Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään siivousfirma ei suostu siivoamaan toiveideni mukaisesti

Vierailija
16.01.2024 |

En kaipaa perussiivousta, silitystä, roskien viemistä tai muuta kodin apua. Voin aivan hyvin imuroida, pestä vessat, pyyhkiä pölyt, hoitaa tiskit ja pyykit itse. Sen sijaan kaipaisin siivoojaa, joka siivoaisi säännöllisesti kylpyhuoneen isot lasiseinät (kova vesi aiheuttaa kalkkisaostumia), putsaisi uunin ja pesisi saunan lattian ja sen lasiseinän.

Olen ottanut nyt alkuvuodesta 12 firmaan yhteyttä. Kyllä, lisätyöstä voidaan sopia. Lisätyö tulee perussiivouksen lisäksi, yksittäistä palvelua ei voi ostaa. Miksi ihmeessä suostuisin tähän, kun siivoan ihan mielelläni kaiken muun itse? Kukaan ei suostu tekemään sopimusta, jossa siivooja tulisi vaikka kerran viikossa tunniksi hoitamaan yhden kohteen kerralla. Eli vaikka yhtenä keskiviikkona uuni, seuraavana kylpyhuoneen lattia ja lasiseinät, seuraavana saunan lattia ja lasiseinät ja seuraavana pyykinpesukoneen ja kuivausrummun siivous (se kalkkivesi edelleen..). 

Siivoan sitten nuo itse, mutta valitettavasti harvemmin ja siksi ne ovat hankalammin puhdistettavia. Kaikki nämä ovat hankalia minulle, koska huonoselkäisenä kurotteleminen tai pitkään samassa, vaikeassa asennossa oleminen (esim. uunin edessä polvillaan puoli tuntia) kipeyttää selkää entisestään. Samoin saunan lattian peseminen vaatii kontalleen menemistä.

Ihanko oikeasti tällaista palvelua ei saa edes rahalla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla