Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on 20 juustohöylää, massiivipuiset tyylihuonekalut ja me rakastellaan 6-10 krt/vrk

Vierailija
09.01.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
2/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä olla pitää. Ulkona on oma kontti käytetyille tiskiräteille. Sinne heitän myös päivittäin joka kolmas tunti vaihtamani uudenkarheat farkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
4/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuttomiehillä töitä noiden massiivipuisten Ikea tyylihuonekalujen kanssa.

Sit mulla supermegameloonitissit DDD75

Vierailija
5/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies ja lapset kans ja meille on tulossa taas yksi lapsi lisää. Me halutaan suurperhe.

Vierailija
6/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina mukanani 20 kg selkäreppu, ettei ettei tuulepuuskat tartu tisseihini ja humpsauta minua permantoon.

Vierailija
7/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän kerjäsit. En käsitä mitä marmatat.

Vierailija
8/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken toiseen ketjuun kirjoittamani viesti:

" Se päivä jonka listasin, oli poikkeuspäivä, koska mies lähti silloin aamulla pidemmälle työmatkalle ulkomaille jne...

Tiesin, etten pääse lenkille seuraavana päivänä, enkä moneen päivään...

Tiesin, että kotityöt kuuluvat minulle 100% sen ajan kun mies oli työmatkalla.

Lapset olivat levottomia, koska isä lähti työmatkalle ja lapsilla oli ollut isin kanssa edellis iltana mukavat leikit, joita olisivat halunneet jatkaa seuraavanakin päivänä.

Asuimme silloin omakotitalossa, jokainen joka asuu omakotitalossa voi ehkä ymmärtää että siellä on helpompi ulkoilla kuin lähteä kerrostalosta raahautumaan lähimmälle puistolle (tiedän sen, koska asumme nyt kerrostalossa ja ulkoilut ovat harventuneet/pidentyneet). Kyllä 20minsassa ehtii omalla virikkeellisellä pihalla touhuta sen verran aktiivisesti, että kerkee tulla lapselle hiki ja jano (siispä sisälle). Kun lapset osaavat itse pukea suht nopsaan (haalari, kengät, pipo, kaulaliina, kengät) en näe tässä suurempaa ongelmaa.

Tiedätkö, että jos on kumppaninsa kanssa todella seksuaalinen ja aktiivinen, niin elämä voisi olla pelkkää seksiä. Miten se onnistuu lapsiperheessä? Hyvin, koska molemmat haluamme seksiä!

Usein myös ennen kuukautisia saa innokkaan puuskan siivota, tehdä asioita jne.. se oli se päivä.

Tänään olemme olleet lähinnä sisällä ja laiskotelleet. Tämä on ollut tämä päivä (tosin kellosta kun katsoo, niin se oli eilinen). Tänään 9.1 uusi päivä, en tiedä vielä miten se menee, se on sen ajan murhe.

P.S Jos en tykkäisi tästä kotiäidin duunista (virikkeitä lapsille, kodin siivoamista sinä aikana kun lapset voisivat olla tarhassakin, lapsille ruokaa jne) en varmaan olisi kotiäitinä enkä odottaisi neljättä lasta, enkä haaveilisi suurperheen kotiäidistä.

Tämä on minun elämääni - elämää josta haaveilin jo lapsena. Olen kuin luotu suurperheen kotiäidiksi. Tehokkuus lähtee omasta halusta, motivaatiosta ja rakkaudesta lapsiin, mieheen ja kotiin.

Mikä saa ihmisten puhumaan paskaa minun elämästäni? Se, ettei itse saa tehtyä päivän aikana mitään? Vai halu olla vain ilkeä toiselle ja pahoittaa toisen mieli?

Emme me ihmiset ole samanlaisia. Kyllä jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää ja jotain huonoa. En minäkään osaa laulaa, enkä tykkää tiskata, enkä uskaltaisi koskaan ajaa autoa, olen aivan liian herkkäkin. Sinussakin on varmasti paljon hyvää, mutta tiedätkö mitä kaikkea hyvää? Ota selvää, jos et tiedä :) Vietä yksi päivä, jolloin koitat tehdä monenlaista, katso onko sinusta siihen. Jos ei, loistat varmaan jossain muussa jutussa?! :)"

Elämää on erilaista. Miksi voisi olla tyytyväinen omaan elämäänsä. Mene AP nukkumaan ja herää aamulla iloisin mielin ja koita tehdä päivän aikana paljon hyviä töitä, mistä saat hyvän mielen. Ei tarvitse sitten ilkeillä muille, kun on niin huono omatunto ja paha olla.

Vierailija
9/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN:

10kk aina pilkannut

Vierailija
10/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun on niitä 2, ja toinen vain pölyttyy nurkissa silloin kun naapurin kehitysvammainen penska ei viiltele itseään sillä.

Vierailija
11/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tutulla on kehitysvammaiset maailman ihanimmat kaksoset. haista paska, 15. sulle jos jollein sietäis tapahtua elämässä jotain ikävää.

Vierailija
12/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on maailman ihanin ja asuu lasipallossa suojassa pahalta maailmalta. Ihan siltä varalta, ettei kukaan pääse vittuilemaan, jottei pikkuinen vallan luulisi olevansa normaali ihminen.

Vierailija
13/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain oman juustohöylän sellaisen metallisen missä on musta muovinen kahva..huoh..sellanen olisi vaan niin hieno. Olisi kiva sillä sitten tehdä tasapaksuja siivuja kirkolta saamaastani emmental juustostani.

Vierailija
14/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

------->

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän