En jaksa enää yläkerrassa asuvien pentujen
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois, ei siinä muu auta. Mä muutin, ja nyt saa olla kotona rauhassa! Ei ahista enää.
Jos olisin vuokralla muuttaisin, mutta tämä oma koti pitäisi myydä ensin. Melskaajat ovat sijoitusasunnossa vuokralla. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen kakara olet AP itsekin ollut, et vaan muista siitä mitään. Joten tur pa tukkoon.
Me ainakin minun lapsuudessa oltiin ulkona päivät, en tiedä miksei nykyisin
Vierailija kirjoitti:
Pelkään noita melskaavia naapureita, isä joku irakilainen. Ap.
Meillä persu pennut möykkää... Vanhemmat ryyppää ja tappelee..
Kerrostaloläävissä on ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen kakara olet AP itsekin ollut, et vaan muista siitä mitään. Joten tur pa tukkoon.
Me ainakin minun lapsuudessa oltiin ulkona päivät, en tiedä miksei nykyisin
Eikä todellakaan juostu ja remuttu edes omakotitalon sisätiloissa ihan jo turvallisuussyistä. Nykyään ei ilmeisesti lapsille voi sanoa ei. Juoksevat hullun lailla, välillä joku kaatuu, satuttaa itsensä ja karjuu täyttä kurkkua. Ja hetken kuluttua sama meno jatkuu. Eikö nuo vanhemmat opi mitään?
Nykyvanhemmat on niin velttoja ettei käytöstapoja lapsille opeta. Jos haluaa hyppiä ja juosta niin mennään ULOS. sisällä ei hypitå tai juosta
Sellasta se kerrostalossa asuminen on. Lapsia ei voi kahlita patteriin kiinni. Lapsista lähtee aina vähän ääntä. Kannattaa muuttaa omakotitaloon niin saa elää rauhassa. Mua ei kyllä itseäni häiritse äänet yläkerrassa. Mua taas enempi ahdistaa jatkuva täysi hiljaisuus ja niin etten näkisi ihmisiä tai kuulisi muiden ihmisten ääntä moneen kuukauteen. Asuisin jossain erämaassa yksin.
En ymmärrä näitä naapureista valittajia. Ei nyt niin heikkohermoinen saa olla, että normaali elämä ärsyttää.
Vai että lapset ulos pakkaseen koko päiväksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään noita melskaavia naapureita, isä joku irakilainen. Ap.
Meillä persu pennut möykkää... Vanhemmat ryyppää ja tappelee..
Viikingit ne elää meidän joukossa edelleen. Joskus yli tuhat vuotta sitten he olivat sotureita ja maailma meni heidän tahdilla.
He olivat menestynein ihmistyyppi maapallolla. Ehkä ajat muuttuu ja tulee uusi viikinkien aikakausi.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se kerrostalossa asuminen on. Lapsia ei voi kahlita patteriin kiinni. Lapsista lähtee aina vähän ääntä. Kannattaa muuttaa omakotitaloon niin saa elää rauhassa. Mua ei kyllä itseäni häiritse äänet yläkerrassa. Mua taas enempi ahdistaa jatkuva täysi hiljaisuus ja niin etten näkisi ihmisiä tai kuulisi muiden ihmisten ääntä moneen kuukauteen. Asuisin jossain erämaassa yksin.
Tuntikausien juokseminen ja hyppiminen ei ole vähän ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ette koskaan ole oleet lapsia?Pahimat lapisista ja nuorista vaittajat on ne.Joiden omat lapset ja nuoret olivat ongelma kerostalossa.Niin kaunasia että kaikesta sytävät lapsia,nuoria.Miksette muuta rivarieihin,,luhtitaloihin, niitäkin on Hekalla ja Lumo vuokra taloina saatavilla?
Pahimmat metelöivät kakaraperheet ovat sellaisia, joissa kädettömät vanhemmat eivät osaa alkeellisestikaan kasvattaa lapsiaan, koska ovat usein itse vielä tyhmempiä kuin pienet kakaransa.
Lapsiperheet naapurissa ovat helvetistä. Tai ainakin kädettömien ja typerien vanhempien sellaiset.
nauttikaa kerrostalo elämästä köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Kun olisivatkin edes köyhän asumuksia, mutta maksavat moninkertaisesti enemmän kuin sinun hevonperseessä sijaitseva homemörskäsi.
Minua niin säälittää, kun suurperheellä on nyt vauva ja pieni kaksivuotias aina itkee surkeasti, kun joutuu kävellä tuhrustumaan viimeisenä lumihangessa, kun perhe tulee jostain. Ja parkuu kovaa, kunnes panevat oven kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntikausien juokseminen ja hyppiminen ei ole vähän ääntä.
Ei todellakaan ole, vaan suorastaan sietämätöntä meluterroria.
Vierailija kirjoitti:
Lause on tapana aloittaa isolla alkukirjaimella. Lisäksi kannattaa kerrata yhdyssanoja.
Ei se muutto aina ole kestävä ratkaisu. Ties millainen möykkä-perhe siellä uudessa asunnossa on naapurina tai myöhemmin muuttaa naapuriin, jos et omakotitaloon muuta.