Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin toiseen mieheen ja oma alkoi inhottamaan

Vierailija
20.01.2024 |

En olisi vielä voinut vajaa pari vuotta sitten uskoa, että minulle voi ikinä käydä näin. Eli ihastuin vajaa 2v sitten toiseen mieheen. Olen pitkässä parisuhteessa. Ensin ihastus oli jonkinlaista pientä mustasukkaisuutta, mutta kokoajan tunteeni ovat vain vahvistuneet. Keväällä ne muuttui myös fyysiseksi himoksi. Silloin kadotin kaikki tunteeni ja haluni omaa miestäni kohtaan, eli en pysty edes pikku pusua antamaan. En ikinä uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen. En näe enää tulevaisuutta oman mieheni kanssa, koska en ole koskaan tuntenut häntä kohtaan sellaista lämpöä ja hellyyden tunteita, mitä ihastukseni saa aikaan. En ole mitenkään edennyt mihinkään,  jos nyt joku tulee syyttelemään, että *** vaan sitä toista senkin.....

N.45

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies parka, miksi edes menit koskaan naimiksiin

Vierailija
2/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ihastuksen tunne hälvene, jos et edelleenkään tee mitään ruokkiaksesi sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tänne piti "infota".

Hoh ja huoh, taaas kerran...

Vierailija
4/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies parka, miksi edes menit koskaan naimiksiin

Ei ollq naimisissa, mutta tilanne on tosiaan kurja. Tiedän vaan, että en saa enää tunteitani takaisin. Näin noipeasti tilanteet voi muuttua.

Vierailija
5/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalaisen varma että tällaista ei pääse edes tapahtumaan, jos siinä alkuperäisessä parisuhteessa on kaikki kunnossa. Ainakaan en itse siinä tapauksessa alkaisi niin sanotusti ruokkimaan niitä uusia tunteita vaan paremminkin yrittäisin päästä niistä eroon.

Eli mieti tarkkaan, onko jotain millä vanhan suhteen saisi vielä kukoistamaan, vai onko toivo jo mennyt?

Vierailija
6/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ihastuksen tunne hälvene, jos et edelleenkään tee mitään ruokkiaksesi sitä.

Mutta miksi jatkaisin miehen kanssa, johon en tunne edes niin paljon vetoa, että antaisin pusun poskelle? Tässä voi olla vielä hyvinkin 30-40 vuotta elämää jäljellä. En vaan osaa yhtäkkiä sanoa hänelle, että tämä oli tässä.

Vierailija
7/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihastuksen kohdetta ei kyllä kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
8/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan missään nimessä rehellisesti kerro tunteistasi miehellesi, olethan nainen!

Siispä sutkaa ja juoni!

Vierailija
9/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi jatkaisin miehen kanssa, johon en tunne edes niin paljon vetoa, että antaisin pusun poskelle? Tässä voi olla vielä hyvinkin 30-40 vuotta elämää jäljellä. En vaan osaa yhtäkkiä sanoa hänelle, että tämä oli tässä.

Yksinjäämisen pelko sulla on ja on tosi väärin jatkaa suhdetta jos puoliso inhottaa. Anna miehen mennä. En kyllä ymmärrä miten ei huomaa ja ymmärrä itse lähteä jos ei edes suukkoa saa antaa?

Vierailija
10/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän mies tajuaa, että jokin on vinossa, koska kaikki läheisyys on ollut poissa n.9 kk.  Mutta luulen, että laittaa jonkinlaisen masennuksen piikkiin. 

Ap.

Vierailija
11/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne. Mulla on vielä isompi

Vierailija
12/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sinusta hajuvalkovuotopil*u todellisuudessa edes on kiinnostunutkaan.

Vierailija
13/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan naimisiin ihastuksen perusteella mene? Rahan takia on ennenkin menty. Ihastus kuuluu sitten ulkopuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi