Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko matkustaa toiselle puolelle maapalloa tapaamaan deittikumppania?

Vierailija
20.01.2024 |

Iiks jaiks röyh ja jei! Olen viestitellyt miehen kanssa puolisen vuotta ja nyt olisi kummallekin otollinen aika tapaamiselle. Olen soitellut miehen kanssa, viestitellyt ja on lisäksi nähty toistemme naamat videopuheluin, joten ei mikään mörrimöykky ole. Mies ehdotti että tapaisimme vieraalla maalla eli ei kummankaan kotimaa, kun ei haluta tulla nähdyiksi. Kumpikaan ei ole varattu eikä naimisissa joten siitä ei ole kysymys, mutta mies ei halua lehtiä juttuun eikä someen jne. Kumpikin maksaa lennot omasta pussista ja viikonlopun ajan olisi tarkoitus viettää aikaa yhdessä. Mies ehdotti yhteistä tekemistä ja tiedusteli mitä minä haluaisin tehdä ja syödä ja niin edelleen. Luotan mieheen mutta onko jotain mitä pitäisi vielä kysyä ennen matkaa? Lennot pitäisi varata ensi viikon aikana ja lento olisi kaukomaille.

Ja tiedoksi ettei mies ole eläkkeellä oleva amerikkalainen ex-sotaveteraani eikä ole kysellyt rahaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän sitten asustaa? Naapurissa jos tarvitsee toiselle puolelle matkustaa? 

Vierailija
22/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset - niin miehet kuin naiset valehtelevat myös Tinderissä, mutta en tavannut miestä Tinderissä vaan töiden kautta.

On todella eri asia todeta tulleensa huijatuksi Tinderissä, jos käy deiteillä lähellä kahvilla, kuin matkata kaukomaille ja saada siellä selville, että koko homma oli yhtä vedätystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ei uskaltais. Just katoin youtubesta dokumentin, missä nainen lähti australiaan deittikumppanin luokse. Se englantilainen nainen löytyi matkalaukusta paloiteltuna.

Ihan sama juttu olisi voinut tapahtua Englannissakin. Jos joku haluaa jonkun tappaa niin helpompi on tappaa joku jo omassa maassa oleva nainen kuin alkaa netin kautta etsiä uhria ja tutustua ja sopia matka yms.

Vierailija
24/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain viikonloppu yhdessä?

Miksei viikko?

Itse olen lentänyt Kanarialle ensitreffeille ja kannatti kyllä.

M37

Vierailija
25/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa tuo, että ei halua juttua lehtiin. Tyyppi on varattu ja ei voi kutsua sinua edes omaan maahansa. Karttaisin kaukaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi