Voiko liittyä pelkästään työttömyyskassaan vai
Kommentit (9)
Voit liittyä pelkkään kassaan esim YTK
Vierailija kirjoitti:
YTK:n täysjäsenelle kuuluu myös lakipalvelut työsuhdeasioissa.
Voi liittyä pelkkään tkassaan. Ytk on vain yksi vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsitys että neuvovat mutta eivät anna asianajopalveluita kuten ammattiliitot antavat.itse kuulun liittoon ja tulen aina kuulumaankin.suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsitys että neuvovat mutta eivät anna asianajopalveluita kuten ammattiliitot antavat.itse kuulun liittoon ja tulen aina kuulumaankin.suosittelen.
Lakipalvelut ovat ihan hyvä syy kuulua liittoon. Itse en niitä tarvitse joten ei ole liiton jäsenyydellekään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyinen Liittosi useasti ajanut henkilökohtaista oikeusasiaasi oikeudessa ?
Jos niin sitten mutta jos ei niin Loimaan kassa lienee paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni kommari.
Asianajajaplavelut saa YTK:lla, kun maksaa sen satasen jäsen-/ vuosimaksun lisäksi sen 10euroa lakipalveluista.
Teillähän tuo satanen ei riitä jäsenmaksuksi edes kuukaudessa.
Kannattaa ehdottomasti liittyä ammattiliittoon ,sieltä saat tarvittaessa asianajajan työsuhteeseen liittyvissä asioissa.nyt jos koskaan kannattaa liittyä oman alansa AMMATTILIITTOON!! On tulossa yhtä sun toista ikävää työntekijöitä kohtaan ja ne voidaan estää JOUKKOVOIMALLA eli ammattiliittojen avulla.