Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos työtön ei voi tehdä vapaaehtoistyötä niin sekin homma jää työllisten tehtäväksi!

Vierailija
14.01.2024 |

Jotenkin omituista kun vapaaehtoistyötä ei voi työtön tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä, mutta ei sellaisessa hommassa mihin myös palkataan ihmisiä. Ihan hyvin voi lla spr:n ystävätoiminnassa tai muussa, jossa ei ole palkattua väkeä. 

Vierailija
2/6 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus vapaaehtois töissä festareilla. Työkkäri sai tietää siitä ja sanoivat että tuet katkee jos jatkan. Eipä saa tehdä mitään työtä näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitäisi muuttaa. Jos ihmisellä on aikaa ja kykyä tehdä vapaaehtoistyötä niin ilman muuta se on parempi kuin ei mitään. 

Vierailija
4/6 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus vapaaehtois töissä festareilla. Työkkäri sai tietää siitä ja sanoivat että tuet katkee jos jatkan. Eipä saa tehdä mitään työtä näköjään.

Siksi ei saa, kun festareilla on sitä palkattua väkeäkin. Tulee kiusaus vähentää palkattuja ja ottaa vapaaehtoisia tilalle. 

Vierailija
5/6 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö halutaan kanavoida työvoimakoulutusten kautta. Siellä olisin saanut puolen vuoden työstä alan "koulutuksen" ja 9 euron kulukorvauksen päivässä. Ehdin niin pitkälle siinä huijauksessa, että sain koulutussuunnitelman nähtäväksi. Olisin voinut helposti itse mennä sen kouluttamaan ja samalla tehdä ilmaista työtä työkkärin asiakasyritykselle. On se himmeli tämäkin. Ihme etten saanut karenssia kun kieltäydyin kunniasta, olisiko ollut turhan tarkkaan laskettu siinä ilmoituksessa itse kunkin hyödyt :D

Vierailija
6/6 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä kunhan pitää huolen ettei työkkäri saa tietää siitä. Samoin voi lomailla ulkomailla kunhan työkkäri ei saa tietää siitä.