Hemmetin huono omatunto flirttailusta muille naisille
Totean aluksi, että tätä on tapahtunut vaan somessa. Tyttöystävä on saanut tään jotain kautta selville ja on muuttunut tosi hiljaiseksi. Ei varsinaisesti mökötä, muttei kerro enää rakastavansa. Muiden naisten huomio imarteli, vaikka he eivät millään mittapuulla yllä samaan kuin tyttöystävä. Hän on todella kaunis ja hyväsydäminen ihminen, enemmän kuin ansaitsisin. Tää oli näköjään yksi tapa pilata suhde:(
Kommentit (54)
👏 Osoitit ettet ole luottamuksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tunnu pieneltä, vaan elämää suuremmalta mokalta. Samalta kuin pitelisit käsissäsi timanttia, mutta päättäisikin vaihtaa sen läjään paskqq.
Ap
Jos kuitenkin löysit jotain parempaa? Kannattaa ainakin antaa nyt niille joille oot flirttaillut, mahdollisuuden. Se sun entinen tyttis ei sua kuitenkaan niin paljo kiinnostanut, koska sua kiinnosti muut.
Ette olis sopineet yhteen.
Vierailija kirjoitti:
miten sinä itse koet flirttailun? Onko se vain tapa ilostuttaa omaa ja ehkä toisenkin päivää ilman sen kummempia tavoitteellisia motiiveja romantiikka mielessä, vai onko se sinulla aina vain tilanteissa, jossa voisi olla jotian romanttista kipinää? Tietääkö naisystäväsi kumpaa kantaa edustat?
Koin vaan jonkinmoisen itsetuntobuustin tuossa, kun kehuivat ulkonäköä jne. Sen jälkeen ajauduin juttelemaan lisää. Eivät he sen ihmeemmin edes kiinnostaneet, vaan koko ajan syvällä sisimmässäni oli rakkaus tyttöystävääni kohtaan. Nyt olen sitten pilannut kaiken, mutta kuten täällä joku osuvasti sanoikin, olen ansainnut sen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten sinä itse koet flirttailun? Onko se vain tapa ilostuttaa omaa ja ehkä toisenkin päivää ilman sen kummempia tavoitteellisia motiiveja romantiikka mielessä, vai onko se sinulla aina vain tilanteissa, jossa voisi olla jotian romanttista kipinää? Tietääkö naisystäväsi kumpaa kantaa edustat?
Koin vaan jonkinmoisen itsetuntobuustin tuossa, kun kehuivat ulkonäköä jne. Sen jälkeen ajauduin juttelemaan lisää. Eivät he sen ihmeemmin edes kiinnostaneet, vaan koko ajan syvällä sisimmässäni oli rakkaus tyttöystävääni kohtaan. Nyt olen sitten pilannut kaiken, mutta kuten täällä joku osuvasti sanoikin, olen ansainnut sen.
Ap
Eiköhän tuo itsesääli jo riitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan harrastaa tuota jatkuvasti. Sitten muka ovat vain ystävällisiä. Markkina-arvoaan he testaavat.
Älä ap huoli, ei se muija sua jätä.
Jos huutaisi ja raivoaisi, olisi ehkä toivoa. Mutta tuo hiljaisuus viittaa syvään pettymykseen.
Jep, itse olen käyttäytynyt samalla tavalla kun petyin exän törttöilyyn. Rakkaus loppui kokonaan niin ei siinä kiinnosta raivota enää. Helpotus oli erota vaan.
Niin ongelma ei olekaan flirttailu julkisesti, vaan yksityisviestit joissa flirttaileva sävy ja leikitty tulella?
Oletko sanonut hänelle, että olet tehnyt sitä omaa itsetuntoasi pönkittääksesi? Ei kai tässä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin raatorehellinen kommunikointi. Tuo on pettämistä, jos ylittää rajanne, joten ota siitä vastuu äläkä vähättele.
