Kyllä nämä Hekan asunnot sitten ovat mainioita
Kyllä nämä Hekan asunnot sitten ovat mainioita.
Saatiin väistöasunto,jossa kaikki p askat jätetty siivoamatta.
Eikä siinä vielä kaikki,äänet kuuluu läpi.Olen alkanut nauhoittamaan parhaita keskusteluja yläkerrasta.Vaikka tosin sielä keskustellaan pääasiassa p askaa ja erityisesti humalassa,mies huutaa,akka kiljuu.Pennut siirtää klo 9-24 tavaroita niin että lattiat vinkuu ja kai niillä on kiviä leluina kun tippuu lattiaan,koira haukkuu.
Sitten on se kiva lasten harrastus torvella ja pianolla.Laitettiin viesti,josta tuli vastaus ettei lasten harrastuksia ymmärretä ja olemme ihan isännöitsijän kanssa sopineet asiasta. No jos näin on,niin minäkin keksin vastauksen näihin asioihin.
Kaivoin varastosta 70-luvun stereo-laitteet mahtavine kaiuttimineen,asensin paikoilleen ja kun tämä melu alkaa yläkerrasta,niin minä tyttö laitan 200 desipeliä soimaan,niin että talo raikaa.Ja minä kun niin rakastan rokkia! EIKÖ OLEKIN MAHTAVAA!
Ai niin,muistinko vielä sanoa,että olen tullut tänne Hesaan vain töihin.Kotipuoli Keski-Suomessa odottaa asujaansa.Kukaa wíttu täälä oikein viittii asua enempää!
Kommentit (36)
Jos olet persaukinen, niin älä valita!
Osta asunto ja nauti!
Tiedän todellakin aloittaja, mistä puhut. Ihan hirveää porukkaa vuokrataloissa.
Meilläkin ikkunat vuotaa sen verran, että ollaan päädytty laittaa talvisin viltti ikkunan eteen (ei ole vitsi). Muuten olis ihan liian kylmä. Lapset myös nukkuu meidän vanhempien välissä, että pysyisivät lämpimänä. Kesäisin on kuuma 👍
Väistöasunnosta saa myös kieltäytyä ja asuminen on onneksi vain väliaikaista, ellet päätä olla palaamatta omaan asuntoosi remontin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Risoo nää Hekan kämpissä asuvien valitus. Asutaan jumalauta puoli-ilmaiseksi ja varsinkin uudet ja peruskorjatut kämpät ovat tosi hienoja. Toivon todellakin, että Hekalla alettaisiin oikeasti tarkastella ihmisten varallisuutta. Tiedän yhdenkin, joka eron myötä suunniteli muutavansa Hekalla pienempään, mutta vaatimukset oli ihan naurettavia. Tämä ihminen siis asui kolmiossa ja maksoi siitä vajaan tonnin vuokraa. Jos on varaa maksaa yksin, ilman tukia, vuokraa tonni, ei tarvitse Hekan kämppää!
Aikoinaan kaupungin työntekijät saivat ohituskaistalta Hekan kämpän myös. Toivoisin tämän tulevan takaisin, sillä saataisiin houkuteltua jengiä töihin.
Jos noin kovasti kadehdit meitä hekalaisia, mikset hae itse uudiskohteeseen tai peruskorjattuun taloon?
Vierailija kirjoitti:
Asutteko Keravalla? Kuvasit juuri tilanteeni, samanlaiset friikkinaapurit täällä.
Heka tarkoittaa HElsingin KAupungin asuntoja.
Täällä Malmilla somppupoika leikki tulitikkuleikkejä parvekkeella, jossa oli auton renkaita. Lähes kokonainen pari vuotta aikaisemmin peruskorjattu kerrostalo tuhoutui asumiskelvottomaksi. Uutta remppaa odotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Risoo nää Hekan kämpissä asuvien valitus. Asutaan jumalauta puoli-ilmaiseksi ja varsinkin uudet ja peruskorjatut kämpät ovat tosi hienoja. Toivon todellakin, että Hekalla alettaisiin oikeasti tarkastella ihmisten varallisuutta. Tiedän yhdenkin, joka eron myötä suunniteli muutavansa Hekalla pienempään, mutta vaatimukset oli ihan naurettavia. Tämä ihminen siis asui kolmiossa ja maksoi siitä vajaan tonnin vuokraa. Jos on varaa maksaa yksin, ilman tukia, vuokraa tonni, ei tarvitse Hekan kämppää!
Aikoinaan kaupungin työntekijät saivat ohituskaistalta Hekan kämpän myös. Toivoisin tämän tulevan takaisin, sillä saataisiin houkuteltua jengiä töihin.
Onko sinusta tonnin vuokra puoli-ilmaista asumista? Eikö nimenomaan ole parempi, että ihmiset maksavat itse vuokransa kuin että kaikki arava-vuokra-asunnoissa asuvat saavat asumiseensa tukea?
Jep Hekalla ei myöskään puututa naapurien pilvenpolttoon, ei kiinnosta isännöitsijää eikä näemmä poliisiakaan. Karsee haju leijailee kämppään. Kyllä, olen töissä varhaiskasvatuksessa hoitajana pienellä palkalla, ei varaa parempaan kämppään.
Miten nuo metelöivät naapurit liittyvät hekaan? Voihan samanlaiset naapurit saada myöskin keski-Suomessa, etenkin jos muuttaa kerros-tai rivitaloon.
Siis ihanko tosissasi luulet että hekalla asuu vain työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Jep Hekalla ei myöskään puututa naapurien pilvenpolttoon, ei kiinnosta isännöitsijää eikä näemmä poliisiakaan. Karsee haju leijailee kämppään. Kyllä, olen töissä varhaiskasvatuksessa hoitajana pienellä palkalla, ei varaa parempaan kämppään.
Nyt mä en kyllä usko etteikö olisi varaa parempaan kämppään. Työttömilläkin on varaa parempaan kämppään ja työttömät työmarkkinatuella saavat nettona huomattavasti vähemmän rahaa käteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko tosissasi luulet että hekalla asuu vain työttömiä?
Tää oli tietty siis tarkotus laittaa vastaukseksi hänelle joka ihmetteli, että miksi asuu hekalla, jis kerta töissäkin käy. En oo aiemmin tänne kommentoinu ni en näköjää osaa :D
Vierailija kirjoitti:
Asutaan toisella puolella katua Hekan asunnoista ja muuten on tosi rauhallista, mutta toi dullan haju, kun sieltä päin tuulee. Muksut tunnistaa sen saunavihdan hajuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin kovasti kadehdit meitä hekalaisia, mikset hae itse uudiskohteeseen tai peruskorjattuun taloon?
Hekan kämpistä pitäis kaikki Helsingin kaupungin kokoaikaiset työntekijät laittaa veks. Monen tonnin palkkoja kokoaikaisena vakituisena työntekijänä ja puoli ilmainen asunto ja vielä valittavat päälle.