Olen sinkku, mutta seuraavaksi laitan sormuksen nimettömään, kun
..lähden jonnekkin ulos. Olen siis 45v nainen ja huomannut ihan miestenkin puolelta kummallista mittailua ja mulkoilua, kun olen kertonut olevani sinkku. Naiset nyt tätä harrastaneet aina, että sinkut arvotetaan roskaksi. Näin on ollut ihan teini-iästä lähtien, ainakin vielä minun ikäluokassani. On se kamala, että, huonokin suhde katsotaan arvokkaammaksi statukseksi kuin itsenäinen sinkkuelämä. Kun olin 10v kihloissa, niin sain usein miehiltä kommentteja, että tottahan tuollainen on rengastettu. Nyt on täysi radiohiljaisuus.
Kommentit (8)
Jaa, mitä vidun välii tälllaisilla asioilla on?
mitä muut fundsii, fundsii mitä halukkoon.
itse olen saman ikäinen kuin ap, aikuiset lapset, seuraa olisi, ei vaan yhtään kiinnosta.
typerät suhteet
En koskaan ajattele live-elämässä, että 45-vuotias nainen olisi sinkku. Vaikka minulla olisi hiukset päässä, niin en siltikään lähestyisi sinua ilman Tinderiä, koska en uskoisi sinun olevan sinkku.
Muutuit parisuhdejätteeksi tossa 35-45 välissä.
On kyllä etovaa kun jotakuta kiinnostaa se mitä muut hänestä ajattelee. Muilleko sinä elät?
Pitäsikö minun siis miehenä ja sinkkuna ymmärtää avaus, että jos laitan sormuksen sormeen, niin naiset kiinnostusiivat minusta enempi? - Mutta joo. On hämmentävää miten sinkkuan pidempään olleisiin miehiin suhtaudutaan yleisesti hyvin kahatalsiesti; joko olet pelimies, joka pyörittäsi ja kaataisi naisia kyltymättömästi pitkin poikin ihalltuna ja kadehdittuna sankarina. Tai sitten olet täsyin hukassa oleva reppana, jolle suurin ongelma ei ole kumppanin puute, vaikka hän itse niin saattaa luulla.
Mä taas olen naimisissa, mutta en käytä sormusta.
Jaa, toki voit jatkaa tarinaa kun sopiva löytyy. Olet valmis eroamaan siitä " joka sut muka sormusti".