Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Espanja! 😂😂😂😂😂😂😂😂
Yleisö villinä oli niin hyvä :)
Virolla on loistava biisi. Mä tykkään!
Zorran laulajalla heikko, epävireinen ääni. Mutta yleisö tykkää.
Suomen alushousut kauhee haloo ja noi oli persposket paljaana.
Ikävää kun Espanjan perse-esitystä on vaimennettu. Palleja ei hivellä ja kuvattu kaukaa ettei perseet näy. Haarakiilakin leveämpi kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista! Israelin viisuedustajan vanhemmat on venäläisiä :D
2022 toi israelin edustaja muuttanut israeliin. Venäläinen tuo käytännössä on.
Ei tietenkään ole. Syntynyt Israelissa, jossa jälleen myös asuu.
Suurimman osan elämästään se on elänyt venäjällä jossa sen vanhemmat on myös syntyneet.
Just juontaja puhui että sen vanhemmat on etnisiä juutalaisia, toinen syntynyt Latviassa ja toinen jossain en muista missä. Mene vituraan siitä valehtelemasta.
Entisen Neuvostoliiton alueelta Israeliin muuttaneita harva on ns. oikea juutalainen. Muuttoluvan Israeliin saa jos yksi neljästä isovanhemmasta on ollut juutalainen, itse henkilön ei tarvitse olla juutalainen. Ja mukaan saa koko perheen, näitä feikkijuutalaisia on vaikka kuinka paljon Israelissa. Taloudellisten syiden takia useimmat sinne ovat tulleet, ei sen takia että nimenomaan haluaisivat asua juutalaisessa maassa.
Taitaa jäädä iltasafkat syömättä kun eivät järjestä ruokataukoja. Vai järjestävätkö? Onko mennyt ohi...
Vierailija kirjoitti:
Suomen alushousut kauhee haloo ja noi oli persposket paljaana.
Ja tollaset seksihepeneet. Meidän edustaja on mahdollisimman epäseksikäs!
Viron biisi on ihan hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin.
Kertokaa hyvä ja helppo täytekakku pohja, resepti. Väsään tässä välissä.
6 munaa
2,5 dl sokeria
1dl perunajauhoja
2 dl vehnäjauhoja
1,5 tl leivinjauhetta
1 tl vaniljasokeria
180 astetta n 45 min
Ei ole perunajauhoja nyt katson Viron!
Kaksi eestiläistä miestä ollut mulla! ;-)
Vierailija kirjoitti:
Viro, meh?
Ei
Oikeastaan Viro tähän väliin on hyvä kun on katsottu liuta mitäänsanomattomia humppia, pois lukien saksan esitys. Ei ihan nukahda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista! Israelin viisuedustajan vanhemmat on venäläisiä :D
2022 toi israelin edustaja muuttanut israeliin. Venäläinen tuo käytännössä on.
Ei tietenkään ole. Syntynyt Israelissa, jossa jälleen myös asuu.
Suurimman osan elämästään se on elänyt venäjällä jossa sen vanhemmat on myös syntyneet.
Just juontaja puhui että sen vanhemmat on etnisiä juutalaisia, toinen syntynyt Latviassa ja toinen jossain en muista missä. Mene vituraan siitä valehtelemasta.
Entisen Neuvostoliiton alueelta Israeliin muuttaneita harva on ns. oikea juutalainen. Muuttoluvan Israeliin saa jos
Raha ratkaisee.
Tykkään tuosta sekopäisestä Estoniasta 😎
Apua. Mä tykkään kaikista biiseistä..
Mutta äänestän Saksaa. Ja varmaan Norjaa.