Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka erosta selviää henkisesti?

Vierailija
14.01.2024 |

Kun on se osapuoli, jolle vain ilmoitettiin yhtäkkiä että avioero on nyt tulossa.   Kun on ne kauniit  muistot, yhteistä omaisuutta, yhteinen asunto.   Tiedän että tästä pitää lähteä eri teille, mutta kuinka sen henkisesti kestää?   Kuinka täällä muut ovat yllätyseron käsitelleet niin että joku päivä voisi vielä hymyillä, vai tuleeko sitä päivää enää?   Nyt vaan sattuu niin kovasti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni meni sänkyyn hyvän ystäväni kanssa. Kertoi sitten asiasta ja ilmoitti eroavansa. Kyllä siitäkin ajan kanssa yli pääsi. Jälkeenpäin olen miettinyt, ettei suhde enää niin hyvissä kantimissa ollut kuin olin itselleni uskotellut. Tämä nykyinen on paljon parempi kuin se silloin aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ilmoitti yhden riidan jälkeen, tai no seuraavana päivänä, että ei halua enää olla kanssani eikä enää rakasta minua. Sanoi haluavansa eron. Pari tuntia ajelin autolla ja itkin ja ihmettelin. Sitten palasin kotiin ja sanoin miehelle että mitäs jos katsottaisiin nyt ihan rauhassa. Että jos vaikka kolmen kuukauden kuluttuakin haluat eron niin sitten erotaan. Se sopi miehelle. Eikä kolmen kuukauden kuluttua ollut enää mitään erohaluja.

Aina ne äkkipikaistuksissaan sanotut asiat ole kuitenkaan totta 

Vierailija
4/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ilmoitti yhden riidan jälkeen, tai no seuraavana päivänä, että ei halua enää olla kanssani eikä enää rakasta minua. Sanoi haluavansa eron. Pari tuntia ajelin autolla ja itkin ja ihmettelin. Sitten palasin kotiin ja sanoin miehelle että mitäs jos katsottaisiin nyt ihan rauhassa. Että jos vaikka kolmen kuukauden kuluttuakin haluat eron niin sitten erotaan. Se sopi miehelle. Eikä kolmen kuukauden kuluttua ollut enää mitään erohaluja.

Aina ne äkkipikaistuksissaan sanotut asiat ole kuitenkaan totta 

Erikoinen suhtautuminen.

Vierailija
5/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin nainen jätti niin menin heti baarin ryyppäämään ja etsimään uutta naista. 2 viikossa löysin uuden.

Vierailija
6/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä selviää, ajan kanssa. Älä vaadi itseltäsi iloisuutta ja reippautta. Heti ei ole pakko olla radalla todistelemassa että olen niin maan kovasti voimaantunut tms.

Älä seuraa exää ja hänen kavereita somessa. Voi olla myös hyvä ottaa etäisyyttä yhteisiin tuttuihin. Pakotat itsesi töihin, hankkimaan asunnon jne. Sitten kun olet yksin, saat olla hajalla. 

Vierailija
7/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex halusi erota ja sitten palata yhteen mutta sanoin että ero on lopullinen ero. Elämä jatkuu en alkanut masentumaan. semmoista vaan sattuu sitten vaan uutta matoa koukkuun.

Vierailija
8/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain toukokuussa Suomi.fi sovellukseen avioerohakemuksen. Mies ei siis kertonut mulle päin naamaa, että haluaa avioeron vaan haki sitä ja sain tiedon noin. Elämä romahti ja sydän särkyi. Oli meillä ollut ongelmia, mutta vaikea niitä oli selvittää kun mies ei osaa puhua vaikeista asioista ja harrastaa mykkäkoulua. Hän sitten vain lopulta päätti paeta. 

Kyllä tämä on vaatinut paljon multa. Kaikki meni ihan palasiksi. Ahdistuin ja kärsin unettomuudesta. Piti olla sairaslomalla, että sain itsensä kasaan edes jotenkin. Luottamus miehiin ja usko parisuhteisiin on kyllä mennyt.

Nyt ollaan virallisesti jo erottu, mutta mun henkinen toipuminen edelleen kesken. Kyyneleet valuu nytkin kun tätä kirjoitan. 

Rikottu

Vierailija
9/11 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie aikansa. Kaksi avioeroa mulla takana. Ekasta erosin itse kun oli väkivaltainen ihminen, toisen kanssa kumppani vaan ilmoitti että haluaa erota. 

Vierailija
10/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin nainen jätti niin menin heti baarin ryyppäämään ja etsimään uutta naista. 2 viikossa löysin uuden.

Tyypillinen mies. Ei osata olla yhtään yksin vaan väkisin pitää aina olla joku. Naiset sen sijaan yleensä haluaa olla yksin eron jälkeen ja selvittää ajatuksensa. 

Vierailija
11/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä selviää. Klisee, mutta aika parantaa. Juuri nyt ota vain askel kerrallaan. Sinun ei tarvitse nähdä tietä loppuun asti. Riittää, että näet seuraavan askelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme