Voitin vedonlyönnistä 2000€, saako Kela tietää tästä jos nostan äkkiä käteiseksi ja muokkaan tuon tiliotteesta pois?
Voitin vedonlyönnistä 2000€, saako Kela tietää tästä jos nostan äkkiä käteiseksi ja muokkaan tuon tiliotteesta pois?
Olen toimeentulotuella enkä halua että tuo miinustetaan tuista.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
"Tiliotteelta pitää näkyä tilinumero, tilin omistaja, tilin alku- ja loppusaldo, tilin käyttötarkoitus, katkeamaton tilitapahtumaluettelo sekä tieto, miltä ajalta tiliote on."
https://elamassa.fi/kela-palvelee/mita-kela-tekee-tiliotteillasi/
Kuten aiemmin jo mainittiin, pidä voittosumma siellä veikkaustililläsi, kunnes et enää ole tukiasiakas.
Itse asiassa tuokin että pitää rahat veikkaustilillä ilmoittamatta niitä on myös petos. Mutta näyttäisi 99% prosenttia tukia nauttivista pilaavan lopun 1% maineen. Näin kaikki tukien nostajat tulee leimatuksi rikollisiksi huijareiksi.
tuilla elävät luuserit taas vauhissa
Digitaalinen raha tulee poistamaan mahdollisuuden kikkailla tuloilla, ei enää pysty saamaan käteistä rahaa lahjana ja keskuspankin digitaaliset rahat tilillä näkyvät suoraan Kelalla.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kelapetosten määrän ja miten niistä narahtaa yksi jos toinenkin itseään hyvinkin ovelana pitänyt. Näen työssä aitiopaikalta.
Liian harva kuitenkin narahtaa. Nämä käteisenä rahaa säästävät huijarit ovat niitä yleisimpiä jotka eivät kärähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kelapetosten määrän ja miten niistä narahtaa yksi jos toinenkin itseään hyvinkin ovelana pitänyt. Näen työssä aitiopaikalta.
Liian harva kuitenkin narahtaa. Nämä käteisenä rahaa säästävät huijarit ovat niitä yleisimpiä jotka eivät kärähdä.
Jos niistä roposista onnistuu säästämään mitään, nostan vaan hattua. Mutta nämä tulonsa valehtelijat kyllä jäävät kiinni.
Hyvä kun narahtaa! Mulla on vähän säästöjä niin en saa tukia. Joskus vaan miettinyt et oisko kuitenkin pitäny ryypätä kaikki rahat, nyt sitte sais tukia?
Ei oo Kelan henkilökunnalla vaikea työ, jos tukihuijarit on noin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun narahtaa! Mulla on vähän säästöjä niin en saa tukia. Joskus vaan miettinyt et oisko kuitenkin pitäny ryypätä kaikki rahat, nyt sitte sais tukia?
Säästöt eivät vaikuta ensisijaisiin tukiin.
Muistan kun itse hain aikoinani toimeentulotukea. Tililläni oli yli 5000€, mutta olin mielestäni oikeutettu toimeentulotukeen koska olin säästänyt näitä rahoja 2 vuotta. Muokkasin vain tiliotettani, eivätkä ikinä huomanneet.
Miten tuosta muka voisi jäädä kiinni? Pyyhkii vaan ne pari nollaa tiliotteesta pois ja varmistaa, että peittoväri on samaa värikoodia kuin tausta, niin tekoälykään ei pysty sanomaan onko tiliotetta käsitelty. Kelalla on muutenkin satoja tuhansia hakemuksia käsiteltävänä, eivät takuulla ala syynäämään papereita millään rikostutkijan tarkkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset antaa neuvoja siitä, miten voiton saa lunastettua ilman, että se näkyy tilillä? Ei ihme, että etuuksia joudutaan leikkaamaan, kun ihmiset ei tee muuta kun huijaa ja nostaa rahaa valtion kassasta ilman, että on edes tarvetta. Ennen oli kunnia-asia elättää itse itsensä ja etuuksien hakeminen oli ihan vihoviimeinen juttu. Nykyään kilpaillaan siitä, kuka huijaa parhaiten ja vetää isomman potin etuuksia.
Tämä on yksi niitä ongelmia, joita seuraa siitä, kun valtio ei enää tunnusta olevansa kaikkien jäsentensä asialla. Lojaalisuutta ei silloin ole ylöspäinkään. Suomalainen kuuluisa rehellisyys on saavutettu etu, joka on toimivan yhteiskunnan tulos, ja joka ollaan menettämässä. Sitten ollaan epärehellisiä kyräilijöitä. Ai miten ihana tulevaisuuskuva tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Digitaalinen raha tulee poistamaan mahdollisuuden kikkailla tuloilla, ei enää pysty saamaan käteistä rahaa lahjana ja keskuspankin digitaaliset rahat tilillä näkyvät suoraan Kelalla.
Sitten sen rinnalle tulee kahvipakettitalous. Mikäs siinä, mennään siihen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustellaan asiasta sitten kun olet muutaman kuukauden nähnyt nälkää yhteiskunnan virheen takia. Jokaisella on oikeus ja velvollisuuskin perusturvallisuudentunteeseen.
Älä käytä kuvanmuokkausta vaan tallenna se tiliote pdf, word-tiedostona. Sitten voit siinä poistaa sen voiton kokonaan, tallenna sen jälkeen taas takaisin word tiedostoksi.
Sen jälkeen voit vielä pyyhkiä mahdolliset muutostiedot sen filen historiatiedoista.
Itsellä oli pitkän oleskelun myötä oikeus Hong Kongissa pankkitilin avaamiseen.
Sinne edelleen vastaanotan maksuja kaikista eri lähteistä mukaan lukien sukulaisten lahjat, pimeiden työkeikkojen laskutukset sekä muut tarvittavat kaupankäynnit.
Suomalaiselle Handelsbankenin tilille otan Kelan tuet ja tiliote on aina siisti sekä moitteeton.
Kiinnijäämisen riski on 0% eikä vähääkään kiinnosta jonkun lihavan kokoomuslaisen ruikutus. Tällä järjestelyllä voin elää hyvää elämää taloudellisesti ja talous on aina turvattu.
Voin myös ostella mitä huvittaa tai myydä omaisuutta ja ottaa maksun tilille ilman pelkoa. Se on sen arvoista.
Help!
Ottaahan kela menona huomioon kun joudun siirtää pelitilille 20e et saan pelattua?
Vierailija kirjoitti:
Tai jos et olisi henkisesti vajaa, olisit nostanut ne käteiseksi tai vaikka binancen bitcoin-lompsaan johon kiinni mastercard.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Ne Kelaan lähetetyt tiliotteet tsekataan ohjelmallisesti väärennösten takia. Kun menet kuvankäsittelyohjelmassa sitä muokkaamaan, niin jäät taatusti kiinni. Ja oikeinhan se on. Menee tuet ja päälle saat petossyytteen ja tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Ne Kelaan lähetetyt tiliotteet tsekataan ohjelmallisesti väärennösten takia. Kun menet kuvankäsittelyohjelmassa sitä muokkaamaan, niin jäät taatusti kiinni. Ja oikeinhan se on. Menee tuet ja päälle saat petossyytteen ja tuomion.
Olen Kelassa töissä ja voin kertoa tämän olevan pötypuhetta. Tiliotteet katsotaan läpi ihan vaan hakemuksen käsittelijän toimesta, eikä siihen todellakaan käytetä kauaa aikaa.
onneks normaali ihmisen tilille voi tulla rahaa ni ei tollasii ongelmii.