Taas näki miten pitkiä on suomalaisten lomat: vasta nyt moni palannut joululomalta!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Opettajat varmaan jo itkee uUpuMusTa kun hiihtoloman on vajaa kk.
Joo open työ on JÄRKYTTÄVÄN RASKASTA ja alipalkattua😆
Missä on noin pitkiä joululomia? Mä pidin välipäivät lomia, mutta ne oli kesälomapäiviä. Kesällä pidin vain 3 viikkoa lomaa. Koulutkin on alkaneet varmasti jo viikko sitten, joten ei voi olla opettajienkaan lomia.
Ai jaa onko muka näin. Suurin osa on kyllä tehnyt töitä jo pitkään joulun jälkeen. Itse olen hoitoalalla töissä eikä meillä todellakaan sallita lomailua joulun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa onko muka näin. Suurin osa on kyllä tehnyt töitä jo pitkään joulun jälkeen. Itse olen hoitoalalla töissä eikä meillä todellakaan sallita lomailua joulun aikaan.
kyllä sosiaalitoimiston 50+ tädit ikälisineen ja pitkine lomineen tiedetään.
Jaa, no monella alalla joulun jälkeinen aika on vuoden hiljaisin ja silloin pidetään vuosilomia ja saldovapaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä sosiaalitoimiston 50+ tädit ikälisineen ja pitkine lomineen tiedetään.
Niin? Miten liittyi muhun? Suurimmalla osalla ei todellakaan ole mitään pitkiä joululomia ja kesälomatkin ihan normaalin pituisia.
Opettajat varmaan jo itkee uUpuMusTa kun hiihtoloman on vajaa kk.