Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu lähinnä seksistä/läheisyydestä

Vierailija
16.01.2024 |

Aloitin juttelemaan miehelle deittiapissa, se oli alusta asti helppoa ja mies oli jotenkin ihanasti läsnä.

Hyvin pian hän pyysi minua ulos treffeille ravintolaan, teki varauksenkin.

Mutta sitten minä otin esiin aiheen seksi, se on minullekin tärkeää ja nyt mies haluaa puhua vaan siitä, ehdotti jopa että emme tapaa ravintolassa, vaan minun luona.

Mainitsin asiasta ja hän sanoi haluavansa tavata ja tutustua minuun, on edelleen hakemassa parisuhdetta.

Uskoisitteko?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko.  Keksi uskottavampi aloitus.

Vierailija
2/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä kontakti. Siirry seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en usko.  Keksi uskottavampi aloitus.

Ja trolli voikin heti poistua.

Vierailija
4/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi. Yksi apissa tapaamani mies alkoi jo ennen tapaamista ( kyllä, olin niin tyhmä wttä menin vielä treffeille) jankuttamaan anaalisksistä. Kyllähän siinä on harvinaisen selvänä minkä perässä ovat, suurin osa heistä. Se miten pitkään jaksavat esittää jotain muuta vaihtelee. Olen niin kyllästynyt miehiin. Huoh 

Vierailija
5/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi, seksiä se vaan haluaa. Sano hei hei ja siirry seuraavaan.

Vierailija
6/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki sellaisia. Pyrkii petiin. Ahdistelee jutuillaan. Ei ole takeita että aie olisi seukata. Tutustumiseen voi mennä aikaa muuallakin.

Vierailija
7/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Siis itse aloitit seksistä puhumisen ennen tapaamista? Mies varmaan sitten luuli, että haluat puhua aiheesta. Miksi et odottanut siihen tapaamiseen? En käytä deittiappeja, joten en vissiin ymmärrä näitä lainalaisuuksia. 

Vierailija
9/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan ettet halua tavata. Tai ghostaat. Ei tuollaista kannata tavata. 

Vierailija
10/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö. Siis itse aloitit seksistä puhumisen ennen tapaamista? Mies varmaan sitten luuli, että haluat puhua aiheesta. Miksi et odottanut siihen tapaamiseen? En käytä deittiappeja, joten en vissiin ymmärrä näitä lainalaisuuksia. 

Oletin että mies alkaa puhua vaan leivonnasta ja pölynimureista.  Ei aina tarvitse matkia ja puhua samasta.

Vierailija
11/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin juu, hän kyllä sanoo että haluaa koko paketin ja että tykkää läheisyydestä ja kuvaa sitä hyvin kauniisti. Eipä se ehkä menetys ole jos hänet tapaan.

Vierailija
12/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei voi puhua seksistä edes yleisellä tasolla. Heti luulevat naisen haluavan seksiä juuri heidän kanssaan ja nopeasti.

Vierailija
13/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti 🤮.

Vierailija
14/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei kykene nyt mistään muusta puhumaan, dumppaisin ehkä.

Mutta jos muutakin juttelette, katsoisin treffit ja miltä sen jälkeen tuntuu.

Toisaalta avasit oven seksistä puhumiseen - monelle miehelle se on "lupa" alkaa puhumaan (vain) siitä.

Jos tyyppi jauhaa koko ajan vaan seksistä, hän ei välttämättä halua suhdetta, vaan seksiä. Onhan näitä "tahdon suhteen juu (oikeasti haluan vaan pild*e)" deittiäpit täynnä.

Vierailija
15/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei kykene nyt mistään muusta puhumaan, dumppaisin ehkä.

Mutta jos muutakin juttelette, katsoisin treffit ja miltä sen jälkeen tuntuu.

Toisaalta avasit oven seksistä puhumiseen - monelle miehelle se on "lupa" alkaa puhumaan (vain) siitä.

Jos tyyppi jauhaa koko ajan vaan seksistä, hän ei välttämättä halua suhdetta, vaan seksiä. Onhan näitä "tahdon suhteen juu (oikeasti haluan vaan pild*e)" deittiäpit täynnä.

Puhuimme tästäkin ja kerroin huonoista kokemuksistani.

Hän sanoi haluavansa koko paketin.

Vierailija
16/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainalaisuudet menevät niin, että jotkut kokevat olevansa rajattomia. Tyyliin: "Minä voin puhua seksistä, mutta jos sinä jatkat samalla linjalla, on se ahdistelua, koska sinun pitäisi ymmärtää miten tämä menee." Sitten on niitä, joiden kanssa voi keskustella oikeasti.

Vierailija
17/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosit sille parisuhdeseksiä ja nyt sitten et halua vai?

Vierailija
18/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. On on aika avuton jos ei oi perseestään päättää. Muuta en vastaa. 👍

Vierailija
19/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjosit sille parisuhdeseksiä ja nyt sitten et halua vai?

Emme varmaankaan ole parisuhteessa?

Vierailija
20/29 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe, mistä puute. Ryskytä siltä aivot pihalle ja tyhjennä kassit, niin loppuu se puhe ja alkaa tekeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän