Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne heitän täyden kynsilakkapullon jota en käytä??

Vierailija
13.01.2024 |

Tuttunikaan ei halunnut.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esihenkilöllesi.

Vierailija
22/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpputorille veisin, jos ei ole vanhentunut. Vanhentuneen veisin ongelmajätekeräykseen.

Kirpputorin pöytävuokra on useita kymppejä. Sekajätteeseen niin kauan kuin vaarallisen jätteen pisteitä ei järjestetä lisää vaikkapa markettien yhteyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät kynsilakkaa? Miksi? Miksi? Miksi? Minä rakastan naisia jotka ovat luonnollisia. Joiden pimpeissä on karvat ja luonnolliset kusenhajut.

M55

Kiinnostaakin paljon mitä SINÄ rakastat :D

Vierailija
24/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa pullo ja anna sen kuivua.

Täysin tyhjän tai kokonaan kuivunutta kynsilakkaa sisältävän kynsilakkapullon saa laittaa lasipakkauksiin.

Ihana terveysteko itselle hengitellä niitä kynsilakan liuotinhuuruja kotona sen kuivuessa.

Tyhmältähän se tuntuu lähteä roudaamaan jotain yhtä kynsilakkaa kierrätyspisteelle. Itse olen kasannut kotoa kaikki, mitä en enää käytä ja vienyt kerralla. Myös monet maalit, puhdistusaineet, paristot, hiuslakka jne. on ongelmajätettä. Olisi kätevää, jos taloyhtiön roskisten yhteydessä olisi joku oma keräyslaatikko näille, varmaan silloin useampi lajittelisi ne eikä heittäisi sekajätteeseen!

Vierailija
25/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin laitetaan pussinsulkija joka on osittain muovia ja osittain metallinen. Muuten se menee sekajätteeseen jos ei tiedä.

Vierailija
26/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen kynsilakka on helposti syttyvää, joten se kuuluu vaarallisiin jätteisiin. Jätä korkki auki ja anna kuivua, niin sitten voit laittaa sekajätteeseen.

Vierailija
27/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat sisällön paperinpalan päälle, sitten se paperi ja avoin pullo sekajätteen sekaan ja ulos.

Vierailija
28/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna esihenkilöllesi.

😂

Vierailija
29/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo sisältö ja heitä pullo seinään

Vierailija
30/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lidlin hyllyyn, kyllä se sieltä häviää kuin itsestään.

Vierailija
31/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät kynsilakkaa? Miksi? Miksi? Miksi? Minä rakastan naisia jotka ovat luonnollisia. Joiden pimpeissä on karvat ja luonnolliset kusenhajut.

M55

Kiinnostaakin paljon mitä SINÄ rakastat :D

Ei sinun pidä kiinnostua mistään muusta kuin kivusta.

M55

Vierailija
32/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitat sisällön paperinpalan päälle, sitten se paperi ja avoin pullo sekajätteen sekaan ja ulos.

-Valutat-  autocorr 

Vierailija
33/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin tyhjän tai kokonaan kuivunutta kynsilakkaa sisältävän kynsilakkapullon saa laittaa lasipakkauksiin.

Ihana terveysteko itselle hengitellä niitä kynsilakan liuotinhuuruja kotona sen kuivuessa.

Tyhmältähän se tuntuu lähteä roudaamaan jotain yhtä kynsilakkaa kierrätyspisteelle. Itse olen kasannut kotoa kaikki, mitä en enää käytä ja vienyt kerralla. Myös monet maalit, puhdistusaineet, paristot, hiuslakka jne. on ongelmajätettä. Olisi kätevää, jos taloyhtiön roskisten yhteydessä olisi joku oma keräyslaatikko näille, varmaan silloin useampi lajittelisi ne eikä heittäisi sekajätteeseen!

Voi sen laittaa vaikka ulos huuruamaan.

Vierailija
34/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sniffaat ja heität sekajätteisiin. Eiks niin.

Vierailija
35/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkästi syttyvät aineet ovat paloturvallisuusriski. Siksi niille ei ole keräyspisteitä jokaisen talon roskiksessa.

Vierailija
36/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vaan sekajätteeseen enkä miettisi asiaa sen enempää. 

Vierailija
37/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkästi syttyvät aineet ovat paloturvallisuusriski. Siksi niille ei ole keräyspisteitä jokaisen talon roskiksessa.

Ihan yhtä lailla ne on paloturvallisuusriski siellä sekajätteessä, minne monet ne heittää.

Vierailija
38/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sen laittaa vaikka ulos huuruamaan.

Että pikkulinnut, talitintit ja hömötiaiset voi hönkiä niitä Ap:n kynsilakkahuuruja? Ihan kuin pikkulinnuilla ei olisi tarpeeksi rankkaa näillä pakkasilla ilman, että joku laittaa kynsilakat ulos huuruamaan. 

Vierailija
39/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkästi syttyvät aineet ovat paloturvallisuusriski. Siksi niille ei ole keräyspisteitä jokaisen talon roskikse

EI ole, koska sekajätteessä niitä on ripoteltuna muun jätteen sekaan ja sekajäte tyhjennetään joka viikko. Jos ongelmajätteelle olisi oma keräyslaatikko, niin sitä tyhjennettäisiin vain harvoin. Kuka tahansa pipipää voisi saada päähänsä sytyttää sen tahallaan palamaan ja tuli voisi siitä levitä muuallekin. Aerosolipullot räjähtelisivät ja sinkoilisivat kuin raketit.

Vierailija
40/42 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestemäinen kynsilakka on helposti syttyvää, joten se kuuluu vaarallisiin jätteisiin. Jätä korkki auki ja anna kuivua, niin sitten voit laittaa sekajätteeseen.

Ei kai hyvää ainetta jätetä käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi