Hyvä Huono vaimo!
Hyvä Huono vaimo.
Hyvä: Hyvä äiti lapsille, mukava vaikka toisinaan kilahtelee herkästi, aktiivinen, hyvä ammatti, liikunnallinen, hoitaa lapsiin liittyvät asiat hyvin ja tekee asioita, hyvä ihminen yleisesti muita kohtaan, huumorintajuinen ja sosiaalinen, kaunis ja hyväkroppainen.
Huono: Ei halua keskustella asioista kahden, tunteista puhuminen on turhaa analysointia ja jaarittelua, seksiä harrastetaan vain kun hän haluaa ja nykyään harvoin (ennen oli toisin), ei halua tehdä koskaan mitään kahdestaan, parisuhteeseen ei kuulu panostaa - sen kuulu toimia itsestään ilman työtä, tekee vähän kotitöitä, paljon töissä, ei pidä läheisyydestä, paljon kännykällä, suuttuu jos toivoo jotain ( se on vaatimus hänelle), suuttuu jos ei tee mitä hän toivoo tai vähintään vetäytyy, ei laita koskaan viestiä ja harvoin vastaa.
Hän on onnellinen suhteessa. Hänelle riittää koti ja että yhdessä työparina tehdään asioita perheenä. Häntä ei kiinnosta mitä minä haluan, kunhan hänen tarpeensa täyttyy. Ei keskustele asiasta, se on turhaa kun ei ole ongelmia. Seksiä haluaa enää harvoin vaikka se on hyvää molemmista sillon kun molemmat sitä haluaa.
Itse olen aina panostanut kaikkeen kahdenkesken, perheeseen ja pitänyt itsestäni huolta. Mitä enemmän teen, sitä vähemmän saan. Hän tekee sitten asioita mitä haluan, kun jätän esim. kotityöt tekemättä (mikä logiikka). Nyt olen alkanut elää omaa elämää ja keskittymään itseeni antaen vähän huomiota (normaalisti annan paljon). Sovin muiden kans asioita, olen poissa kotoa enemmän ja olen jopa nukkunut toisessa huoneessa, en laita kivoja viestejä jne. Nyt näyttäisi että sillä on jokin pieni positiivinen vaikutus ollut. Ajattelin myös kieltäytyä seksistä jatkossa. Annan maistaa vähän omaa lääkettä.
Kumpikaan ei halua erota mutta jotakin on tehtävä ja yksin se on vaikeaa. Mitä tässä voi vielä tehdä?
Perus juttu 20 vuoden jälkeen lapsiperheessä. Itsestäänselvyys! Minä minä kulttuuria.