Mikähän leikkaus tuolle Catherine Princess of Walesille on tehty?
Aika iso vatsanalueen leikkaus on ollut, jos arvioitu sairaalassaoloaika on 7-14 päivää ja sairausloma jatkuu pääsiäiseen asti. Britit näyttää kommenttikentissä arvailevan kohdunpoistoleikkausta, mutta se ei ole kyllä vaadi mitään parin kuukauden sairauslomaa.
Kommentit (473)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo huutelu, että näyttää vanhentuneelta. Kaikille tulee ryppyjä lopulta ja mielestäni hän näyttää erittäin hyvältä, vaikka muutama ryppy olisikin naamassa.
Juurikin , kaikki vanhenee . Rypyt kiinnittävät vähemmän huomiota kuin pumpattu tai ylikireä naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolistoleikkausta epäilen minäkin. Suolistosairauksiin liittyy edelleen valtavasti häpeää, joten se voi selittää, miksi tiedotuslinja on näin niukka. Jos julkistettaisiin, että tuleva kuningatarpuoliso joutuu elämään avanteen kanssa loppuelämänsä, seuraisi siitä ihan valtava mediasirkus. Suolistosairaudet myös periytyvät, joten seuraavaksi alettaisi tarkkailla heidän lapsiaan.
Sairastan itse sekamuotoista koliittia/crohnia, diagnoosin sain vasta nelikymppisenä. Itse päätin olla sairaudestani avoin, tosin akuuttivaiheessa ei ollut muita vaihtoehtojakaan, kun oireet olivat niin näkyvät. Remissiossa sairaus ei kuitenkaan näy välttämättä mitenkään, eikä vessassa tarvitse laukata yhtään tervettä enempää. Toki sairaus vaikuttaa oloon monin tavoin jatkuvasti, vaikkei muille näykään.
Suolistosairaudet ovat kuitenkin sellaisia, että pahenemisvaihe saattaa iskeä ihan puskista. Hy
Tuliko parempi olo, kun pääsit tölväisemään? Miten tämä ilkeily liittyy keskustelun aiheeseen?
T. Se suolistosairas
Vierailija kirjoitti:
Daily Mail on tästä kirjoittanut jo lukemattomia juttuja, ja yhden niistä yleisöpalstalla arvuuteltiin kohdunulkoista raskauttakin.
Ääliömäinen kuvitelma. Ei kestä noin kauaa palautua ja olisi huomattu heti alussa.
Hiukan yksityisyyden kunnioitusta kehiin please.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan yksityisyyden kunnioitusta kehiin please.
No näköjään sinuakin ihan vähän kiinnostaa kun avasit ketjun. Yksityisyyttä kunnioittava ei edes vilkaisisi tällaisiin, edes hyvesignalointia varten.
Vierailija kirjoitti:
Kohdunpoisto. Luultavasti ollut myoomia ja todella runsaat kuukautiset ja välttämättä tähystysleikkauksena ei ole voitu tehdä. Joten hyvinkin sitten tuo 7-10 pvää sairaalassa varmuudeksi.
Onko noin hoikalla kuukautisia?
Entäs endometrioosi?
Ei ole Joulun jälkeen nähty. Ja william vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kyseessä tortun kiristys. Wilhelmi laittanut parlamenttiin Sunakille postia löysästä tavarasta.
Epäilen myös jotain laskeumaleikkausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliasta porukkaa täällä. Kiinnostaako teitä oikeasti toisten ihmisten sairaudet?
Kyllähän ihmisiä luonnollisesti julkkisten asiat kiinnostaa? Vauvapalstahan on tunnettu juorupalsta
Miksi ihmeessä kiinnostaisi? Jos siis täysjärkisistä ihmisistä puhutaan.
Peräsuolen, kohdun, emättimen jne. laskeuma ehkäpä?
Terveystiedot ovat yksityisasioista myös Britanniassa.
Kuningas Charles tosin kertoi ihan itse omasta vaivastaan, mutta se on hänen oma asiansa, että kertoi.
Siksi toisekseen kuningas on kuitenkin eri asemassa kuin Catherine. Catherine on vielä sivuroolissa kuninkaalisessa hierarkiassa.
Kylläpä on Suomessa uutisaiheet ja pohdinnan paikat vähissä, kun prinsessa Catherinen sairautta pitää pohtia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kyseessä tortun kiristys. Wilhelmi laittanut parlamenttiin Sunakille postia löysästä tavarasta.
Epäilen myös jotain laskeumaleikkausta
Ei vaadi noin pitkää sairaalassaoloa ja toipumista.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on Suomessa uutisaiheet ja pohdinnan paikat vähissä, kun prinsessa Catherinen sairautta pitää pohtia...
Jaksaahan täällä joku hullu jankuttaa koivujen rahoistakin kuukausikaupalla.
On poistettu pää. Oli tavallista ennen vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdotti vatsanpeitteiden erkauman korjausleikkausta.
Tuskin! Prinsessa on hoikkaakin hoikempi pajunvitsa ja esiintynyt vartalonmyötäisissä iltapuvuissa vielä ihan muutama viikko sitten. Jos vatsanpeitteet ovat raskauden takia erkaantuneet niin, että vaatii leikkaushoitoa, niin nainen näyttää siltä kuin olisi kuudennella kuulla raskaana koko ajan. Sen takia niitä juuri leikataan, että se esteettinen haitta - pallomaha - on aika ikävä. Että tuosta nyt ei ainakaan ole kyse. Ihmiset puhuu taas asiasta, mistä ei mitään tiedä.
Et oo koskaan kuullut korseteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdunpoisto. Luultavasti ollut myoomia ja todella runsaat kuukautiset ja välttämättä tähystysleikkauksena ei ole voitu tehdä. Joten hyvinkin sitten tuo 7-10 pvää sairaalassa varmuudeksi.
Onko noin hoikalla kuukautisia?
Entäs endometrioosi?
Ei ole Joulun jälkeen nähty. Ja william vain kerran.
Taidat olla itse aika lihava, jos Kate on mielestäsi niin laiha, ettei tule edes kuukautisia. Nykymaailma on niin läskistynyt, että hoikkaa pidetään jonain anorektikkona. Itse vaaditte kehorauhaa, mutta haukutte samalla hoikat maan rakoon.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varmaan haavainen paksusuoli ja sen johdosta tehty nyt avanne. Siksi on ollut niin luurangonlaihakin aina välillä.
Tämä minullekkin tuli ekana mieleen. Tosi tosi laiha hän on, suolisto-ongelmassa pakostakin laihtuu kun kaikki syöminen on ongelmallista.
Paksunsuolen poisto on iso juttu ja ei ne suolisto-ongelmat silloinkaan ole välttämättä taputeltu.
nim. pojallamme Colitis, leikattu ja minulla Chrohnin tauti, ohutsuolitukos, 40 cm leikattu ohutsuolta pois. Kirsikkana kakussa olen myös potilasvahingon kokenut ja korvauksen saanut kun suolitukosta ei hoidettu ja olin menehtyä.
Brittirahvas valittaa että näiden kahden (siis kuningas mukaanluettuna) pitäisi kiltisti jonottaa julkiseen terveydenhuoltoon. Miten se niitä jonoja lyhentäisi, jos rikkaat jostakin ihme periaatteesta kieltäytyisivät maksamasta yksityisestä terveydenhoidosta? SDP:n poliitikotkin täällä meillä takavuosina julistivat, että yksityistä terveydenhoitoa käyttävät ovat "pahoja ihmisiä"...