Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
5141/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetun linkin levittely on varmaan, jolllei laitonta, niin ainakin hyvin lapsellista.

Vierailija
5142/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latviasta puheenollen, joku siinä häiritsee. Dons on hauska somessa ja vissiin Latviassa hyvin menestynyt, mutta biisi ja esitys on vähän outoja. Onko se joku panssaroitu saarnaaja vai mikä. 

Osaa laulaa mutta sanat ja koko habitus on vähän vaivaannuttavia. Ehkä en ole kohdeyleisöä. 

Se sininen paita on muskelipaita ilman hihoja, viime vuonna lavalla oli hihat.

Joo se asu itsessään ei hämmennä vaan kaiken yhdistelmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5143/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdestä tyhmästä kommentista silti tarvitse cancellata ketään. 

Ei kai ketään ole canceloitukaan. Saa sen silti sanoa, että kommentti oli mauton eikä todellakaan mikään hyväntahtoinen. 

No jos näitä internetin teinejä on yhtään seurannut, niin aika mustavalkoista on suhtautuminen,

vauvapalstalla tuskin pyörii mitkään teinit, tuskin teinit ovat edes kovin intohimoisia euroviisu-faneja

Vierailija
5144/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei tuota klippiä ole joku vielä vienyt redditiin, tai sitten odottaa hyvää hetkeä. Ei sillä että pitäisi, mutta tällaiset tuppaa nostamaan päätään aina jossain vaiheessa aiheettakin. 

Vierailija
5145/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdestä tyhmästä kommentista silti tarvitse cancellata ketään. 

Ei kai ketään ole canceloitukaan. Saa sen silti sanoa, että kommentti oli mauton eikä todellakaan mikään hyväntahtoinen. 

No jos näitä internetin teinejä on yhtään seurannut, niin aika mustavalkoista on suhtautuminen,

vauvapalstalla tuskin pyörii mitkään teinit, tuskin teinit ovat edes kovin intohimoisia euroviisu-faneja

tumblr/jodel

Vierailija
5146/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitto oli vähän mauton mutta on aina puhunut käärijästä kehuvasti niin yksi lievä moka ei ole kovin suuri synti. Joissain maissa on myös hyväksytympää sekä oman että muiden laihuuden tai lihavuuden asteen kommentointi ohimennen, eikö tarkoitus ole loukata. 

Missä maissa muka toisten kropan haukkuminen on ok? 

Haukkuminen nyt ei varmaan missään, mutta jotkut kansat on suorasukaisempia kuin toiset, eikä aihe ole tabu. Tuossa cha cha cha heitossa oli myös aimo annos itseironiaa koska alussa syytettiin käärijän kopioimisesta kaikessa. Eli heitto oli hitusen mauton, muttei erityisen pahantahtoinen.

Käärijän taustat tietäen olen aina vähän suojelevainen sitä kohtaan varsinkin kun viisuympyrät on tosi pinnalliset, mutta tässä tapauksessa ei ole sen suurempaa älämölön aihetta. 

No et sinä sitä päätä mistä nousee älämölöä ja mistä ei ja mistä saa keskustella ja mistä ei. Minä en ainakaan siedä yhtään toisten ulkonäön solvaamista. 

Vierailija
5147/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Mustii näyttää ja kuulostaa hyvältä tämän päivän klipissä.

Vierailija
5148/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitto oli vähän mauton mutta on aina puhunut käärijästä kehuvasti niin yksi lievä moka ei ole kovin suuri synti. Joissain maissa on myös hyväksytympää sekä oman että muiden laihuuden tai lihavuuden asteen kommentointi ohimennen, eikö tarkoitus ole loukata. 

Haukkuminen nyt ei varmaan missään, mutta jotkut kansat on suorasukaisempia kuin toiset, eikä aihe ole tabu. Tuossa cha cha cha heitossa oli myös aimo annos itseironiaa koska alussa syytettiin käärijän kopioimisesta kaikessa. Eli heitto oli hitusen mauton, muttei erityisen pahantahtoinen.

Käärijän taustat tietäen olen aina vähän suojelevainen sitä kohtaan varsinkin kun viisuympyrät on tosi pinnalliset, mutta tässä tapauksessa ei ole sen suur

Jos aihe ei ole tabu ja videossa ei ollut mitään väärää niin miksei sitä saisi näyttää sitten kaikille :D

Vierailija
5149/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se paljon puhuttu Baby Lasagnan kommentti, jos joku haluaa itse katsoa miten juttu meni.

https://www.tumblr.com/king-krisu/749036010577543168/loooove-love-love-…

Vierailija
5150/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latviasta puheenollen, joku siinä häiritsee. Dons on hauska somessa ja vissiin Latviassa hyvin menestynyt, mutta biisi ja esitys on vähän outoja. Onko se joku panssaroitu saarnaaja vai mikä. 

Osaa laulaa mutta sanat ja koko habitus on vähän vaivaannuttavia. Ehkä en ole kohdeyleisöä. 

Se sininen paita on muskelipaita ilman hihoja, viime vuonna lavalla oli hihat.

Joo se asu itsessään ei hämmennä vaan kaiken yhdistelmä. 

Itse kylläkin pidän Latvian biisistä ja Dons on todella hyvä laulaja, mutta lavastus ja puvustus jättää toivomisen varaa. Latvialla kävi myös huono tuuri, kun arpoutui samaan semiin Belgian ja Israelin huippuballadien kanssa.

Vierailija
5151/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkatte näin, pelkään että kohta poistuu koko ketju

Vierailija
5152/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän taustat tietäen olen aina vähän suojelevainen sitä kohtaan varsinkin kun viisuympyrät on tosi pi

No siis ei mulle ole väliä nostatteko te tästä älämölön aina muutaman päivän välein, kunhan kerroin oman mielipiteeni siitä, että vaikka heitto on aika mauton, ei se heti tarkoita että lasagna on laskelmoiva kuspää :D tämä keskustelu vaan toistuu ja kiertää kehää aina silloin tällöin. 

Vierailija
5153/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei tuota klippiä ole joku vielä vienyt redditiin, tai sitten odottaa hyvää hetkeä. Ei sillä että pitäisi, mutta tällaiset tuppaa nostamaan päätään aina jossain vaiheessa aiheettakin. 

Redditissä on selkeät ohjeet ja siellä keskustelu pysyy yllättävän hyvin asiallisena. Tässä ketjussa ehdoteltiin jokin aika sitten että pitäisi bl-asiaa levittää somessa, ei suoraan syyttelemällä vaan viattomasti kyselemällä ja ihmettelemällä 😂😂😂😂😂  Viime vuonna ehdotettiin, että suomalaisten pitäisi mennä haukkumaan keskustelupalstoille Loreenia ulkomaalaisiksi tekeytymällä 😂😂

Vierailija
5154/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tämä pätkä on jo aika puhki puhuttu, mutta redditissä siitä varmaan sais pienen polemiikin aikaan jos haluaa uutta väittelyä. 

Vierailija
5155/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditissä on selkeät ohjeet ja siellä keskustelu pysyy yllättävän hyvin asiallisena. Tässä ketjussa ehdoteltiin jokin aika sitten että pitäisi bl-asiaa levittää somessa, ei suoraan syyttelemällä vaan viattomasti kyselemällä ja ihmettelemällä 😂😂😂😂😂  Viime vuonna ehdotettiin, että suomalaisten pitäisi mennä haukkumaan keskustelupalstoille Loreenia ulkomaalaisiksi tekeytymällä 😂😂

Tässäkin ketjussako ehdotettiin tuo kyselyä jne? Itse luin samaa toisessa Käärijään liittyvässä ketjussa.

Vierailija
5156/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En itse ainakaan kuule ollenkaan epävireisyyttä.

Vierailija
5157/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jatkatte näin, pelkään että kohta poistuu koko ketju

Jos tämä ei poistu edes sillä että täällä pyörii päivästä toiseen joku pissakakka-trolli, niin miksi ihmeessä tämä poistuisi jos täällä puhutaan ihan asiaa?

Vierailija
5158/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne redditin rajat voi tosiaan kiertää laittamalla sen linkin tyynen kommentin kera vastauksena johonkin kommenttiin mikä sivuaa sekä käärijää että baby lasagnaa, eikä omana uutena aiheenaan. Otollinen hetki ois ollu tuo postaus missä kerrotaan kärtsän julkaisevan pisteet ja joku mainitsi että haluaa kärtsän antavan ne Kroatialle. Kyllä somessa voi vaikuttaa monella tavalla. En suosittele mutta näitä riidankylväjiä riittää.

Vierailija
5159/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin sen poistetun videon levittelyn, jos kyseessä olisi joku älämölö-persu, joka ei haluakaan oppia virheistään. Mutta BL taisi ymmärtää, ettei ollut hauska.

Vierailija
5160/17813 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En itse ainakaan kuule ollenkaan epävireisyyttä.

Joo laulaa hyvin, ylävire-kommentti koski aiempia livejään. Ei niitäkään kaikkia.

Ketju on lukittu.