Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä liikkeet kuntosalilla treenaavat pillua tiukemmaksi?

Vierailija
17.01.2024 |

..en ole miehelleni selkeästikään tarpeeksi tiukka. Ikää minulla on 30 vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarojen levitys painojen avulla, jumppapallon päällä eri liikkeitä, noi nyt ainakin. Laitat ben-wah kuulat (geishapallot) treenin alussa sisään niin pimppikin voimistuu

Vierailija
2/7 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt salilla ei sitten muita liikkeitä enää tehdäkään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarojen levitys painojen avulla, jumppapallon päällä eri liikkeitä, noi nyt ainakin. Laitat ben-wah kuulat (geishapallot) treenin alussa sisään niin pimppikin voimistuu

Ööö ja minä kun olen aina kuvitellut että se laite jolla polvia puristellaan yhteen (eikä levitetä) treenaa lantiopohjan lihaksia.

Kun lukee tarinoita naisilta jotka ovat saaneet nolon orgasmin kesken treenauksen niin se on ollut tuo laite tai joku jalkakyykky.

Salilla jossa kävin oli eräänlainen parveke jossa oli rivi juoksumattoja. Suoraan alla olivat nämä reisien puristelu ja levityelylaitteet.

Mieleen jäi yksi viimeisen päälle treenattu fitnesblondi joka saattoi istua reisiä yhteen puristelevassa laitteessa puolikin tuntia jonka juoksin talvella juoksumatolla. Loppua kohden se saattoi yllättäen katsoa suoraan ylös minun silmiini saamalla kun huohotti hitaasti kosteat huulet raollaan ja puristeli hiitaasti reisiä yhteen kovilla painoilla. Sitten se ampaisi suoraan suihkuun. Hiki tuli katseesta.

Vierailija
4/7 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi että paras treeni lantionpohjalihaksiin on orgasmit. Sitten vaan kovasti treeniä. Kai saat? 

Vierailija
5/7 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa treeni, kun on geishakuulat paikoillaan. Ei tarvitse mennä edes kuntosalille. Ne toimivat kävelylenkilläkin. Ja hymyilyttävät itseä. Kokemusta on...

Vierailija
6/7 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg kahvakuulan nostelu vaginalla.

Vierailija
7/7 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään kuntosalitreeni. Ehkä tasapainolauta, jos sellainen on. Lantiopohjan lihaksia vahvistaa hyppiminen tai lihasten supistelu, jos ensin tunnistaa niiden toiminnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan