Mitä tarkoittaa jos näkee unessa satoja hevosia?
Unessa kävelin tietä pitkin ja molemmilla puolilla tietä oli pellolla aitauksessa satoja hevosia. Se oli todella outo uni. Onkohan sillä joku erityinen merkitys?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko ne orihevosia vai tammoja, ehkä ruunattuja. Kerro tarkemmin . Noin vähäisillä tiedoilla en voi auttaa tulkinnassa.
Taisi olla suomenhevosia. Ne melkein vauhkoontuivat kun kävelin ohi mutta aita esti niitä pääsemästä minun luokse.
Ah, sitten minä tiedän. Hevoset yrittivät kertoa että henkilökohtaisessa hygieniassasi on puutteita. Luultavasti olet myös merkittävästi ylipainoinen, ja hevoset kauhistuivat ajatusta siitä, että saatat haluta ratsastaa jollain niistä.
Suihkuun ja salille mars.
Hevoset symboloivat sinnikkyyttä, rohkeutta, voimaa, hyvää terveyttä ja vaurautta. Itse yhdistän hevoset vapauteen tai vapauden kaipuuseen. Ota huomioon myös mitä sun intuitiosi kertoo unesta. Millainen olo sulla oli unessa? Oliko onnellinen vai ahdistava olo?
Hevoset unessa tarkoittaa rakkauselämää, seksiä. Eli ilmeisesti olet hakemassa ystävää?
Vierailija kirjoitti:
Hevonen on yleensä seksuaalinen symboli. Sata hevosta... taitaa olla kova puute.
Ööhh... Mikä ei olisi?
Mikä ei olisi tuonut Freudin mieleen kikkeliä?
No jokin, joka toi mieleen pimpsan, mutta näitä oli harvemmassa kuin edellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hevoset symboloivat sinnikkyyttä, rohkeutta, voimaa, hyvää terveyttä ja vaurautta. Itse yhdistän hevoset vapauteen tai vapauden kaipuuseen. Ota huomioon myös mitä sun intuitiosi kertoo unesta. Millainen olo sulla oli unessa? Oliko onnellinen vai ahdistava olo?
Pelkäsin vähän koska niitä oli niin paljon. Siinä oli kuitenkin niin vahva aita että luotin etteivät pääse siitä läpi.
Se voi tarkoittaa, että olet toivonut kuulevasi sen laulun missä lauletaan värisevällä äänellä Vieläkö on villihevosia, vieläkö jossain... jne...
Vierailija kirjoitti:
Hevoset unessa tarkoittaa rakkauselämää, seksiä. Eli ilmeisesti olet hakemassa ystävää?
Minulla on jo mies.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä, että hevonen on pop.
Klip klop klip klop hevonen on pop!
Voit takajalkaa heittää
Ujouden puuskan peittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo mies.
Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin vähän koska niitä oli niin paljon. Siinä oli kuitenkin niin vahva aita että luotin etteivät pääse siitä läpi.
Pelkäät omaa seksuaalista haluasi.
Sovinnaisuus on se aita.
Haluat sovinnaisuuden aidan ulkopuolelta voimakkaita rakastajia
..se että kävelit ohitse pelasti sinut henkilökohtaiselta konkurssilta. Ennen minulla oli aikaa, rahaa ja ystäviä, nyt minulla on hevosia.
Sulla jäi sepalus auki ja hevoset karkaa
T. Koulutettu unitulkitsija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yrittää kertoa, että voit luottaa omaan voimaasi ja vahvuuteesi. Onko sulla joku vaikea tilanne meneillään tällä hetkellä tai joku asia minkä haluat kovasti saavuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalienergiaa. Hevoset symboloi sitä unessa.
Mitähän hevoset mahtaisivat tuosta itse ajatella? Hirnuisivat varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yrittää kertoa, että voit luottaa omaan voimaasi ja vahvuuteesi. Onko sulla joku vaikea tilanne meneillään tällä hetkellä tai joku asia minkä haluat kovasti saavuttaa?
Itseasiassa on yks aika iso asia meneillään, en hoksannut että se uni voisi jotenkin liittyä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäät seksuaalista energiaasi, joka on jollain tavalla kahlehdittu/aidattu/piilotajunnassa.
Oletko sinut halujesi, toiveidesi ja tunteittesi kanssa? Onko seksielämä tyydyttävää? Oletko elänyt uskollisena itsellesi vai toteuttanut pelkästään ympäristön odotuksia?
Oletko aiemmin nähnyt hevosia unissasi?
Ruskeita