Miksi kukaan tekee ruokaa itse kotona?
Kun ne ruoat voi tilata myös valmiiksi tehtynä Woltilla tai Foodoralla? En ymmärrä.
Kommentit (45)
Johan on kaupunkilaistollolla ihmettelemistä.
mummu Karjalasta
Koska tykkään kokata itte. Eikä tääloo mitään wolttia 😅
ei oo rahaa tai halua maksaa niin paljoo. Halvemmalla pääsee jos ite tekee, tajuatko?
1. Saa parempaa ruokaa.
2. Saa halvempaa ruokaa.
3. Kaikkialla ei edes toimi woltit ja foodorat.
Wolt on kallis ja ainakin omalla alueella aika yksitoikkoinen (pizza, kebab, sushi, kiinalainen).
Sairaat ja työttömät joutuvat tekemään itse aina ruuan. Kipeänä se ei onnistu, jos on tarpeesi kipeä. Iäkkäillä myös hankala saada, jos on joku vaiva.
Uusavuttomat nyhveröt tilaavat woltista.
Mikä pelle tämäkin ap taas on? Kyselee tyhmiä ihan huvikseen.
En halua tukea epäeettistä halparuoan kotiinkuljetusta, koska se tuhoaa ympäristöä, lisää ruuhkia, tappaa ison osan ns. oikeista ravintoloista ja hyödyntää riistosopimuksia.
Kun teen ruoan itse, tiedän mistä raaka-aineista se on valmistettu ja saan ravintolaruokaa paremmat ateriat perheelleni murto-osalla ravintolassa syömisen hinnasta.
Itse tehty on aina parempaa. Käyn ravintolassa jos haluan passaamista. Eihän se ole yhtään sama asia, tilata kotiin.
1. En halua että valkoiset silmämunat koskee ruokaani, edes siihen pakettiin.
2. wolt / foodora ei liiku tällä alueella.
3. En ole uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, mistä wolttaat kunnon karjalanpaistin, merimiespihvit tai vaikka perunamuusin ja lihapullat?
Miksi kukaan haluaisi syödä sellaista? Eri
Tuskinpa erikoisruokavalioita allergisille löytyy mistään? Itse kun tekee, saa varmasti turvallista ja terveellistä ruokaa. Ja halvemmalla!
Pidän siitä enemmän, kun teen ruokaa itse
Saa edullista ja hyvää ruokaa tekemällä ite.
Tiedän ainakin mitä syön. Kuulemma valmisruoan salaatissa ollut miehen spermaa ym. mikä ei ruokaan kuulu.
RAHA RATKAISEE, RAHA RATKAISEE, USOTSIE ???
Tiesittekö, että teidänkin kaupungistanne häviää tänä vuonna useita ravintoloita Woltin takia? Lähtee siis kunnasta taas yksi veronmaksajayritys ja kuntalaisten työllistäjä, yrittäjä joutuu joko muuttamaan muualle tai muuttuu tuottavasta kuntalaisesta saamapuolelle. Ja kotikuntasi köyhtyy taas hieman.
Tällaista kehitystä pidät yllä joka kerta, kun laskuuttasi tilaat ruoan riistofirman kautta. Mutta mitäpä aloittajan kaltaiset sellaisesta piittaavat! Sossun rahoilla on kiva tilailla niin kauan kuin niitä riittää.
Kerropa, mistä wolttaat kunnon karjalanpaistin, merimiespihvit tai vaikka perunamuusin ja lihapullat?