Voisitko seurustella työttömän miehen kanssa jos kuitenkin mies hakee aktiivisesti töitä ja itse opiskelee kotona filosofiaa ja psykologiaa?
Voisitko seurustella työttömän miehen kanssa jos kuitenkin mies hakee aktiivisesti töitä ja itse opiskelee kotona filosofiaa ja psykologiaa?
Kommentit (27)
Kyllä jos on yli 190cm pitkä ja 16cm kalu
T. Jasmiina 19v
Enpä usko koska olen vanhanaikainen mies ja tykkään naissukupuolesta.
Vaikuttaa siltä että tuolla psykologis-filosofisella opiskelulla yritetään hoitaa omaa lanttua. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että tuolla psykologis-filosofisella opiskelulla yritetään hoitaa omaa lanttua. Ei jatkoon.
Entä jos vaikka mies haluaa opiskella psykologiksi?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset ennakkoluulot, ihmisillä saattaa vain olla omat mielenkiinnon kohteet.
En koska kaikki työttömät on loisia, minä en ole ollut työtön ikinä elämässä ja ikää on jo 56 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En koska kaikki työttömät on loisia, minä en ole ollut työtön ikinä elämässä ja ikää on jo 56 vuotta.
Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaikka mies haluaa opiskella psykologiksi?
Ei pääse opiskelemaan ja tuollaisesta puuhastelusta ei psykologiksi tule. Eli eieiei.
Vierailija kirjoitti:
T. Jasmiina 19v
Eikö mahdu isompi sisään vai miksi pitää olla tuollainen nysä?
Riippuu kauanko sitä työttömyyttä on jatkunut ja mikä on miehen asenne työntekoon. Jos kaupan kassa "ei kelpaa" hänen opiskellessa filosofiaa ja psykologiaa, niin en. Jos on esim ansiosidonnaisella etsien uutta työtä ja samalla opiskelee siinä sivussa niin joo.
Vierailija kirjoitti:
T. Jasmiina 19v
No haittaako jos kalun pituus on 18 cm ja paksuhko?
Miksi pitää opiskella juuri filosofiaa ja psykologiaa? Minä opiskelen tällä hetkellä espanjaa.
T. Työtön mies 2
Ei olisi ongelma jos ei ole duunia just nyt mutta filosofia ja psykologia.... ei ole oikein mulle sopiva mies.
Opiskelisi edes jotain ammattia tai oikeita tieteitä.
Elämän tilanteet vaihtelee, aloin seurustelemaan opiskelijan kanssa, nain työssäkäyvän ja nyt olen naimisissa työttömän kanssa. Voisin alkaa seurustella työttömänkin kanssa (jos olisin sinkku), jos hän elättäisi itsensä. Naimisiin en enää tässä iässä uudelleen menisi. Tosin pian todennäköisempää on, että jos tulisi ero alkaisin seurustella eläkeläisen kanssa.
Jos olisin homo.
t. työtön mies