Netflix: Love is blind RUOTSI
Seuraako kukaan?
Tosi kiva kun tuli Ruotsin versio. Jotenkin paljon enemmän samaistuttavampi kuin jenkkien versio, jossa aika paljon lisättyä draamaa ja riitoja. :)
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Sergio vaikuttaa narsistiselta.
Vai onko vaan normi latino.
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen ihminen ei käyttäydy noin miten Sergio käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucas ei pidä Emiliaa viehättävänä. Yrittää päästä tästä tunteesta eroon, mutta tuskinpa pääsee. Ero kulman takana, vaikka nyt naimisiin menisivätkin.
Siinä toinen Catjan lisäksi joka ei saa suutaan auki. Tämähän oli ihan sen blondin vietävissä jonka kanssa puhui vaan seksistä ja jolta sai stringitkin omaan koppiinsa, ihan viimeisenä, epätoivoisena vetona että muidu tulisi tämän perusteella valituksi Emilian sijaan. Miten alas naiset oikeasti vajoaa?
Aina haukutaan suomalaisia huonommaksi kuin ruotsalaisia. Tämän ohjelman perusteella en haukkuisi suomalaisia.
Ainoat hyvät miehet ovat Kristofer & Oskari. Naisista hyvät ovat Krisse, Emilia ja Amanda.
Mutta onha Rasmus kehunut Krisseäkin. Ei kai se ole väärin että kehuu toisia, tai jos on niin miksi? Minulta meni vähän ohi tuo rahakeskustelu, en oikein tajunnut, mitä R tarkoitti. Mielestäni hän sanoi, et puhutaan myöhemmin, ei niin väliä. Ystävänsähän sanoivat, et R on liiankin antelias, ihan ei sovi kitupiikki-ajatukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa käyttäytyminen ei sinusta kohtaa narskun käytökseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa käyttäytyminen ei sinusta kohtaa narskun käytökseen?
Sergion suhtautuminen Amandan koulukiusaamisasiaan on kyllä hyvin narsistista.
Naurattaa se kohta, kun Krisu nakkasi sormuksen mäkeen Katjan kohottaessa kulmia silleen että WTF.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa se kohta, kun Krisu nakkasi sormuksen mäkeen Katjan kohottaessa kulmia silleen että WTF.
Jees Kristoffer on liian kiltti Catjalle, ihmettelen aina, että mitä se tarkoittaa. Hän siis haluaa osoittaa Catjalle olevansa huomaavainen, ystävälläinen ja romanttinen ja Catja haluaa että häntä "haastetaan". En oikeasti tajua mitä tällaiset naiset ajavat takaa. Ja nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees Kristoffer on liian kiltti Catjalle, ihmettelen aina, että mitä se tarkoittaa. Hän siis haluaa osoittaa Catjalle olevansa huomaavainen, ystävälläinen ja romanttinen ja Catja haluaa että häntä "haastetaan". En oikeasti tajua mitä tällaiset naiset ajavat takaa. Ja nainen olen.
Mä aattelen, että lopulta kyse oli siitä, ettei Catjalla ollut tunteita Christofferia kohtaan. Christofferilla taas oli ja yritti epätoivoisesti miellyttää Catjaa, mikä sitten vaan ärsytti Catjaa entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu puhui että kiltit miehet häviää aina ja jännä miehet voittaa.
Mun mielestä Christofer esittää kilttiä ja ja piilottelee sillä jotain puolta itsestään. Just sen olonen että muuttuu hyvin arvaamattomaks kun tarpeeks suututetaan.
Kenet ite valitsisit noista? Mä ottaisin miehistå Rasmuksen ja naisista Emilian.
Vierailija kirjoitti:
Kenet ite valitsisit noista? Mä ottaisin miehistå Rasmuksen ja naisista Emilian.
Miehistä Oskarin ja naisista Amandan.
Ruotsissa on aika paljon latinoja. Suomessa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Rasmus ja Catja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti saa ja pitää olla, mutta ei patologinen miellyttäjä tai tossukka. Sitä C vähän oli, lähti liikaa muuttamaan ja uhraamaan itseään ja omaa elämäänsä toisen vuoksi. Näin ei tehdä ainakaan, kun näet että toinen ei ole niin täpöllä mukana, kuten Catja ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aattelen, että lopulta kyse oli siitä, ettei Catjalla ollut tunteita Christofferia kohtaan. Christofferilla taas oli ja yritti epätoivoisesti miellyttää Catjaa, mikä sitten vaan ärsytti Catjaa entistä enemmän.
Tämä. Itsekin inhoan pahoja poikia ja tykkään kilteistä miehistä, mutta silti itsekin on löytänyt itseni ärsyyntymästä sinänsä kivasta tyypistä, josta paistoi vimmainen halu miellyttää kilsan päähän. En tiedä psykologisesti miksi näin oli, mutta niin se vain meni, halusin tai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tää on vähän sakeaa kiltin ihmisen puheeksi, eikö? Koska eihän tämä ole totta kuin muutamien yksilöiden kohdalla. Suurimmalla osalla meistä on ihan tosi mukavat ja kiltit aviomiehet. Ei kuitenkaan tarkoita et olis tossukat.
Selkeästi Krisulla on ollut saman asian kanssa ennenkin haastetta, eli että on oma kiltteys on kääntynyt häntä itseään vastaan siinä, et on tullut jätetyksi. Mielestäni kyse on hänen tunteiden hallinnan puutteesta. Eli ei osaa olla kiltii ja napakka yhtäaikaa, vaan on ensin supermiellyttäjä, ja kun kuppi menee nurin niin räjähtää. Ei aikuismaista käytöstä. Mut ei tee hänestä narsistia, mutta kehitettävää olisi tunteiden terveessä ilmaisussa.
Tsemppiä hänelle siihen, tämä asia tulee aina olemaan edessä ellei kehitä toimimistapaansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tää on vähän sakeaa kiltin ihmisen puheeksi, eikö? Koska eihän tämä ole totta kuin muutamien yksilöiden kohdalla. Suurimmalla osalla meistä on ihan tosi mukavat ja kiltit aviomiehet.
Ei ole pelkästään palstamiesten ongelma tämä kiltteys. Kiltti mies ongelmat koskee myös ulkomaalaisia. Tuli heti mieleen nuo kiltti mies valittajat. Se tuossa nauratti.