Halla-ahon vaalimainos revittiin samantien alas Ilkivaltaa on esiintynyt Tampereen lisäksi myös Helsingissä
Moisander ajattelee, että ilkivallan aiheuttajat pelkäävät Halla-ahon saamaa suosiota ja vaalien lopputulosta.
Kommentit (155)
Koko iso kirjo taiteenalan työn tekijät pettyneet Purran heihin kohdistuneita leikkauksia, niin mitäpä arvelet äänestävätkö Jussia.. Samoin kaikki ulkomaalaiset pettyneet heihin kohdistunutta Jussin puheita, että eivät kelpaa eduskuntaan... 👍👍
Vierailija kirjoitti:
Jussi herättää ihmisissä tunteita. Tästä saisi kasaan tunnepitoisen taskupokkarin: Rakkaudesta ja vihasta Jussiin.
Jussi on ainoa asia mikä saa suomalaisen sydämen sykähtämään, suonet kuumenemaan, pulssin hakkaamaan,otsan hikoamaan, äänen värisemään.
Eli ei kiitos presidentiksi. Presidentin pitää olla vakaa, luotettava ja kansaa yhdistävä. Ilman psykosomaattisia oireita.
Hmmm... Miksi juuri Helsingissä, missä kuulemma asuvat Suomen avarakatseisimmat, suvaitsevaisimmat ihmiset, tirsk. T. Espoosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Pohjois-Suomessa Halla-ahon vaalimainokset olivat paikoillaan, mutta Urpilaisen mainokset oli revitty maahan. Aivan turhaa ja lapsellista. Kukaan ei täällä äänestä sosialistia.
Täällä Rovaniemellä revitty Jussin mainokset kostoksi persuille kun valehtelivat Han vasta bensasta ym. Täällä on joka suuntaan pitkät ajomatkat... Saatana takinkääntäjänä ja köyhien kurjistajat.. Terve. Entinen persu.
En nyt oikein ymmärrä tätä logiikkaa, että köyhät äänestävät oikeistopuoluetta. Itse tunnen vain hyväpalkkaisia persujen äänestäjiä.
Perussuomalaiset = Ulostepierumassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso vihaa persu ja kun Purra leikkaa opiskelijat kurjuuteen..
Eivät varmasti äänestä persujen Hallaahoa..
Mitä minä noiden lentopallojunnujen kanssa olen puhunut niin äänestävät.
Älä höpötä. Purra leikkaa urheilun ja liikunnan rahoitusta.. Kuulemma sitä voi juosta ilmaiseksi.. Mieheni on valmentaja ja tietää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Koko iso kirjo taiteenalan työn tekijät pettyneet Purran heihin kohdistuneita leikkauksia, niin mitäpä arvelet äänestävätkö Jussia.. Samoin kaikki ulkomaalaiset pettyneet heihin kohdistunutta Jussin puheita, että eivät kelpaa eduskuntaan... 👍👍
Lisäksi kaikki joilta leikattiin häpeilemättä.. Vammaiset, lääkkeet nousi, vanhusten hoitaja mitoitukset jne.. Kyllä nämä muistaa äänestyskopissa Purra leikkaukset..
Vierailija kirjoitti:
Meidän kylällä joku oli jäädyttänyt koiran paskan Jussin otsaan sen vaalimainokseen.. En viitsinyt siihen liata valkoisia lapasiani. Kaipa joku persu sen siitä nappaa... Voi nyt kauheeta.
Selasin tätä ketjua. Tämä on koko ketjun hytkäyttävin viesti. Nauroin ihan hulluna ukkoni kanssa... 😄😄😄😄😄
Hyvä. Jatkakaa samaan malliin. Ei tuota kukaan äänestä kuitenkaan, koska kuka nyt haluaisi tuollaisen juopon sahurin suomen keulakuvaksi?
Mitäs vertaa nuoria kotieläimiin ja joka ei ymmärrä asiaa niin kuin hän selittää, ei osaa hänen mielestään lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vertaa nuoria kotieläimiin ja joka ei ymmärrä asiaa niin kuin hän selittää, ei osaa hänen mielestään lukea.
Siinä lehtijutussa missä hän selitti mitä tarkoitti, hän sanoi tuon lukujutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kylällä joku oli jäädyttänyt koiran paskan Jussin otsaan sen vaalimainokseen.. En viitsinyt siihen liata valkoisia lapasiani. Kaipa joku persu sen siitä nappaa... Voi nyt kauheeta.
Selasin tätä ketjua. Tämä on koko ketjun hytkäyttävin viesti. Nauroin ihan hulluna ukkoni kanssa... 😄😄😄😄😄
Mikäs siinä jos kakkapieruhuumori saa nauramaan. Itse tarvitsen älyllisempää huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Jos vihervasemmisto pystyisi niin se yrittäisi saada niin ettei persut ole vaalikelpoisia. Niin paljon ne pelkää.
Minä en pelkää eikä vaalit herätä sen kummempia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Persut on Putinin viides kolonna.
Sinä et tunne Putinia :)
Joku kommentoi, että.persujen itsensä tekosia, koska se takaa enemmän kannatusta. Voisin uskoa sen.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat pettyneet perussuomalaiset repiä itse niitä mainoksia. Muiden puolueiden kannattajat ovat pääosin sivistyneitä joten syyllinen löytyneen omista riveistä.
Kuka edes kuuntelee vaalilupauksia? Pitää katsoa kuinka henkilö on politiikassa toiminut ja mitä aloitteita tehnyt. Tämä pettymys toistuu joka vaalien jälkeen. Jos ihmiset lopettaisivat niiden lupausten uskomisen. Lupaukset = äänien kalastelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos kakkapieruhuumori saa nauramaan. Itse tarvitsen älyllisempää huumoria.
No jos kohde olisi vaikka Lee, niin kovasti naurattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin ikävää mitä suurin osa suomalaisista ajattelee mutta ei uskalla tunnustaa. Jussi sanoittaa asiat niinkuin ne ovat. Jussilla kuten kenelläkään muullakaan ei varmasti ole mitään vastaan kuka tulee duuniin ja elää kuten muutkin.
Juuri katsoin Halla-ahon haastattelun, jossa hän muistutti, että jostain syystä esim. nepalilaisilla ei ole mitään vaikeuksia kotoutua Suomeen ja työllistyä. He eivät myöskään valita Suomen "rasismista" toisin kuin Kelan monikulttuurisesti rikkaat elätit.
Hieno mies. Harmi, että kuoli kuin koira.
USA (Clinton etc) ja NATO on ystäviämme. Niiden takia kaikki tämä on täällä nyt
Haha! Nato saa jäsenyydestä miljardeja + pääsee lähemmäksi Venäjää. Kyllä suomalaiset elää pusikossa 😁 ei mitään ymmärrystä suurvalloista. Ne ovat mahtivaltoita, Suomi pikkuinen präntti kartalla 😁
Siellähän se repsotteli aamulla Hämeenpuistossa. Ei ole kansaa yhdistävä vaikutus tällä ehdokkaalla.
Minä olen vassari enkä ole repimässä kenenkään vaalijulisteita :)