Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laillista laittaa keräys nettiin itselle?

Vierailija
14.01.2024 |

Siis joku tällänen Gofundme tai mitä niitä on? Voisin laittaa että etsin rahoitusta että pysyn hengissä, kun Orpo Ja Purra kiduttaa ihmisiä kallliiissa Suomessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laitaa 200 000 euroa ja antaisin puolet antaa jollekin toiselle jota kidutetaan.. Palkinnoksi lahjoittajat saisivat vaik minun pyllykuvia.

Vierailija
2/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laillista. Vaatii rahankeräysluvan ja sitä et omaan pummimiseesi saa. Sen sijaan suosittelen, että menet töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumivyörykeissin yhteydessä opimme, että pienkeräys ei vaadi lupaa vaan ainoastaan ilmoituksen. Pienkeräyksellä voi kerätä 10000€. 

Vierailija
4/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole laillista. Vaatii rahankeräysluvan ja sitä et omaan pummimiseesi saa. Sen sijaan suosittelen, että menet töihin.

Miten ne muut sitten saa? Kyl varmasit netissä on jotain johon voi laittaa keräyksen yksityishenkilö pystyyn. Vaik joku näist..

Givebutter.Donorbox.Classy.Fundly.Snap! Raise.FundRazr.Bloomerang.DonorPerfect.

Vierailija
5/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumivyörykeissin yhteydessä opimme, että pienkeräys ei vaadi lupaa vaan ainoastaan ilmoituksen. Pienkeräyksellä voi kerätä 10000€. 

Se vaatii pienkeräysilmoituksen ja sille on omat kriteerinsä. Et voi siis järjestää pienkeräystä itsellesi siksi, että olet tottunut tähänkin asti elämään muiden rahoilla ja nyt ahdistaa, kun sosiaaliturvaa ei saakaan enää yhtä ruhtinaallisesti kuin ennen.

Vierailija
6/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näillä pressaehdokkailla ollut avustushakemukset vetämässä? Täytyyhän sen olla laillista.

Vierailija
7/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai no tällänen 10 000e pienkeräyksen voisin kokeilla. ajattelin että voisin kerätä kylmissään oleville linnuille rahaa.. Tietysti itse otan hallintokuluja ja sun muita järjestylykuluja 9995,- euroa ja 5 euroa menee siemeniin että linnut pysyy kunnossa.

Vierailija
8/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaatii pienkeräysilmoituksen ja sille on omat kriteerinsä. Et voi siis järjestää pienkeräystä itsellesi siksi, että olet tottunut tähänkin asti elämään muiden rahoilla ja nyt ahdistaa, kun sosiaaliturvaa ei saakaan enää yhtä ruhtinaallisesti kuin ennen.

eihän sitä ole ikinä saanut ruhtinallisesti, kuin ehkä jotku kenellä on lapsia. EIks ne saa suuret korotukset siihen perustukeen.. ja eiks jotku tuhansia tienaavat saa jotenkin asumistukia huijattua laillisesti itselleen.. en tiedä noista..

Vierailija
9/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos jokainen suomalainen antaisi vain yhden euron niin minä saisin ihmisarvoisen elämän. Jotenkin ei yllätä kun tuokin on lailla kielletty. Mitä se haittaa jos ihmiset vapaaehtoisesti antaa euron tai 10 euroa? Sponsoroihan jotkut tuhansia euroa yhden juopotteluun. En ole ap mutta idea olisi ihan hyvä. Rahan keräys mun hyväksi olen kiitollinen joka centistä.

Vierailija
10/10 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos jokainen suomalainen antaisi vain yhden euron niin minä saisin ihmisarvoisen elämän. Jotenkin ei yllätä kun tuokin on lailla kielletty. Mitä se haittaa jos ihmiset vapaaehtoisesti antaa euron tai 10 euroa? Sponsoroihan jotkut tuhansia euroa yhden juopotteluun. En ole ap mutta idea olisi ihan hyvä. Rahan keräys mun hyväksi olen kiitollinen joka centistä.

Ajattele jos jokainen suomalainen antaisi jokaiselle suomalaiselle yhden euron, niin kaikilla olisi n. 5 300 000 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan