Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt te jotkut, että miksi nainen ei saisi valikoida kenen kanssa menee sänkyyn?

Vierailija
17.01.2024 |

Kun teidän joidenkin kirjoituksia lukee, niin teidän selkeä sanoma on, että ei nainen saa valikoida vaan pitää huolia kuka tahansa. Naisella ei myöskään teidän mielestä saisi olla omaa makua ja mieltymyksiä vaan pitäisi alistua hyväksymään kaikki. Jos nainen kirjoittaa täällä mitä haluaa ja mitä ei halua, niin hänet haukutaan vaikeaksi, tyhmäksi, ärsyttäväksi, jne. Jos vastaa napakasti takaisin ilkeilyihin, niin itse oletkin muka se joka kaiken aloitti vaikka se toinen osapuoli olikin se joka aloitti ilkeilyn, haukkumisen yms. 

Mä ainakin olen mielummin ilman seksiä kuin menen sänkyyn sellaisen kanssa joka ei mua millään tavalla sytytä. Olisi kuvottavaa alistua seksiin miehen kanssa johon ei tunne mitään vetoa eikä siinä kyllä pystyisi nauttimaan seksistä. 

Yhtälailla miehet valikoi eikä suostu seksiin kaikkien kanssa. No ehkä jotkut naiset ja miehet kelpuuttaa kenen tahansa ainakin kännissä, mutta moni ei todellakaan. En ole koskaan edes kännissä ja puutteessa huolinut ketä tahansa. Menen mielummin yksin kotiin kuin panen jonkun kanssa joka ei mua kiinnosta pätkääkään. 

Bella

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Jokainen saa valikoida oman seksikumppaninsa, myös miehet saavat valikoida. Toki jos kriteelista on kovin korkea, niin seuraa ei välttämättä helposti löydä. N34

Vierailija
2/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luin? Ihmisen perusoikeuksista kysymys, ei kai kukaan 2020-luvulla edes kyseenalaista moisia juttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi pihdata ja mielellään pysyä neitsyinä avioliittoon tai ainakin vakaaseen parisuhteeseen asti. Mutta kaikkien miesten pitäisi saada pillua kaikilta haluamiltaan naisilta heti tai tulee paha mieli. Jokaisen miehen mielestä jokaisen naisen tulee antaa pillua vain tälle miehelle eikä kenellekkään muulle.

Siis mikä tässä nyt oli epäselvää tai ristiriitaista?

Vierailija
4/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet, jotka ajattelee näin, on niitä jotka eivät saa seksiä. Sitten he huutelevat näitä typeryyksiään mm täällä. (Tietenkään kaikki miehet, jotka eivät saa seksiä, eivät ajattele näin.) Siinä on joku ihmeellinen vinouma kasvanut ihmisen mieleen, jos ei ymmärrä, että useimmille seksiin tarvitaan kiinnostus vastapuolta kohtaan. 

Sen huomaa kyllä näiden huutelijoiden kommenteista, että jonkinlainen moukkamaisuus on huipussaan. Ulosanti semmoista muita vähättelevää oksennusta. Että olisikohan älyssäkin vikaa.

Jokainen järkevä ihminen tajuaa tämän asian, oli mitä sukupuolta tahansa.

Vierailija
5/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos on 👱huora. 

Vierailija
6/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luin? Ihmisen perusoikeuksista kysymys, ei kai kukaan 2020-luvulla edes kyseenalaista moisia juttuja?

Kyllä tällä palstalla jatkuvasti asiaa kyseenalaistetaan.

Vierailija
7/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nainen saa valita kenen kanssa harrastaa seksiä, nsisen tai miehen

Vierailija
8/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni naisen ei tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua, mutta kita pitäisi pitää kiinni mikäli sieltä ei tule mitään järkevää asiaa tai yläpää ei oikein leikkaa.

Lyhyesti : aseta ihmeessä seksille ja miehille kriteereitä mutta vastaa itse seurauksista. Mikäli "et saa seksiä" kun haluaisit tai tarpeeksi, syy on ihan itsessäsi.

Tämä ja edellinen ketju ilmentää hyvin sitä kuinka naiset ovat aikuislapsia. Ensin asetetaan vaatimuksia ja sitten kun asiat eivät mene ihan putkeen niin syy on tietysti jossain muualla kuin itsessä. Eli käytännössä miehessä.

T. Kanki-Japi

Vierailija
9/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni naisen ei tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua, mutta kita pitäisi pitää kiinni mikäli sieltä ei tule mitään järkevää asiaa tai yläpää ei oikein leikkaa.

Lyhyesti : aseta ihmeessä seksille ja miehille kriteereitä mutta vastaa itse seurauksista. Mikäli "et saa seksiä" kun haluaisit tai tarpeeksi, syy on ihan itsessäsi.

Tämä ja edellinen ketju ilmentää hyvin sitä kuinka naiset ovat aikuislapsia. Ensin asetetaan vaatimuksia ja sitten kun asiat eivät mene ihan putkeen niin syy on tietysti jossain muualla kuin itsessä. Eli käytännössä miehessä.

T. Kanki-Japi

Sulla meni nyt ohi ja lujaa. 

Vierailija
10/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku huutelee somessa ei tarkoita että "naiset eivät saisi valita kumppaneitaan". Somessa ei kannata ruveta olemaan haukkumaan takaisin jos keskustelua koettaa saada aikaan. 

Onhan seksin "markkina" ihan järkijättöä, kun appit ajavat bisneslogiikkansa mukaan treffeille ihan väärien ihmisten kanssa. Mutta tämä on vähän eria asia kuin valinnanvapaus. 

Vierailija
11/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa, jonka luin, oli aloitusvalitus, että nainen saa seksiä halutessaan. Se pitää paikkansa, mutta aloittaja valittikin siitä, että hän ei halua kenen kanssa tahansa, mutta että hänellä on vakipano. Tuolloin saa seksiä tässäkin tapauksessa.

Jokaisella on todellakin oikeus valita kenen kanssa seksiä haluaa ja jos vastapuoli ei lämpene, niin sitten on ilman. Tämä on taas tämän ketjun sanoma. Naisilla joskus lukemisenymmärtäminen hukassa.

Vierailija
12/19 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän näitä Kanki-Japeja oikein sikiää?? Jostain takametsistäkö?

Vierailija
13/19 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaiset ajattelevat omaa napaa ja alustaansa. Suuressa osassa maailmaa tilanne on toki toisenlainen.

Vierailija
14/19 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet, jotka ajattelee näin, on niitä jotka eivät saa seksiä. Sitten he huutelevat näitä typeryyksiään mm täällä. (Tietenkään kaikki miehet, jotka eivät saa seksiä, eivät ajattele näin.) Siinä on joku ihmeellinen vinouma kasvanut ihmisen mieleen, jos ei ymmärrä, että useimmille seksiin tarvitaan kiinnostus vastapuolta kohtaan. 

Sen huomaa kyllä näiden huutelijoiden kommenteista, että jonkinlainen moukkamaisuus on huipussaan. Ulosanti semmoista muita vähättelevää oksennusta. Että olisikohan älyssäkin vikaa.

Jokainen järkevä ihminen tajuaa tämän asian, oli mitä sukupuolta tahansa.

Palstaurpot nyt on kateellisia raiskatuillekin, koska ne on "saaneet seksiä".

Vierailija
15/19 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa maksullinen nainen voi kieltäytyä myymästä seksiä, jos ei asiakas miellytä.

Vierailija
16/19 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän näitä Kanki-Japeja oikein sikiää?? Jostain takametsistäkö?  Kaupungista.

Vierailija
17/19 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa parikin syytä, miksei mm.

- huoltosuhde suomessa kuralla (vrt.japanin tilanne)

- seksitaudit niiden yleistyneisyys nykyisin (paha!)

- 'ei myöskään teidän mielestä saisi olla omaa makua ja mieltymyksiä' ? Kuka pölöpäämuka näin väittää 2024? (vapautuminen tapahtui 1960-luvulla)

- 'menen sänkyyn sellaisen kanssa joka ei mua millään tavalla sytytä' ? Tämä on sinun omavalinta.

- 'En ole koskaan edes kännissä ja puutteessa huolinut ketä tahansa' ? Tämä myös sinun valinta.

Vierailija
18/19 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidä uksinto kieltä naisen huraaminem

Vierailija
19/19 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin ei saisi valita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme