Automerkit ja ärsyttävimmät kuljettajat
Millä automerkillä ajalevat ärsyttävimmät kuljettajat?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Valkoisella - väritön kun on se halvin - katumaasturi-audilla ajelevat. Näitä on joka kolmas vastaantulija.
Olympiarenkaat: neljä nollaa keulassa ja yksi ratin ja penkin välissä. Eikä ole mitään muuta kun volkkari xD
Mulla on musta (ei ole katumaasturi). Ilmankos se oli niin kallis, kun siinä onkin kaikki värit!
Vierailija kirjoitti:
Mä ajan vaan saapilla enkä tiiä mistään mitään. Dont't worry ,be Happy.
Vain insinöörit ja arkkitehdit ajaa saballa, kumpi sä oot?
Vierailija kirjoitti:
Nissanilla.
Nissan kaskai se on jämpti auto. Marjattakin tykkää. Huomenna klo 6.00 teppoilille ja sen jälkeen ääs markettiin 6.55 rynkyttämään ovea ostoskärryllä t. Kalevi 75v
Viime hetken kaistanvaihto kiilaukset vaikka kaistat olleet aivan ilmeisiä jo matkojen takaa vain itsetehoksuksen takia?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Volvo, muut eivät pääse edes lähelle.
Kuvittelevat kiinalaisen auton olevan premiumia.
Mitä väliä millä automerkillä ajelee paikasta A paikkaan B ?
Mä oon ainakin yhtä ärsyttävä vaikka ajaisin mopolla.
Näin se vaan menee..
Yhtä hyvin voisit arvuutella , että minkä väristen hiusten omaavat naiset ovat tyhmempiä. Nehän vaihtaa väriä joka viikko ja ei ne siitä sen viisaammiksi tule.
Vierailija kirjoitti:
Toyota-kuskit ei näytä vilkkua, hiillostavat puskurissa kiinni ja ajavat mielettömiä ylinopeuksia ja bassonjytke kaikuu aina kauas.
Toyota Yarikset on niitä, jotka vetävät pisimmät letkat. Jännä miten se Rovanperä pääsee sellaisella niin kovaa.
Kia, Skoda (suom. Häpeä), Peugeot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota-kuskit ei näytä vilkkua, hiillostavat puskurissa kiinni ja ajavat mielettömiä ylinopeuksia ja bassonjytke kaikuu aina kauas.
Toyota Yarikset on niitä, jotka vetävät pisimmät letkat. Jännä miten se Rovanperä pääsee sellaisella niin kovaa.
Yleensä siellä letkan keulilla tosiaan on joku polkuauton kokoinen menopeli. Ei aina Yaris, mutta aika usein kyllä.
Just ennen liittymää ohi ja eteen ja sitten liittymästä toiselle tielle. No, ekana tulee bemarikuskit mieleen.
Pahimmat törttöilijät ajavat Audilla, Skodalla ja Mersuilla.
Kaupunkiajossa corsat ja yarikset jotka kuskaa wolttiruokaa. Vilkut minne sattuu, useimmiten käännytään toiseen suuntaan mihin vilkku antais vihjettä, tehdään uukkari ruuhkassa, pysäköintipaikka pysähtyminen kielletty kyltin jälkeen yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain insinöörit ja arkkitehdit ajaa saballa, kumpi sä oot?
Ehkä pätee uusiin ssabbeihin. Suomessa Saab on juoppojen auto. Psskimpia kuskeja ovat ylivoimaisesti qashqai-kuskit, jos jossain liikenne matelee niin joku eläkeläinen siellä ajelee päin liikennemerkkejä qashqaillaan.
Mulkuimpis ovat Audi tai bemarikuskit, ajetaan puskurissa kiinni jne. Juuri tuli muuten vakuutusyhtiöiden tilastot julki, joissa näkyi bemarikuskien kolaroivan aivan hemmetisti verrattuna muihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä millä automerkillä ajelee paikasta A paikkaan B ?
Mä oon ainakin yhtä ärsyttävä vaikka ajaisin mopolla.
Näin se vaan menee..
Yhtä hyvin voisit arvuutella , että minkä väristen hiusten omaavat naiset ovat tyhmempiä. Nehän vaihtaa väriä joka viikko ja ei ne siitä sen viisaammiksi tule.
Äläs nyt. Kerran näin yhden suht fiksun naisen. Yleensä kun ovessa lukee työnnä, niin naiset vetää, mutta tämä sai ihan itse, ensiyrittämällä oven auki. Hämmennyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siellä letkan keulilla tosiaan on joku polkuauton kokoinen menopeli. Ei aina Yaris, mutta aika usein kyllä.
Ja akka ratissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkiajossa corsat ja yarikset jotka kuskaa wolttiruokaa. Vilkut minne sattuu, useimmiten käännytään toiseen suuntaan mihin vilkku antais vihjettä, tehdään uukkari ruuhkassa, pysäköintipaikka pysähtyminen kielletty kyltin jälkeen yms.
Lisäksi ajetaan sillä kipolla joka paikkaan minne vain pääsee vaikka olisi kuinka kävelijöille pyhitetty alue - kunhan pääsee suoraan ravintolan ovelle toimitusta hakemaan. Rotiskon voi myös näemmä ihan hyvin parkkeerata vaikkapa parkkihallin ajoluiskan eteen tai ainakin muuten tukkia kulkuväylät. Ilmeisesti liikennesääntöjen tuntemus ja muiden huomioonotto on tasolla "ei jummarra"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audilla tietysti.
No entä kun mulla on audi, mutta ajan säännöllisesti myös vanhalla fordilla ja vielä vanhemmalla toyotalla. Olenko ärsyttävä kuski vain audilla ajaessani?
Joo.