Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoide, joka ei hapetu eli tummu kasvoilla?

Vierailija
16.01.2024 |

Aina kun luulee löytäneensä hyvän meikkivoiteen, niin huomaakin, että kohta kasvot on oranssihtavat. Viimeisin on tää Lumenen CC correcting cream, jota oon kokeillut.

Eli olisiko sinulla, jolla on kans käynyt samoin, suositella meikkivoidetta, joka ei hapetu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kysymys, mitkä noista Lumenen meikkivoiteista sopii vaalealle kylmänsävyiselle iholle?

Vierailija
2/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut aika laiska etsimään sopivaa meikkivoidetta. Tuttu myy noita verkostomarkkinointihuijaus oriflame tuotteita ja sai mut puhuttua ympäri kokeilemaan sieltä jotain giordani merkkistä meikkivoidetta. Olen tykännyt. Nyt reilu kolmekymppisenä moni meikkivoide kakkuuntuu naamalla, tämä pysyy hyvänä eikä rullaa. En ole huomannut että värikn muuttuisi. Mielestäni niitä saa netinkin kautta tilattua, en lle ihan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Arden, Smashbox, Clinique. Tosin Clinique on karsinut vaaleimmat sävynsä pois, joten siirryn itsekin lähinnä muihin merkkeihin jatkossa. Meikkivoiteen vaalentajalla saa korjattua jossain määrin hapettumisongelmaa, ihmeisiin sekään ei pysty, ja onhan siinä vaalentajan käytössä oma hommansa. 

Käytin joskus Body Shopin kosteuttavaa meikkivoidetta, ei hapettunut, mutta en osaa sanoa onko nykyisin myynnissä oleva kosteuttava nudevoide samantyyppinen. 

Vierailija
4/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal "long lasting", maksaa noin 18 e lasipurkki.  Olen tykännyt vuosia. Paljon värivaihtoehtoja.

Vierailija
5/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikit.

Vierailija
6/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä pohjasävy meikkivoiteessa todennäköisesti, jos meikkivoide muuttuu iholla oranssihtavaksi levittämisen jälkeen. Sanot, että ihosi on pohjaltaan kylmäsävyinen, silloin meikkivoiteen ei pitäisi millään tasolla olla oranssihtava (kuulostaa lämpimältä sävyperheeltä) vaan haalea, kylmä punaiseen taittava taitaa olla oikeampi. Mulla on suomalaisittain harvinainen oliivi-iho, vaalea tosin ja itselleni taas kaikki tyypillisesti suomessa myytävät keltaiset ja punaiset pohjasävyt meikkivoiteissa on ihan no-no. 

Vierailija
7/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä pohjasävy meikkivoiteessa todennäköisesti, jos meikkivoide muuttuu iholla oranssihtavaksi levittämisen jälkeen. Sanot, että ihosi on pohjaltaan kylmäsävyinen, silloin meikkivoiteen ei pitäisi millään tasolla olla oranssihtava (kuulostaa lämpimältä sävyperheeltä) vaan haalea, kylmä punaiseen taittava taitaa olla oikeampi. Mulla on suomalaisittain harvinainen oliivi-iho, vaalea tosin ja itselleni taas kaikki tyypillisesti suomessa myytävät keltaiset ja punaiset pohjasävyt meikkivoiteissa on ihan no-no. 

Nostelen. Juuri ostin Lumene Blur -meikkivoiteen, sävy 0 Light Ivory, punapohjainen. Täydellisen vaalea sävy, juuri oikea, ei lainkaan kellervyyttä. Kävin lenkin ulkona ja katsoin kotona peiliin: olin aivan keltainen. Kellersin huolellisesta pesusta huolimatta vähän vielä seuraavana aamunakin, kun voide jämähti iholle.

Eli se punapohjaisuus ei välttämättä takaa yhtään mitään. Ehdotuksia hapettumattomasta meikkivoiteesta otetaan vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi