Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia jos ihminen pelkää kynttilöitä?

Vierailija
13.01.2024 |

Minä pelkään sytyttää kynttilöitä varsinkin ulkokynttilöitä. Omassa kodissani en koskaan käytä kynttilöitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä toki konkreettinen tulipaloriski. Ehkä joidenkin mielestä ne muistuttaa myös liikaa kuolleista ihmisistä ja luovat hautajaistunnelmaa, joten jotkut voivat ehkä siksi niistä ahdistua.

Vierailija
2/5 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pelkään. En käsitä miten jotkut polttavat useita kynttilöitä kerralla lapsi- ja lemmikkitalouksissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään tulta, mutta voin kyllä ulkokynttilän sytyttää pitkävartisella sytyttimellä.

En ole varma mistä pelko on lähtenyt. Yksi lapsi kyllä poltti itsensä pahoin nuotiossa, niin en tiedä olisiko siitä jäänyt itsellenikin joku kammo.

Vierailija
4/5 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkotulet on kyllä kauheita varsinkin tuulisella säällä ja ihmiset liehuvine takkeineen kulkevat huoletta niiden lähellä. 

Vierailija
5/5 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.... ihme vouhotusta. Olen 52v ja lapsena oli joulukuusessakin aidot kynttilät. Jos lapset kasvatetaan oikein, ei ne sytytä paikkoja palamaan. On se kumma, jos ei osata toimia kynttillöiden kansa. Ex miehellä oli fobia tämänki asian kanssa. Sai aina jonkin hepulin kun näki liekin. Onneksi pääsin siitä neurootikosta eroon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi