Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Onko hän katsomossa, kuten oli huhuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelilla on hyvät mahdollisuudet voittaa, mutta kuka haluaa maahan, jossa soditaan ja jossa turvallisuusuhat on mielettömät.
Tuskin monikaan maa osallistuisi, joten siinäpä taas tenkkapoo.
Voisi olla viisuille iso ongelma.
Israelissa asutaan sotavalmiudessa muutenkin, ja tukena on maailman tehokkain ja kallein armeija, ja suurin aseväki. Heille tuskin edes tulee mieleen, että jota kuta haittaisi heidän luvatussa maassaan vierailla.
Just. Mitä ne sitten palestiinalaisia pommittavat, jos kerran niin turvallisessa maassa asuvat, ettei mitään pahaa voi tapahtua?
Ärsyttää viisujen poliittiseksi touhuksi meno. 2015 kun suomeen tuli paljon ihmisiä niin jotkut suomalaiset artistit toivat itseään esiin suvaitsevaisina ja mukamas parempina ihmisinä.
Paleface ehkä aktiivisin heistä jonka vuoksi yle rakastaakin miestä.
Näin harrastelija vedonlyöjänä ärsyttäå, kun tämän kaiken hässäkän takia ei edes vetoja uskalla laittaa :( Liian epävarmaa kun tulikseen saatetaan vaikuttaa poliittisin syin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus on laskenut räjähdysmäisesti, ja nyt yrittävät saada suosiota Israel- ja antisemitismipropagandallaan (ks. Atte Kalevan X-postaus), populistinen puolue kun on.
Kaleva on kok.
Kiitos tiedosta. Joka tapauksessa oikeistopuolue kuitenkin. En olisi odottanut tällaista Israel-propagandaa Suomessa. Tosin ei yhtään yllätä, ketkä ovat sen takana.
Kääriäinen ei anna Suomen pisteitä!
Kukas tämä vahempi herra tässä on?
Mikko sanoi hyvin että ei kannata uskoa mitä porukka somessa väittää
No niin, josko katsotaan lähetystä nyt? Jauhetaan politiikasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää viisujen poliittiseksi touhuksi meno. 2015 kun suomeen tuli paljon ihmisiä niin jotkut suomalaiset artistit toivat itseään esiin suvaitsevaisina ja mukamas parempina ihmisinä.
Paleface ehkä aktiivisin heistä jonka vuoksi yle rakastaakin miestä.
Jos viisuissa ei olisi politiikkaa niin silloin siellä myös venäjä esiintyisi. Israel on viisuissa mukana ihan vaan sen takia koska usa tukee israelia. Eu on usa:n alaisuudessa.
On prinsessa mukana, luulin, että oli nauhoitettu. Suomen lippu liehuu.
Jaahas, Ruotsin Kake Randelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010420010.html
Rauhaa ja rakkautta useat suomalaisjulkkikset boikotoivat Euroviisuja
Moni on kertonut boikotoivansa Euroviisuja Israelin osallistumisen vuoksi.
Kiusaaminen ja syrjiminen ei ole kyllä mitenkään rauhanomaista. Saisivat hävetä.
Jos Hitler eläisi, haluaisitko hänetkin tuoda mukaan laulukisaan ettei Hitlerille tulisi ykkinäinen olo? Antaisitko hierontaa?
Viis muutamasta miljoonasta kaasutetusta uhrista. Kun yhteen suuntaan kumartaa, toiseen pyllistää.Tuskin se Israelin edustaja mihinkään on hyökännyt. Aika sairasta verrata häntä Hitleriin.
Avohoitopotilaiden mielestä juutalaiset on nyt niitä nat-seja 😂😂😂😂
Miksi sitten käyttäytyvät kuin sellaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, josko katsotaan lähetystä nyt? Jauhetaan politiikasta myöhemmin.
Ei kun minä minä minä haluan puhua kansanmurhasta buhyyyu
Siitä voidaan puhua, koska se on totta. Nyt katsotaan kuitenkin tätä.
Vickan näytti uskaltautuneen paikalle.
Onko Suomen äänestysnumero nyt kuitenkin 17?
Minä kannatan Israelia. Paras! Äänestän Israelia.
Nyt alkaa. Sveitsi voittoon!!!!!!!