Presidentinvaali on täysin auki: menkää äänestämään!
Koppiin pääsee jo alle tunnin kuluttua ja jokainen asiallisesti annettu ääni ratkaisee! Siis selkeästi tehty numero lappuun: ei mitään muuta. Ajokortti, henkilökortti tai passi mukaan. Ennakkoäänestys kestää 23.1.asti.
Kommentit (19)
Ei ole ketään hyvää ketä äänestäisi. Pelkkiä takinkääntäjiä, valehtelijoita ja miljonäärejä.
Viidenteen kolonnaan täältäkin! Paras valinta!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään hyvää ketä äänestäisi. Pelkkiä takinkääntäjiä, valehtelijoita ja miljonäärejä.
Valitse semmoinen, jotka ketuttaa vähiten. Itse aion käydä äänestämässä.
Rehn on ainoa jolla on kykyä hoitaa pesti kunnialla.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä Essayah!
Vierailija kirjoitti:
Rehn on ainoa jolla on kykyä hoitaa pesti kunnialla.
Minä valitsen viidennen kolonnan. Rehn on typerä Niinistö-klooni.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa silti mennä äänestämään. Laita sinne paperiin vaikka nolla. Sekin on kuitenkin kannanotto.
Olisko jossain sellaisia kivoja pikku putler-tarroja jotka äänestyslappuun voisi liimata numeron sijaan?
Parempi äänestää suoraan sitä tahoa joka nämäkin vaalit tulee voittamaan suomen vasemmiston jääräpäisen hölmöyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse menen tänään.Muiden menemiseen en voi vaikuttaa.
Paitsi puhumalla ja kirjoittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa silti mennä äänestämään. Laita sinne paperiin vaikka nolla. Sekin on kuitenkin kannanotto.
Mieluummin nolla, jonka vyötärö on keskeltä kiristetty.
Pressalla ei juuri valtaa ole, joten äänestäkää pressaksi sitä, jonka haluatte pois päivänpolitiikasta.
Ääneni menee Rehnille, pitkän harkinnan jälkeen ja vaalitenttivastausten vahvistamana. Vakautta, ei pelleilyitä.
Eikä Halla-ahoa joka selkeästi inhoaa esiintymistä.
Tänään käyn äänestämässä Olli Rehniä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa silti käydä äänestämässä. Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan leipä- ja kahvipaketteja. Pääpalkintona on Domino-keksejä!
Vierailija kirjoitti:
Näistä ehdokkaista on paras Halla-aho.
Moni päätyy samaan ja erinomaisista syistä.
Tänään ajatus mennä jos tuolla hangessa pystyy kävelemään.
Itse menen tänään.Muiden menemiseen en voi vaikuttaa.