Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena en huomaa/tiedä omia puutteitani itsessäni joten siksi luulen itsestäni liikoja.

Vierailija
18.01.2024 |

Minä olen pitänyt itseäni kauniin ja kivana mutta en ole kaunis enkä kiva. Olen aina yrittänyt liian hyviä miehiä ja olen jättänyt ne oman kaltaiseni miehet ilman huomiota.

Meillä naisilla on opittavaa vielä paljon <3

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joo, incel 🤪 Yritähän uudelleen, jospa menisi läpi 😂

Vierailija
2/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuuleppa nainen olen. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kuuma vartalo? 😍😉

Vierailija
4/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jep, ja lehmät lentää. Ammuuu 🐂🐃🐄 🤣

Vierailija
5/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavaa 

Vierailija
6/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lienee provo, mutta on siinä totuuden siemen joukossa. Naisilla on tapana olla passiivisia ja vältellä aloitteellisuutta. Ja jos tekevät, niin reilusti yli oman tasonsa. 

Todisteena edellisestä olen aina saanut kauniimpia, hauskempia ja älykkäämpiä naisia olemalla itse aloitteellinen verrattuna niihin, jotka ovat minua lähestyneet.

Miksi te tätä ilmiötä nimittäisitte, jos tasoista ei saa puhua?

Vierailija
7/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lienee provo, mutta on siinä totuuden siemen joukossa. Naisilla on tapana olla passiivisia ja vältellä aloitteellisuutta. Ja jos tekevät, niin reilusti yli oman tasonsa. 

Todisteena edellisestä olen aina saanut kauniimpia, hauskempia ja älykkäämpiä naisia olemalla itse aloitteellinen verrattuna niihin, jotka ovat minua lähestyneet.

Voi katkera lammas... oikeasti et ole saanut ketään, ketä haluaisit... jos olisit et jauhaisi tasoista. Tasoteoria kertoo vain katkeruudesta ja siitä, että nostat itseäsi muiden ohi. 

Vierailija
8/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään naista joka ei jatkuvasti olisi itseään kohtaan järkyttävän kriittinen. Aloitus on provo. 

Vierailija
9/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole ketään tiettyä ketä manipuloida, niin pitää yrittää tuollein kollektiivisesti?

Vierailija
10/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut komeampia, hauskempia ja älykkäämpiä miehiä olemalla aloitteellinen. Tahtoo olla niin, että jos omat parhaat avut ovat muualla kuin ulkonäössä, sitä joutuu olemaan aktiivisempi saadakseen kontaktin. Siitä eteenpäin sillä ulkonäöllä ei olekaan niin ratkaisevaa merkitystä, jos nyt ei ole ihan tasoa röllipeikko. Toki jos sisuksetkin sakkaa, niin siinä ei mikään aloitteellisuus auta :D Elämä on.

Miten tämä liittyy "tasoihin", en oikein ymmärrä. Saati sitten koko tasoajattelua.

Vierailija
11/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on netti joka saa naiset luulemaan liikoja. Jos ei käytä tinderiä yms. ei tule harhaa, koska ei oikeassa elämässä ole 500 miestä yrittämässä sua. Hyvä jos edes yksi. Mutta todellinen elämä on näistä kahdesta se totuus.

Vierailija
12/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole Pertti. Jos haluat että näissä sun sepitelmissäsi olisi hitunenkaan uskottavauutta, niin älä aloita niitä "naisena" tai "näin naisena" tms. Kaikki tietää jo otsikosta, että sinä olet asialla (taas kerran).

Vierailija
13/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut komeampia, hauskempia ja älykkäämpiä miehiä olemalla aloitteellinen. Tahtoo olla niin, että jos omat parhaat avut ovat muualla kuin ulkonäössä, sitä joutuu olemaan aktiivisempi saadakseen kontaktin. Siitä eteenpäin sillä ulkonäöllä ei olekaan niin ratkaisevaa merkitystä, jos nyt ei ole ihan tasoa röllipeikko. Toki jos sisuksetkin sakkaa, niin siinä ei mikään aloitteellisuus auta :D Elämä on.

Miten tämä liittyy "tasoihi

Kaikki ihmiset ei etsi kumppania kriteereillä komea hauska älykäs. Jotkut näkee elämän toiselta kantilta kuin sinä ja se on hyvä. Diversiteetti on tervettä. 

Vierailija
14/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisena"- miehen kannattaa uusia hiustyyli 😂

Vierailija
15/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos hän on kokee olevansa enempi nainen kuin mies...?

Vierailija
16/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti sun peili valehtelee. Ja äiti kans. Ja kun tyhmä olet muutenkin, niin siksi ne naiset sanoo kaikki EI JATKOON.

Vierailija
17/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissoppailun alennuskori...

Vierailija
18/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en kuule.

Vierailija
19/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo mutta tosiasia on se, että reppanat miehet tasosta riippumatta nostavat p*llun liian korkealle jalustalle ja tämän takia naiset kuvittelevat olevansa parempia kuin ovatkaan vain genitaaliensa takia. Itse olen nainen vaikka ajattelen näin. 

Vierailija
20/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakastumista johonkin epäkiinnostavaan voi valita, ihan sama mitä mieltä itsestä on. Tasoteorioissa on se vika, että vaikka ne olisivat tottakin, niillä ei oikein tee mitään. Ihmisten tunteet ei muutu siitä että hoetaan että taso sitä ja taso tätä. Kumppanin valinta ei vain toimi niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi