Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovat jätkät asuvat metsässä kuten Miika !

Vierailija
18.01.2024 |

Miika on kotoisin Kajaanista, kuten kaikki kovat jätkät

asuu metsässä

ei ota tukia

itse toki aion asua Espanjassa kevään ja ottaa nimenomaan tukia.

A . Anderson

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010126128.html

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa Miikan kokeilla. Kyllä elämä opettaa

Elämä opettaa, että taidankin olla ihan v*tun tyhmä kaveri...

Vierailija
22/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutapa, ap, metsään.

empä kehtoo, kun on 122 neliön perintöasunto keskustassa pohojosessa ja saan ruoka.avusta kaikki hyvät fileet ja lohet ja ruoat ja salaatit. mitään en osta kaupasta, se on periaate. ehkä kerran kuuussa sushipaketin,, muuten ruoka-apu on niin hyvä-

ansikkaa saan vielä keväään sen 1200 e kk ja sit saan kai työkkistä ja asuntotukea, toki voisin myydä asunnon ja mökin jos joku heittää 100 000 asunnosta ja 200 000 e mökistä

A.A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista touhua. Mielenterveys kärsii.

Vierailija
25/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä nostan hattua kaikille jotka vapaaehtoisesti haluavat elää yhteiskunnan ulkopuolella mutta tuollekin kaverille kelpaa sähkö, TikTok, pyykinpesu, jne.

Vierailija
26/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa Miikan kokeilla. Kyllä elämä opettaa

Huonojen aikojen varalta olisi kyllä hyvä, jos kaikilla olisi erätaitoja sen verran, ettei jo ensimmäisenä yönä palellu hengiltä.

Vierailija
27/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen haaveillut että nyt lopunaikana asuisin Espanjassa tai Floridan rannikolla pelkästään omassa asuntoveneessä. kalastaisin omat ruokani ja käviisn mantereella välillä ajelemassa moottoripyörällä

Ap

Vierailija
28/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina täällä Turussa oli se tohtorismies, joka asui metsässä teltassa. Sekin vietiin kyllä sitten puoliväkisin kaupungin asuntoon asumaan.

Vierailija
29/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuolla tavalla naisia kun muuttaa lumitunneliin makaamaan?!

Joo, oikein monikossa. Kokeile.

Vierailija
30/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen haaveillut että nyt lopunaikana asuisin Espanjassa tai Floridan rannikolla pelkästään omassa asuntoveneessä. kalastaisin omat ruokani ja käviisn mantereella välillä ajelemassa moottoripyörällä

Ap

Ja ajaisit sillä moottoripyörällä päin paikallista Fordia ja olisit autettava pari vuotta. Veneessä se sujuisi helposti ja jos vain joku laittaisi madon koukkuun, saattaisit saada ruokaakin.

Vierailija
31/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kyllä nostan hattua kaikille jotka vapaaehtoisesti haluavat elää yhteiskunnan ulkopuolella mutta tuollekin kaverille kelpaa sähkö, TikTok, pyykinpesu, jne.

Eniten arvostan heitä, jotka näkevät vaivaa elämänsä eteen miettien, mitä kuluttavat ja jättävät jälkeensä. Eli voi asua edullisesti vähän syrjemmässä, kasvattaa lapset huolella ja oikein, ymmärtämään ja arvostamaan luontoa, muita ihmisiä ja elämää, hoitaa omat pienet viljelykset, kuivattaa pyykit ulkona ja lämmittää sen pihasaunan.

Harvalla onnistuu kaikki. Joko kakarat on hirviöitä tai sitten ammutaan yli totaalisesti ituhippeilyllä tai muuten.

Vierailija
32/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapsena  isäni kanssa ensimmäiset havumajat ja iglut. Muistan vieläkin, miten mukavan hiljaista ja tasalämpöistä ympäriinsä havuilla vuoratussa lumimajassa oli:) Ja se havun tuoksu:) Isä opetti selviytymistaitoja:)

Riittävän ohut katto. Varmistakaa ettei lumiaura pääse paikalle hautaamaan ja suksisauva tai keppi aina läpi kasasta pitämässä vapautumisreittiä ja ilman kiertoa avoimena. Hyvä on ottaa myös lumilapio majaan sisälle. Oikeanlainen suuaukko säästää lämpöä. Minulla oli rinteessä olleessa majassa myös kattoluukku (materiaaleina narua, kuusta, havuja) , jotta pääsin majaan sisälle liukuen.

Terveisin, isän tyttö

Vierailija
33/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä hieno maa kun metsässä joutuu asumaan. 

Et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi.

Sinä et ymmärrä huumoria

Vierailija
34/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän kymppi riittää. Ei täällä meilläpäin tuollaista määrää ainakaan talvella löydy pulloja. Täällä on köyhiä, jotka vievät pullonsa itse kauppaan. Espoossa on ilmeisesti normaalia tunkjea rahaa roskikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme