Horoskooppimerkki kaksonen
Sama kysymys kuin tuolla toisessa horoskooppi-ketjussa: Mitä ajatuksia tästä merkistä?
Kommentit (22)
Pitäisikö tehdä muistakin horoskoopeista, niin voitaisiin haukkua kaikki merkit.
Kansinaamainen flirttailija. Kyläluuta.
Olen aurinko ja kuu kaksonen, en ole ikinä pettänyt kumppaniani, olen introvertti luonteeltani.
N40
Täällä myös introvertti kaksonen. Olen juuri ja juuri härän ja kaksosen rajoilla syntynyt. En ole mikään tuuliviiri vaan vakaa ja harkitseva.
Kaksinaamainen teeskentelijä, saita.. Odottaa aina kehuja..
Minä olen aurinkomerkiltäni kaksonen ja nousevalta merkiltäni skorpioni. Aika ristiriitainen yhdistelmä. 😳
Todella sosiaalinen. En tiedä mistä kaksonen löytää omaa aikaa, mutta usein on joka luukusta kaveria ja toveria tulossa. Vai itse menossa. Toisaalta vaihtaa epämieluisat toiseen, viihtyy itseään nuoremmassa seurassa. Matkustelee. Joku kaksonen voi sanoa aika suoraan että "olet hullu", toinen loukkaantuu ja ei tavata enää ikinä. Talvella kutoo jotain puikoilla. Sattaa juoruta salaa. On varmasti erilaisia kaksosia, tämä oli vain yhdestä saatu vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Todella sosiaalinen. En tiedä mistä kaksonen löytää omaa aikaa, mutta usein on joka luukusta kaveria ja toveria tulossa. Vai itse menossa. Toisaalta vaihtaa epämieluisat toiseen, viihtyy itseään nuoremmassa seurassa. Matkustelee. Joku kaksonen voi sanoa aika suoraan että "olet hullu", toinen loukkaantuu ja ei tavata enää ikinä. Talvella kutoo jotain puikoilla. Sattaa juoruta salaa. On varmasti erilaisia kaksosia, tämä oli vain yhdestä saatu vaikutelma.
Itse olen todella antisosiaalinen kaksonen. Viihdyn yksin.
Olen kaksikätinen (molempikätinen) kaksonen. INTJ. Kyllä rumaa naista voi pettää, ei se suuri synti ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aurinkomerkiltäni kaksonen ja nousevalta merkiltäni skorpioni. Aika ristiriitainen yhdistelmä. 😳
Upea yhdistelmä on, mieti Nicole kidman ja Clint eastwood.
Aika tylyjä kommentteja alkuun. Lainatakseni:
"Kaksosia moititaan usein kaksinaisuudesta heidän nopeasti vaihtelevien mielipiteidensä vuoksi, mutta kysymyksessä on puhdas ja vilpitön uteliaisuus, joka ei ehdi murehtia eilisen päivän puheita."
"Kaksoset ovat herkkiä ja taipuvaisia syvälliseen ajatteluun. He kykenevät tarvittaessa suureen myötätuntoisuuteen. He saattavat olla myös äärimmäisen äkkipikaisia ja itsekkäitä. Muut ihmiset kunnioittavat heitä suuresti, vaikka joskus he joutuvatkin ristiriitaan vanhempien tai johtavissa asemissa olevien ihmisten kanssa. He ovat toisinaan sangen päättämättömiä, mikä saattaa johtaa puutteellisiin ja hätäisiin ratkaisuihin tai sitten pätevämpi ratkaisu löytyy liian myöhään. Kaksoset ovat myös rauhattomia ja joskus jääräpäisiä. He ovat epäluuloisia, mutta rohkeita ja voimakkaita."
Kaksoset on uskollinen kumppanilleen, vaikka tykkääkin flirtistä ja huomiosta. Hyvin rehellinen ja luonnollinen merkki, ei esitä mitään ja usein introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todella antisosiaalinen kaksonen. Viihdyn yksin.
Ikävä kyllä antisosiaaliset ei aina ole yksin vaan siitä käytöshäiriöstä saa ympäristö osansa.
Uskoo omiin totuuksiinsa ja tulkitsee asioita aivan omalla tavallaan. Osuu sitten puolet ajasta napakymppiin ja toinen puoli menee täysin hutiin. Mikä ei kaksosta hävetä yhtään, jatkaa samalla tavalla. Jos haluaa luoda "vaihtoehtoisia totuuksia" kannattaa laittaa kaksonen asialle.
Monissa kaksosissa tuntuu olevan tosiaan kaksi (tai enemmänkin) erilaista puolta. Tämä tekee heistä monipuolisia, ja myös vähän ennustamattomia. Tuntemistani kaksosista moni on introvertti, jotka kuitenkin sopivassa tilanteessa ovat loistavia seuramiehiä ja -naisia. Ottavat kaikki huomioon ja pystyvät keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta.
Välillä ollaan kiinnostuneita siitä, välillä tuosta ja välillä jostain kolmannesta. Moni tuntemani kaksonen on muuten muuttanut tosi usein. Vaihtavat maata, kaupunkia ja työpaikkaa helposti.
Ovat puheliaita, avoimia, nuorekkaita ja ei-pitkävihaisia. Mielipiteet voi vaihtua eikä kannata olettaa että jos kaksonen on kerran tehnyt jotain, se pätisi jatkossakin.
Itse olen huomannut tulevani hyvin toimeen tämän merkin kanssa. Olen itse vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Monissa kaksosissa tuntuu olevan tosiaan kaksi (tai enemmänkin) erilaista puolta. Tämä tekee heistä monipuolisia, ja myös vähän ennustamattomia. Tuntemistani kaksosista moni on introvertti, jotka kuitenkin sopivassa tilanteessa ovat loistavia seuramiehiä ja -naisia. Ottavat kaikki huomioon ja pystyvät keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta.
Välillä ollaan kiinnostuneita siitä, välillä tuosta ja välillä jostain kolmannesta. Moni tuntemani kaksonen on muuten muuttanut tosi usein. Vaihtavat maata, kaupunkia ja työpaikkaa helposti.
Ovat puheliaita, avoimia, nuorekkaita ja ei-pitkävihaisia. Mielipiteet voi vaihtua eikä kannata olettaa että jos kaksonen on kerran tehnyt jotain, se pätisi jatkossakin.
Itse olen huomannut tulevani hyvin toimeen tämän merkin kanssa. Olen itse vaaka.
Voin allekirjoittaa täysin. Kaksoset ei jämähdä paikalleen ja siksi mielipiteet jne voivat muuttua elämän myötä. Monipuolinen ja ikinuori merkki, uteliaita ovat hyvässä ja pahassa. Taipumusta melankolisuuteen, mutta luova ja yllättävän syvällinen, sekä introvertti merkki. Useat kaksoset tykkäävät huomiosta, mutta jos löytävät rakkauden niin pitävät siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jaa pettäjä kaksonen
Kukaan muu horoskooppi ei tietenkään petä... 😏 kaksoset on uskottomia vain epävarmassa elämäntilanteessa jos eivät tiedä mitä haluavat (nuorina,!) tai jos heitä ei rakasteta ja kohdella hyvin. Suurin osa kaksosista kokee empatiaa ja siksi ei petä. Se että merkki on monipuolinen, ei tarkoita kaksinaamaisuutta. Jos kokevat olevansa vailla rakkautta, lähtevät ja etsivät toisaalta. Eivät petä niin usein kuten moni muu merkki.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mun lähipiirissä on kaksonen joka rakastaa kehuja (kukapa ei?) mutta ei teeskentele eikä ole kaksinaamainen. Joitain ilmeisesti ottaa pattiin että joku on luonnostaan hurmaava ja vetovoimainen😉
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset on nimenomaan tuhlaileva, ainakin asioihin mitä haluavat. Ja rehellinen, mutta mieltään joskus muuttava.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaksikätinen (molempikätinen) kaksonen. INTJ. Kyllä rumaa naista voi pettää, ei se suuri synti ole.
Eroa siitä rumasta naisesta ja anna hänelle mahdollisuus löytää hyvä ja rakastava mies.
Jaa pettäjä kaksonen