Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvittäisit onko naapuri elossa?

Vierailija
19.01.2024 |

Menisitkö vaan soittamaan ovikelloa, vai miten?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan että tuo tömistelevä ryhävalas kompastuisi ja löisi päänsä.

Vierailija
22/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen soittanut/mennyt käymään (varaavaimella sisään jos ovi lukossa eikä tule avaamaan)/ tehnyt huoli ilmoituksen. Nämä kaikki naapaurin narkista. Viimeksi tein enää huoliilmoituksen kun en vaan enää jaksa paimentaa aikuista ihmistä että milloin on yliannostus, milloin sammunut ulos, milloin makaa sisällä oksennuslammikossaan jne. Ambulanssin olen järjestänyt paikalle monesti jos en ole itse saanut tolkkuihinsa. Nyt ajattelin että kävelen talon ohi enkä enää katso sinnepäin. Eiköhän aika hoida ongelman. Olisi varmaan jo hoitanutkin jos en olisi sekaantunut asiaan.

Muille naapureille soittelisin ja kävisin katsomassa jos yhtään epäilystä että ei kaikki kunnossa. Monta kertaa olen soittanut naapurin mummolle että miten pärjäilee jos kovat pakkaset/lumisateet ym. Ja aina on autettu naapurin mummoa jos on apua tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elossa prkl. Pidä huoli omista asioistasi siellä.

t. naapuri

Vierailija
24/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etenkin kyseessä vanhempi ihminen ja epäilet että jotain on sattanut sattua, niin parempi mennä tarkistamaan. Jos on vaikka kaatunut pahasti tai saanut kohtauksen eikä pääse ylös. Saatat pelastaa henkensä.

Vierailija
25/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovikello. Ilmoitus poliisille jos tulee hajua tms.

Ja jos hän tulee avaamaan, niin kertoo, että halusi vaan tarkistaa, että tuleeko paha haju ruumiista? Pitäisi olla joku tekosyy, jos soittaa ovikelloa.

No, kysyt esim. onko sokeria/vehnäjauhoa/suolaa lainattavaksi ku kakku tekeillä. Tai vaikkapa ruuvimeisseliä. Tai sitten kysyt, jotain asuntoon liittyen "onko teilläkin hirveen kylmä/onko tullu outoo hajua yms." 

Vierailija
26/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos hän tulee avaamaan, niin kertoo, että halusi vaan tarkistaa, että tuleeko paha haju ruumiista? Pitäisi olla joku tekosyy, jos soittaa ovikelloa.

"hei! olisko sulla vehnäjauhoja lainata?"

Vierailija
27/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla säikähdin oikeasti, kun bongasin Kirkko ja koti lehden palstalta naapurini nimen (ei kovin yleinen) ja ikäkin täsmäsi. Meinasin saada slaagin, kun törmäsin naapuriin pari päivää sen jälkeen hississä. On muuten harvinaisen mukava, vanhempi rouva. 

Vierailija
28/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kysyt esim. onko sokeria/vehnäjauhoa/suolaa lainattavaksi ku kakku tekeillä. Tai vaikkapa ruuvimeisseliä. Tai sitten kysyt, jotain asuntoon liittyen "onko teilläkin hirveen kylmä/onko tullu outoo hajua yms." 

Tuossa onkin yksi hyvä vinkki, kun vähän sitä muutan sopivaksi, kiitos.

Vierailija
29/31 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa paskaa sen postiluukusta ja kuuntele kuuluuko kiroilua.

Vierailija
30/31 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittaisin isännöitsijälle viestin aiheesta ja suoraan kertoisin että en kehtaa soittaa kelloa. Että se keksisi jotain tai se soittaisi sille vastaako se koskaan.

Vierailija
31/31 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaisin syömäpuikkoja yhteen pitkäksi tökkimisvälineeksi ja parvekkeen ja ikkunan kautta tökkäisin sillä naapuria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan