Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OP kiskoo yli 10e palvelumaksuja

Vierailija
17.01.2024 |

Millon huvittaa. Kaiken ne vie, muistaakseni jossainvälissä nämä maksut olivat ihan muutamia kymmeniä senttejä

No ei siinä, köyhdytään lisää

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP pankki on vakooja. Suorittaa taustatarkistuksia vielä vuosikymmenten jälkeen laittomasti ilman mitään todellista ja asiallista tarvetta. 

Vierailija
2/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla on noin paljon? Minulla on omistaja asiakkaana op pqlvelumaksut 3,95€/kk ja tällähetkellä 0€/kk

'1.10.2023-31.12.2024 kaikki omistaja-asiakkaat saavat päivittäispalvelut ilman kuukausimaksuja. Etu koskee sekä yksittäisiä tuotteita että päivittäispalvelupaketteja."

Vierailija
4/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä että on käyttämättömiä bonuksia... Eihän niillä muuten teekään mitään. Viimeksi kun niitä oli kertynyt ja uhattiin, että alkavat vanhemmasta päästä nollautua, ostin sitten terveysvakuutuksen että sain ne johonkin käytettyä. Asiakaspalvelija puhelimen päässä muuttui todella hittumaiseksi, kun en suostunut omalla rahalla ostamaan vakuutukseen mitään lisäosia, vaan halusin maksaa pelkillä bonuksilla.

Vierailija
5/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostakaa tuosta meteli ( itse eri pankin asiakas). Ei pidä hyväksy tuollaista ryöstöä.

Vierailija
6/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostakaa tuosta meteli ( itse eri pankin asiakas). Ei pidä hyväksy tuollaista ryöstöä.

Jos ei hyväksy niin ei pidä käyttää pankin palveluita. Yksinkertaista.

Vierailija
7/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pankkia. Eihän toi ole sen vaikeampaa

Vierailija
8/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin pankkia joskus 8 -10 vuotta sitten, kun OPlle alkoi tulla ihme maksuja. S pankki on ilmainen käyttää.

Vierailija
9/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin pankkia joskus 8 -10 vuotta sitten, kun OPlle alkoi tulla ihme maksuja. S pankki on ilmainen käyttää.

Minulla on s-pankki ja op. Käytän ja maksan mielummin op:ta kuin käytän ilmaista s-pankkia. S-pankin verkkopankki ja mobiili sovellus tuntuu karvalakki versioilta verrattuna op.