Kun ystäväsi tai työkaverisi jallittaa varattua miestä suhteeseen, sanotko jotain vai oletko ettei ole sinun ongelmasi?
Kommentit (41)
Miten toimit, jos varattu työkaveri alkaakin jallittaa sinua itseäsi? Tällaistakin voi joskus tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sanon ja olen ääneen paheksunutkin. Kerron, ettei se sellainen ole sopivaa käytöstä ja etten aio semmoisen kanssa olla ystäväkään.
Ei sillä mitään vaikutusta ole, kun eivät välitä.
Miksi ihmeessä alat tuollaista puhumaan ihmiselle, joka ei edes siitä välitä? Miksi nähdä vaivaa ja mikä luulet olevasi neuvoinesi?
Vierailija kirjoitti:
Miten toimit, jos varattu työkaveri alkaakin jallittaa sinua itseäsi? Tällaistakin voi joskus tapahtua.
Sanoisin, että älä nyt höpötä.
Sanoisin, jos jallittaisi miestäni tai jotain muuta varattua miestä, jonka tuntisin hyvin.
Mutta en tunne noin moraalia vailla olevia ihmisiä. Minusta naisten pitäisi olla kiltimpiä toisia naisia kohtaan.Varatun miehen jallittaminen on sairasta. Vapaita löytyy pilvin pimein. Miksi ne ei kelpaa? Oikeasti niissä voi olla parempia kuin varatuissa.
Jallitus tarkoittaa huijaamista, sellaista hyväntahtoiata, esim "naapuri jallitti minua aprillipäivänä". AP ei taida osata Suomen kovin hyvin? Älä käytä sanoja joiden merkitystä et ymmärrä.
En reagoisi mitenkään, minulla on oma elämäni niin ei tarvitse sekaantua muiden elämään. Varattu osaa kyllä pysyä erossa muissa jos haluaa ja jos ei halua niin se että ryöpyttäisin ystävääni ei pelasta kenenkään avioliiittoa.
Olen sanonut että tekee mitä tekee, mutta minä en enää jaksa kuunnella juttuja siitä suhteesta. Ei pystynyt olemaan hiljaa aiheesta, ja nyt ollaankin sitten oltu puolisen vuotta radiohiljaisuudessa. En jaksa enää.
https://urbaanisanakirja.com/word/jallittaa/
Pelataanko teidän konttorilla futista? Ja kaikki pääsee mukaan? Jopa varatutkin? Huikeeta!
Meillä on töissä tällainen naimisissa oleva max nelikymppinen nainen joka on kuin iilimato erään viiskymppisen miehen kintereillä. Hän on niin 7hastunut että ei edes yritä peitellä sitä kiertämistä ja miehen ympärillä pyörimistä. Kun puhuukin miehelle jotain ihan työasiaa Hän kutsuu miestä toistuvasti etunimellä, aloittaa monet lauseet hänen nimellään. Ihan hassua. Aluksi kun meni esim kopiohuoneeseen tai eteisestä omalle työpisteelle Hän kiersi aina tuon miehen työpisteen kautta ja joka ikinen kerta sanoi mennessän jotain. Jos mies ei ollut pöytänsä ääressä niin vilkuili ees taas että missä se on. Tää takiainen lyöttäytyi niin voimakksti tuon miehen kintereille " muka työkaverina" että pyysi häntä aina lounaalle, mies yritti haalia epätoivoisesti muita mukaan ettei tule vaikutelmaa että he käyvät kaksin. Nainen ei koskaan pyytänyt muita mukaan. No, nyt kai ovat molemmat eronneet ja ovat pari. Täytyy kyllä sanoa, että käy ihan kateeksi tuon naisen jallitustaidot ja ihan väsytystekniikka, sai mitä halusi, mutta kyllä tuo näytti lähinnä joskus ihan ahdistelulta, koska mies yritti ainakin vähän edes vältellä häntä.
Tiedän miehen, joka on varatun naisen perässä ja valittaa jatkuvasti minulle, kun on masentunut ja surullinen ja blahblah. Tein hänelle selväksi, etten halua kuulla mitään hänen suhteesta (aikka hyviä ystäviä olemmekin) tai siitä, että hän on masentunut ja surullinen, koska itseppähän on pyrkimässä edesauttamaan pettämistä. Eli ystävältään ei apua saa tehdessään väärin.
Olen ollut itse pettämisen uhri, niin en todellakaan ole tukemassa pettämistä. Ikävä kyllä en tiedä tämän naisen kumppania, eikä löydy netistä, joten en voi lähettää viestiä hänelle asiasta. Muuten olisin jo lähettänyt ajat sitten.
Exän työpaikalla ihan yleistä että, varatut iskee muita. Ei siihen kukaan puutu. Siellä on syöty kuormasta usein ennenkin.
Jokainen hoitaa periaatteessa omat asiansa, mutta pettämistä en hyväksy. Työtoverini petti vuosikausia useiden eri kumppanien kanssa puolisoaan, joka oli arka hiljainen henkilö ja jokseenkin niin sanotusti nössökin. En tiedä tiesikö tai aavistiko työtoverini puoliso pettämisen, mutta vaikka minulla oli todella paha mieli petetyn työtoverini puolison puolesta en koskaan ilmaissut hänelle tietäväni asiasta. Pariskunnalle tuli jossain vaiheessa lasten kasvettua ero ja petetty puoliso alkoholisoitui pahasti.
Vierailija kirjoitti:
En reagoisi mitenkään, minulla on oma elämäni niin ei tarvitse sekaantua muiden elämään. Varattu osaa kyllä pysyä erossa muissa jos haluaa ja jos ei halua niin se että ryöpyttäisin ystävääni ei pelasta kenenkään avioliiittoa.
Itselleni on äärettömän vaikea olla ystävä sellaisen tyypin kanssa, jonka arvot on sellaiset, että varatun kanssa voi pelehtiä... ääliö on sekä varattu että "enhän mää ketään petä" tyyppi.
Jos joku ystäväni ihan oikeasti olisi niin epätoivoinen, ettei keksisi "jallittaa" muuta kuin varattua kysyisin häneltä miksi. Pitäisin sitä aika ahdistavan tukahduttavana ideana ja varmasti ehdottaisin luovempaa ratkaisua kuin pörrätä jonkun jonkun jo sitoutuneen kimpussa. Maailmahan on avoin kaikelle kivalle, niin miksi ei avata siipiään ja etsiä oikeasti hyviä haasteita elämäänsä.
Työkaverit eivät onneksi mulle mitään kertoisi. Tietävät tasan tarkkaan, etten jaksa töissä ihmissuhdejuttuja yhtään. Teen mielelläni töitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä tällainen naimisissa oleva max nelikymppinen nainen joka on kuin iilimato erään viiskymppisen miehen kintereillä. Hän on niin 7hastunut että ei edes yritä peitellä sitä kiertämistä ja miehen ympärillä pyörimistä. Kun puhuukin miehelle jotain ihan työasiaa Hän kutsuu miestä toistuvasti etunimellä, aloittaa monet lauseet hänen nimellään. Ihan hassua. Aluksi kun meni esim kopiohuoneeseen tai eteisestä omalle työpisteelle Hän kiersi aina tuon miehen työpisteen kautta ja joka ikinen kerta sanoi mennessän jotain. Jos mies ei ollut pöytänsä ääressä niin vilkuili ees taas että missä se on. Tää takiainen lyöttäytyi niin voimakksti tuon miehen kintereille " muka työkaverina" että pyysi häntä aina lounaalle, mies yritti haalia epätoivoisesti muita mukaan ettei tule vaikutelmaa että he käyvät kaksin. Nainen ei koskaan pyytänyt muita mukaan. No, nyt kai ovat molemmat eronneet ja ovat pari. Täytyy kyllä sanoa, että käy ihan k
Vähän vanhempi mies sopii hyvin parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti: Tiedän miehen, joka on varatun naisen perässä ja valittaa jatkuvasti minulle, kun on masentunut ja surullinen ja blahblah. Tein hänelle selväksi, etten halua kuulla mitään hänen suhteesta (aikka hyviä ystäviä olemmekin) tai siitä, että hän on masentunut ja surullinen, koska itseppähän on pyrkimässä edesauttamaan pettämistä. Eli ystävältään ei apua saa tehdessään väärin. Olen ollut itse pettämisen uhri, niin en todellakaan ole tukemassa pettämistä. Ikävä kyllä en tiedä tämän naisen kumppania, eikä löydy netistä, joten en voi lähettää viestiä hänelle asiasta. Muuten olisin jo lähettänyt ajat sitten.
Tietämättä yhtään heidän tilanteesta menisit laittamaan viestiä?
Sinkku saa jallittaa ketä vaan. Varattu mies vastaa itse teoistaan. Eli varatun vika, jos haksahtaa.
Vierailija kirjoitti:
TÄNÄÄN AP ESIINTYY HARTWALL AREENALLA OPETTAMASSA JALLITTAMISEN TAIDON.
Haluatko jallittaa töissä, ei hätää tällä kurssilla opit jallittamisen pyhän taidon.
Ap jakaa ilmaiseksi taitoaan.
...ja ämpäreitä.
En jaksaisi kuunnella tuollaisa pettämiseen perustuvia säätöjä. En vartioi kenenkään moraalia, mutta en myöskään millään jaksa kuunnella niihin liittyviä tarinoita.