Ihminen on erehtyväinen ja siitä kannattaa aina ottaa opikseen. Kukaan ei näet ole täydellinen, eikä tuo nyt ole asia josta ei parisuhteessa pääsisi yli.Joten lopeta somessa flirttailu ja pyydä anteeksi tyttöystävältä. Keskustelkaa asiasta ja toivon mukaan jatkatte yhdessä.
Vautsi.
1) Teet väärin
2) Yllätyt kun teoilla olikin seurauksia ja olisit jatkanut toimintaa ellet olisi jäänyt kiinni
3) Lopuksi uhriudut, selittelet ja haet sääliä.
Kuka on määritellyt flirttailusi somessa? Jos ymmärsin oikein kolmas, ulkopuollinen henkilökö? Tyttöystäväsi on päättänyt uskoa sitä kolmatta ihmistä kuin päättelisi itse? Niinkö?
Jos kyse on ollut vain siitä, että jotkut kehuvat ulkonäköäsi ja sinä vastaat siihen ei se oikein täytä flirttailun kriteerejä täysin. Olisi pahempaa, jos et vastaisi mitään ja heräisi epäilys mitä tapahtuu yksityisen viestittelyn puolella. Nyt ei tarvitse sitä enää selitellä.
Se, että otat vastuun käytöksestäsi kertoo sinusta vain hyvää. Ymmärrät (ehkä???) menneesi teidän suhteessa liian pitkälle, mutta joskus pitää tehdä virhe oppiakseen. Onko tuo suhteen kaatava virhe on sitten toinen juttu.
Tyttöystäväsi on epävarma ja se taho, joka hänelle on somettamistasi juoruillut, on onnistunut kaatamaan paljon myrkkyä väliinne. Koeta selvittää asia.
Vierailija kirjoitti:
Niin ongelma ei olekaan flirttailu julkisesti, vaan yksityisviestit joissa flirttaileva sävy ja leikitty tulella?
Oletko sanonut hänelle, että olet tehnyt sitä omaa itsetuntoasi pönkittääksesi? Ei kai tässä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin raatorehellinen kommunikointi. Tuo on pettämistä, jos ylittää rajanne, joten ota siitä vastuu äläkä vähättele.
Flirttitaipumuksen omaavan miehen mieli nyt vaan on sellainen, että jos hänelle annetaan anteeksi flirtti kerran, se tulee jatkumaan. Mies tietää että saa aina anteeksi. Tällaiselle miehelle sopii helppo nainen, joka tykkää miesten huomiosta ja joka yrittää pokata miehiä vaikka olisi varattu. Tällaiset ihmiset ansaitsevat toisensa.
Miten tollasta petturia voisi rakastaa? Jätä hänet, hän ansaitsee parempaa. Olet joko seksiriippuvainen tai mieleltäsi ihan vaavi vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tunnu pieneltä, vaan elämää suuremmalta mokalta. Samalta kuin pitelisit käsissäsi timanttia, mutta päättäisikin vaihtaa sen läjään paskqq.
Ap
Jos kuitenkin löysit jotain parempaa? Kannattaa ainakin antaa nyt niille joille oot flirttaillut, mahdollisuuden. Se sun entinen tyttis ei sua kuitenkaan niin paljo kiinnostanut, koska sua kiinnosti muut.
Ette olis sopineet yhteen.
Tässä oikein silitellään pettäjää päähän. Ei noin hyvää miestä kasvateta vaan sellanen hedonistinen mammanpoikarunkkari
Mistä se johtuu, että suurin osalla miehistä on niin huono itsetunto, että tarvitsee flirttailla ja pettää muiden naisten kanssa? Muutenkin ihan älytön syy pettää toista, että saa huomiota. Voisi laittaa sen uli uli laulun soimaan ja soittaa samalla maailman pienintä viulua. Onko siis miesten aivot jääneet lapsen tasolle vai mistä tuo todellakin voi johtua, koska ei kukaan selväjärkinen aikuinen petä toista laisinkaan ja varsinkaan sen takia, että jonkun muun antama huomio hivelee itsetuntoa.
Kaunis ja hyväsydäminen? Tänne kelpaisi ja ei olisi tarvetta flirttailla muille naisille. Pitää sen verran omaa kumppania arvostaa.
Ap kuulostaa melko nuorelta? No joka tapauksessa, omassa suhteessa kävi alkupuolella samanlaista ja valitettavasti luottamus meni mieheen. Vaikka yhdessä vielä jatkettiinkin en missään vaiheessa enää kuvitellut että tässä oltaisiin loppuelämän suhteessa. Ero tuli muutamaa "mokaa" myöhemmin. Pahinta miehen käytöksessä oli se, että jatkuvasti yritti salailla viestittelyään ja sen jälkeen elää niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kaikki puhumis yritykset aiheesta käännettiin niin, että minä olen se joustamaton ja mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu, että suurin osalla miehistä on niin huono itsetunto, että tarvitsee flirttailla ja pettää muiden naisten kanssa? Muutenkin ihan älytön syy pettää toista, että saa huomiota. Voisi laittaa sen uli uli laulun soimaan ja soittaa samalla maailman pienintä viulua. Onko siis miesten aivot jääneet lapsen tasolle vai mistä tuo todellakin voi johtua, koska ei kukaan selväjärkinen aikuinen petä toista laisinkaan ja varsinkaan sen takia, että jonkun muun antama huomio hivelee itsetuntoa.
Kuule kun sitä tapahtuu paljon myös naisten keskuudessa, ei vain miehet. Älkää esittäkö mitään marttyyria kun itse olen henkilökohtaisesti kokenut samaa naisten puolelta. Työpaikoilla flirttiä ja yhden illan jutuissa on saanut kuulla jälkeenpäin että ollut varattu. Ihme uhriutumista taas.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja hyväsydäminen? Tänne kelpaisi ja ei olisi tarvetta flirttailla muille naisille. Pitää sen verran omaa kumppania arvostaa.
Kyllä. Häneen ihastuivat kaikki lähipiirin miehet toinen toisensa perään. Jostain syystä hän kumminkin valitsi minut ja se oli elämäni onnellisin päivä. En ymmärrä, mitä sen jälkeen päässäni tapahtui. Tavallaan kai pyrin pääsemään hänen tasolleen, kun vastasin saamiini imarteluihin. Ajattelin, että olen samaan tapaan haluttu kuin hänkin. Hänen arvoisensa tavallaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun sitä tapahtuu paljon myös naisten keskuudessa, ei vain miehet. Älkää esittäkö mitään marttyyria kun itse olen henkilökohtaisesti kokenut samaa naisten puolelta. Työpaikoilla flirttiä ja yhden illan jutuissa on saanut kuulla jälkeenpäin että ollut varattu. Ihme uhriutumista taas.
Ei ole mitään uhriutumista. No laitetaan uli uli laulu soimaan myös samaa harrastaville naisille. Edelleenkään ei kukaan täysipainoinen ihminen tee tuollaista. Säälittävää touhua.
Tämä on just tätä. Silloinen miesystävä pyöri netissä erilaisilla palstoilla ja saiteilla ja hänellä oli kaikenmaailman tissinnäyttäjiä somekavereina ja se oli mennyt niin pitkälle, että ehdotteli seksitapaamisia mm. yhden thaimaalaisen yksinhuoltajaäidin kanssa. Sitten mä ajattelin, että jos kaikki muut naiset ovat parempia kuin minä, niin ehkä se on parempi, että jatkamme elämäämme erikseen. Miehessä oli paljon muuta hyvää, mutta toi oli ominaisuus ja myös flirttailu kassojen kanssa.ä ärsytti minua. Kyllä jokaisen fiksun naisen olis pitänyt ymmärtää jättää rauhaan, kun kuitenkin häntä rakastin, mutta kun ollaan niin sairaan huomionkipeitä. Nykyään on nämä onlyfansit ym.
En, vaan toivon saavani täältä sen palautteen, jonka ansaitsen.
Ap