Kun ystäväsi tai työkaverisi jallittaa varattua miestä suhteeseen, sanotko jotain vai oletko ettei ole sinun ongelmasi?
Kommentit (41)
No jallittaako sun jallittaja vai jallittikko jallittaja sua jallittamatta jallitustaan?
Jallittiko hjallis jallitukseen?
Jos ei pysty miehestään kiinni pitämään ei ole minun ongelma!
en hengaa tuonkaltaisten saatojen kera
Mitä on jallittaminen? Jos etäisempi, en sano mitään. Jos hyvä ystävä, saatan kysellä tarkemmin.
Kysyisin, kärsiikö ystäväni peräsuolen laskeumasta vai miksi jallittaa.
Varattu kai kuitenkin itse tietää olevansa suhteessa eikä suostu jallitettavaksi?
Mielenkiinnolla seuraan, meneekö tää varattu ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä sinun kaltaisesi saastan kera.
Ystävälle sanon, työkaverille en.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel tti, mikä omahyväinen pas ka olet.
Ja kyllä, aloitit itse nimittelyn.
No ei ole muiden ihmissuhteet minun asiani.
Ei kuulu mulle, saa jallittaa niin paljon kuin haluaa.
TÄNÄÄN AP ESIINTYY HARTWALL AREENALLA OPETTAMASSA JALLITTAMISEN TAIDON.
Haluatko jallittaa töissä, ei hätää tällä kurssilla opit jallittamisen pyhän taidon.
Ap jakaa ilmaiseksi taitoaan.
Ei kai nyt kukaan tuollaista muiden nähden tee. En ole ainakaan koskaan nähnyt mitään "jallitusta" mikäli ei parikymppisten hölmöilyjä vuosikymmenten takaa lasketa.
Jos näkisin "jallitusta" niin en puuttuisi vaan poistuisin paikalta.
Tuollaista ystävää en jaksaisi, vastenmielistä touhua. Ystävä olisi entinen ystävä.
Työkaveria on pakko sietää työpäivän verran, eikä hänen yksityiselämänsä kuulu minulle.
Jännä sana tuo "jallittaa". Jalli, jalli?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista ystävää en jaksaisi, vastenmielistä touhua. Ystävä olisi entinen ystävä.
Työkaveria on pakko sietää työpäivän verran, eikä hänen yksityiselämänsä kuulu minulle.
Minua ei haittaisi yhtään, jos ystävä tekisi noin. Se on hänen asiansa eikä sillä ole mitään tekemistä meidän ystävyyden kanssa. En ole kenekään moraalinvartija.
Tottakai sanon ja olen ääneen paheksunutkin. Kerron, ettei se sellainen ole sopivaa käytöstä ja etten aio semmoisen kanssa olla ystäväkään.
Ei sillä mitään vaikutusta ole, kun eivät välitä.
jallitusta?