Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jussi Halla-aho paljastui himokierrättäjäksi - nämä neljä asiaa ovat 100% kierrätystä mammat!

Vierailija
19.01.2024 |

Tuollainen. Uutta tietoa olitämä. Kiitoksia. Näin hän vastasi kierrätyskysymykseen 😲

Kierrätän erittäin huolellisesti kaiken kierrätettävissä olevan roskan ja pyrin myös välttämään jätteen syntymistä esimerkiksi käyttämällä kaikki vaatteet loppuun ja syömällä aina lautasen tyhjäksi ja ennen kaikkea välttämään ruokahävikkiä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010131390.html

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on Vihreä taustaltaan. Ei se vihreys ole hänestä kokonaan lähtenyt. Hän vastustaa myös kaikkea turhaa kulutusta. 

Monesti tuntuu, että Halla-aho on ihan väärässä puolueessa. On yliopiston käynyt, osaa puhua sujuvaa ruotsia, on kasvissyöjä, ajaa polkupyörällä yms.

Miten niin väärässä? Minäkin olen akateeminen, osaan ruotsia kuin natiivi, olen pääasiallisesti kasvissyöjä enkä edes omista autoa saati että reissaisin lomillani ulkomaille ja olen perussuomalaisten kannattaja.

Enkä ole edes tuttavapiirini ainoa. Tosin meille esim kierrätys on niin normaali elämäntapa, ettei siitä kukaan jaksa mekkaloida tai tehdä numeroa.

Mikähän olisi reaktio, jos menisin persujen paikallisyhdistyksen kokoukseen polkupyörällä ja söisin siellä makkaran sijasta soijanakkeja.

Vierailija
22/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikähän olisi reaktio, jos menisin persujen paikallisyhdistyksen kokoukseen polkupyörällä ja söisin siellä makkaran sijasta soijanakkeja."

Kukaan ei edes kiinnittäisi huomiota.

Harmillista että ei hmiset haluavat ajatella persuista valheita ja demoneja, ja media tarjoaa valheitaan pönkittääkseen näitä valheita lisää. Sitten onkin kiva uskoa, kun olihan se YLE:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tuon miehekseni ottaisin.

Vierailija
24/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan voimismammat syö monta lautasellista tyhjäksi joka aterialla.

Vierailija
25/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-A voisi kierrättää itsensä biojätteeseen.

Vierailija
26/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on luonnon ystävä enemmän kuin vihreät.

-kierrättää

-ei omista autoa

-kasvis ruokavalio

-on ympäristön ja hiilineutralisuuden kannattaja.

Vierailija
27/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti Suomi tunnetaan nyt jo ulkomaillakin rasistisena maana. Oli just radiossa. 

Suomen etu on mitä rasistisempi maine suomella on.

Vierailija
28/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H-A voisi kierrättää itsensä biojätteeseen.

Ja sinut kuskata polttojätteeseen.