija
17617/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei...

Samaa mieltä. Se sekoilu on nyt nähty. Ihmettelen kyllä että hänen selkeästi väritetty traaginen tarinansa uppoaa kansaan näin varauksetta, vaikka kyseessä on selkeästi esitystä varten rakennettu rooli.

On sullakin ongelmia, kun jatkuvasti käyt selittämässä tätä samaa paskaa.

Vierailija
17618/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Kroatian voittomahdollisuudet ihan realistiset. Yhtä ainoaa tiettyä jurytyrkkyä joka saisi myös yleisöpisteitä ei ole tiellä, ja Kroatia voi itse hyvin voittaa yleisöpisteet suurestikin ja saada tarpeeksi jurypisteitä. Polku voittoon on ihan mahdollinen.

Kroatian suurin ongelma on se, että on maa tai pari joka voi ylittää sen yleisöpisteissä, ja monta jotka voi raadissa sen tehdä. Ja sitten se suurin kilpailija joka voi tehdä sen molemmissa (Sveitsi). Onnistuessaan myös Hollanti. 

Kohta ollaan viisaampia, mutta Kroatian etu on se, ettei niiden tarvitse lavashowhun keksiä pyörää uudestaan. 

Eilen täällä oli jo puhetta siitä, että nykypisteytyssysteemin (erilliset raati- ja yleisöpisteet) ajan v. 2016 lähtien ei ole ollut yhtään voittajaa, joka ei olisi saanut yli 200 pistettä sekä raadeilta että yleisöltä. 

Kroatialla ei ole m

Ja kuinka väärässä olitkaan 😹😹😹

Vierailija
17619/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joost on maailman ihanin ja suloisin. En aijo katsoa enää euroviisuja koska fuck eurovision. Rakastan joostia

Vierailija
17620/17808 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö teitä kirvelee että Kroatia oli suosittu 😽

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän